Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VOMIT - LEWISIT - NEEDofACTIVITY

04. 12. 2003
0
0
6389
Autor
ch_34

Zvu vás do jabloneckého klubu Na rampě (rozumí se v Jablonci nad Nisou). V den 5. 12. 2003. r. Od 21:00 Vstupné 60,- (50,- studenti a důchodci)

Bude totiž !!!"MIKULÁŠSKÁ"!!!

pravda, trochu hard-corová

 

Vystoupí jablonecká kapela VOMIT (http://vomit.zde.cz)

Následují liberečtí LEWISIT (http://www.lewisit.hlukstroju.cz)

A ukončují jilemničtí NEED OF ACTIVITY (http://www.needofactivity.com)

 

 

info: http://www.klubnarampe.cz; http://tunel.zde.cz; http://ch-34.zde.cz


ch_34
12. 12. 2003
Dát tip
no, hlavně, že Jirka nenosí punčocháče... díky Jirko

Iblow
11. 12. 2003
Dát tip
Jen poznámka pro Eleanor a Scorpioo, hlavně pro Eleanor: Pavel nemá o Chinaski ani páru, takže tohle je úplně jiné téma...chinaski v něm zastupují děsivou představu, že jsem napsal odporný muzikálový paskvil, plný veselých popových melodií...chinaski je vrchol...a já mám draka a nebojím se ho použít...:-)

Dík za vysvětlení, pochopila jsem.

Nehroť to

ch_34
07. 12. 2003
Dát tip
Marod je jen a pouze o nízkých pudech... zvláštní je, že si z toho nějak nemohu vybavit nic jiného, než vysavač v zadku a zelenou míli... Scorpiio nechápu a Eleanoru nechápu už vůbec! Scorpiio bych snad řekl jen toto: Jestli ti jde o ty kočičky, tak nevim proč, prostě si to tak pamatuju. Jenom to vim, že je tam asi jiný (menší) číslo... Jak to teda je? A jestli ti jde o můj zběsněný křik, zkus si to představit.. 22ŽNTK se shromáždilo kolem tebe a chystají se tě zabít... a... a najednou se k tomu přidá největší noční můra... Chinaski (nebo alespoň člověk jim blízký)! To je přece stach rozlévající představa, ne? Ible, vzpomínáš, jak jsem se na tebe vydodl, když jsi potřeboval pomoci od Toho, který ti chtěl vlézt do zadku a já ti nepomohl? Zapomeň na to, pómóc!

ch_34
06. 12. 2003
Dát tip
bylo to skvělé a tvrdé a brutální...

Scorpiio
06. 12. 2003
Dát tip
Hele, Pavliku, jestli tohle je tvůj smysl pro humor, tak musím říct, že je poněkud zvláštní. Myslela sem, že seš v pohodě, ale tohle se mi zdá trochu přehnaný..

Jak vidíš jsou to debilové.

ch_34
05. 12. 2003
Dát tip
néééé! Chinaski!!

turandot
04. 12. 2003
Dát tip
řvěte a skákejte! (přidělejte si na nohy takový ty pružiny jako maxipes Fík, jestli budete unavený).....(ostré předměty v kapsách zabezpečte do tuhých obalů:-)

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
neboj, krvavé stahováky na našich pažích budou drtit soupeřovic těla, naše špičaté kanady budou řádně okopány a hlína před Rampou bud ezryta četnými čerstvými hrobečky, rovy starých rockerů...

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
viva la Mikuláš!!

turandot
04. 12. 2003
Dát tip
Mik-miku-mik-miku-Mikuláš přišel s čertem na guláš...šmarjá!!!!!! ---------------jak to pokračuje...?(zaskočeně)

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
nevim, ale oživilas mi myšlenku z loňskáho roku... jít oslavit Vánoce mezi zevláčky k červenýmu kříži (přirozeně jako jeden zevl mezi zevly), prostě dršťkovkou a gulášem
pak bych vytáhl z bandasky svíčkovou a přede všemi ji demostrativně snědl...!!! víš, co by to bylo za pocity? kolik zkušeností?!

turandot
04. 12. 2003
Dát tip
(přemýšlivě nakrčený čelo) Svíčkovou? A co teprv vepřo-knedlo????? Týjo- vidim jejich nevěřícný ksichty- znechucený tím jaks dokázal znesvětit tradici- na Štědrej den přece JEDINĚ guláš a dršťkovou...

turandot
04. 12. 2003
Dát tip
asi bych nechtěla strávit Štedrej den jinde než doma....je pěkný mít jeden den přesně nalajnovanej- vim jak bude vypadat svítící stromeček přes zavřený dveře a to je na tom to hezký... SAKRA, teď jak sem to psala sem si uvědomila, že už nemáme takovou tu matnou skleněnou výplň jako loni!!!!

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
:() teď jsem si zkusil představit, jak by se tví rodičové tvářili, kdybys jim zkusila říci, že na Vánoce budu u vás.... škoda, to je den kdy nemůžeme bejt spolu nenávidim Vánoce!

turandot
04. 12. 2003
Dát tip
Teď sem si to zkusila představit já.....chachachacha...hmhehe... Tak je přepíšem na jinej den a nikomu to neřeknem...ty na dvacátýhočtvtýho budou falešný a třeba druhýho ledna budou ty pravý....

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
no jo počkej, to mě teď došlo! že vlastně 2. je pátek, pak je sobota a neděle... ať vymřou Vánoce, ať žijí Seleticééééééé!

Iblow
04. 12. 2003
Dát tip
Hlavně to chce pořádně rozbalovat...

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
jasně, že to v Seleticích rozbalíme... Seletice rozbalíme!!! (to je přímo revoluční heslo)

Iblow
04. 12. 2003
Dát tip
důležitý je co z čeho rozbaluješ:-)

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
Tak co, Ible, příjdeš?!

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
v některých okamžicích mi zcela určitě připomínáš Wemeno!

Iblow
04. 12. 2003
Dát tip
Hele Hloušku, žehlim vylepování plakátů na tuhle akci u chlupatejch a ty se ptáš jestli nepříjdu...pohnul jsem z Marodem...je to čím dál brutálnější...

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
S tím Marodem to slyším skoro tak rád, jako vidím Jana Tleskače! Fajn, to by bylo, když už se tě to takhle týká, abys tam nebyl a nerozbil tam někomu z čistočirý vášně dršťku! Mám to tak chápat. (ale ten průser je kvůli Malimu, protože byl ještě, než mě chytli)

Iblow
04. 12. 2003
Dát tip
Máš si dávat bacha na muzikanty....!!! Marod se posunul do trochu zvláštní oblasti nízkých pudů....

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
Aha, takže mi nepůjdeš namlátit sám, ale s Bukvicema; Betweenama; Mrkwema s Dvaadvaceti žlutými, nadrženými, talentovanými kočičkami i s Vomitama; pomóc, i s Mandragorou; k tomu s Nožem; poblíž budou i pankáči ze ZNouzeCtnosti; Kaťapriti budou taky nasraný, že jsme si je nevybrali na maturiťák; snad jen ta Ester Kočičková nepřijede... Fuj to ještě půjde, ale jestli na mě vezmeš i Chinaski, asi to mentálně nepřežiju!

Scorpiio
04. 12. 2003
Dát tip
NEJSTE VY WOBA DEBILOVÉ?

ch_34
04. 12. 2003
Dát tip
uáááááá!!!!! 22 žlutých, nadržených, talentovaných kočiček (22ŽNTK) pomóc!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru