Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsem

05. 12. 2003
0
0
2362
Autor
Tinwe

NEJSEM

ta co jsem byla

NECHCI

už nechci být jiná

NELZE

udržet moji krev v žilách

NIKDY

zvlašť ne když se stmívá

NECHCI

už nechci být živá


Lyryk
10. 12. 2003
Dát tip
zkusme víc respektovat volbu autora kolik kritiky chce unést .-)

Rowenna
10. 12. 2003
Dát tip
Jo, máš pravdu, tohle byl úlet. Ale pořád je tady ta kolonka, do které se dají písat písmenka. Ono to někdy svádí, blah, blah.... :-)

Rowenna
09. 12. 2003
Dát tip
Zapomněla jsi avízko. Ne, holubičko zlatá, není to nic osobního. Tvůj nick mi nic neříká - dokonce většinou čtu - a ani si nepřečtu jméno autora - abych nebyla ovlivněná. Tahle věcička je opravdu hodně polopatická. Ale půjdu si přečíst něco od tebe dalšího, abych věděla, jestli je to jen momentální úlet. :-)

Tinwe
08. 12. 2003
Dát tip
Rowenna+ sleeping beauty: nemate spis neco proti me osobne??

Tinwe
08. 12. 2003
Dát tip
morasten: mas recgt, uz takovych bylo nejmin sto od stotisicu slecen...ale historie se opakuje...

Morasten
05. 12. 2003
Dát tip
ty poslední dva rýmy sou nejlepší,ale zdá se mi to trochu ohraný téma,,,,,,,,ale špatná básnička to neni,,,,,,,

Ladyss
05. 12. 2003
Dát tip
pořád takové smutné a sebezraňující taky se mi zdá, ale jinak je to pak dobrý. Jen trošku úsměvu :-)

Seregil
05. 12. 2003
Dát tip
Hm... moc smutnobolestné....

Rowenna
05. 12. 2003
Dát tip
SB: :-) podpis Tedy, my jsme jak smrtící komando.

Rowenna
05. 12. 2003
Dát tip
Já doufám, že jsme s Lyrykem kamarádi. :-) Já doufám, že by si nás nevyhodil. Nebo ano? Nebo ne? Tož se ho zeptáme. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru