Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pesimista

05. 12. 2003
2
0
4151
Autor
Cardina

Tuto větu jsem někde četla asi tak před půl rokem. Když si na to vzpomenu úplně mě zamrazí v zádech ... a začnu hodně přemýšlet o svém životě a taky o věcech kam nedohlédnu...

Pesimista bere život jako doživotí!
StvN
03. 01. 2004
Dát tip
Ovšem. Každej žije podvědomě tak, aby byl šťastnej. I ty takzvané trpitelské povahy trpí proto, že je jim tak lépe, než kdyby bylo jinak.

Cardina
02. 01. 2004
Dát tip
Nic víc než akorád černou budoucnost?No mě to připadá víc než dost...Myslíš, že pesimista má rád život?Že je šťastnej tím jak je nešťastnej?:

Cardina
17. 12. 2003
Dát tip
Sh: Já ten citát chápu jako žití na zemi,ale jako žití za mřížemi tohohle světa... život jako trest...života?nevím... Lady_M:samo,že nevadí :-) optipesimista: no to tedy ale je spíš smrt života ne?hrozná myšlenka... StvN: co Ti na tom nedává smysl?

Cardina
17. 12. 2003
Dát tip
.

StvN
17. 12. 2003
Dát tip
Nechápu, prč by měl pesimista brát život jako doživotí. Pesimista akorát vidí černou budoucnost, nic víc. Proč by neměl mít rád život takovej, jakej vidí?

StvN
10. 12. 2003
Dát tip
Život jako doživotí na poprvé zní chytře, ale ta věta nedává smysl.

Vinki
05. 12. 2003
Dát tip
dobre jim tak :)

Seregil
05. 12. 2003
Dát tip
Hustě... já jsem skeptik, ne pesimista.. naštěstí.. :-)

ShArKeY
05. 12. 2003
Dát tip
Já na tom nic pesimistického nevidím. Asi jsem optimista, protože mě by doživotí vyhovovalo. Jenomže zde není patrné kde. Doživotí v životě? Nebo někde jinde? Nějak jinak? Je to nedomyšlené, podle mě.

Litochowitz
05. 12. 2003
Dát tip
...hmmm, a napsal to někdo na WC?:-))..ne, dělam si srandu, jsem sám pesimista, ale beru to s optimismem:-))

sice se do klubíku extra nehodíš, ale strašně se mi tenhle citátek líbí, a u nás je to trochu o pesimismu, takže zařazuju, jestli nebude moc vadit, ju? ***

No comment... :-):-( ...a nebo jó...pesimista, může vzít život jako trest smrti a sám ho vykonat...už je Ti zima, děvče?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru