Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejistota

07. 12. 2003
12
4
4333
Autor
synáček

Kolik měsíců a dnů a kolik let!

Co ještě zbývá nám, co bylo naposled

a co se právě děje?

Komu z nás štěstí přeje

a kdo by se měl bát?

Budem se zítra smát, či plakat,    

bude nám láska jako vločka sněhu tát,

nebo tu s námi bude napořád?

 

 

Čas Vánoc je a zázraky se dějí,

mír a klid si lidé dobré vůle přejí...

Budeme, lásko, za rok spolu,

tak jako dnes u štědrovečerního stolu,

tiše si povídat?

(Vznášíme se tak strašně vysoko!)

 

Myslíš, že není neodvratný pád?

Kéž bych se mohl podívat...!

 


4 názory

8hanka
01. 04. 2011
Dát tip
nadherna...***** od Vianoc ocakavame nieco zazracne, vynimocne, no zaroven je v nas obava, ci to tak skutocne bude, ci sa nesklameme, ci budeme s tymi, s ktorymi byt chceme, ci zavladne laska...ak chyba pocas roka, zriedka sa zjavi v ten vecer...zial...

renegátka
16. 03. 2010
Dát tip
Právě ve chvili, kdy je člověk neskonale šťasten, je dobré uvědomit si, že to není nekonečné.Tím , že je ta chvíle pomíjivá je možné si ji vychutnat až do dna.

Robinia
20. 08. 2009
Dát tip
Budeme!

I_v_a_n_k_a
29. 10. 2004
Dát tip
vánoce se opět blíží a tvá díla starší je na čase opět osvěžit.***

synáček
16. 08. 2004
Dát tip
elfka Sea: Ano, byl to strach... a jak to dopadlo...(?), špatně... jak jinak... bluegrasshopper: No, naděje bývá vždy nejkrásnější... díky i za Tip...

elfka_Sea
03. 06. 2004
Dát tip
to byl strach??, a jak to dopadlo?? je hezky upřímnáv:)

vesuvanka
26. 04. 2004
Dát tip
Moc hezka - tip

Elyanne
22. 01. 2004
Dát tip
Vy tedy, pane, umíte! *

synáček
12. 12. 2003
Dát tip
inblue: Já jsem naopak přesvědčen, že Ty(!) bys to vyjádřit jistě mohla...a uměla bys to dokonce mnohem, mnohem líp. (Tvá pochvala mě ale obzvlášť těší...) Děkuji

inblue
11. 12. 2003
Dát tip
Kéž bych tak mohla vyjádřit to, co ve mně tahle básnička vyvolala...Kéž bych to uměla tak, jako ty... Strašně se mi líbí ten způsob rýmování. Je jakoby takový měkký a jemný.

synáček
08. 12. 2003
Dát tip
Cannisha: děti faraonů byly vychovávány tak, aby si zvykly na to, že jsou sice nahoře, ale vzápětí mohou být i hodně hluboko…byla to moudrá výchova. Mně se mnohokrát stalo,že jsem mival pocit jako by „života na dluh“, když jsem prožíval něco krásného. Čím šťastnější jsem býval, tím intenzivnější byl i pocit, že „budu muset splácet“..(Bohužel to tak vždycky i bylo…) Nicméně vím, co je to pozitivní myšlení a tvrdě toho využívám. Na druhé straně musím říci, že (po všech svých zkušenostech) nejsem opatrný. Spíše bych řekl, že jsem v této oblasti nepoučitelný a stále důvěřivý jako dítě... Nicméně beru život takový, jaký je a vím ze zkušeností, že dovedu žít (a to nejenom pokud jde o finance) jako asketa i jako bohém a zůstávám přitom stejně šťasten, neboť to pravé štěstí záleží pouze jen na tom, co prožíváme uvnitř… Zvedavec: Jsi milá a za přání děkuji. Musím se však přiznat, že tahle básnička je fikce do níž jsem se snažil zabudovat právě ten pocit o kterém píši Cannishe. Má štědrovečerní večeře bude (na pohled) vypadat poněkud jinak… Beda: i Tobě děkuji...vidím, že to taky bereš dobře...

zvedavec
07. 12. 2003
Dát tip
Takže prajem, aby veľmi dlho vydržalo len to najlepšie. A hlavne aby výsledok bol dobrý. Aj napriek všetkému. :-)

beda
07. 12. 2003
Dát tip
Říkám si: až zase dopadnu, vstanu, jó, vstanu. Měj se. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru