Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studna plná bolesti

28. 05. 1999
2
0
3448
Autor
castan

Tohle je opravdu PAIN.......

Přilétla za mnou vzala mne do náručí, byl jsem bláhový, v jejím područí. Nejprve do studny vrhla mne s láskou, která mne oblouznila... S nádhernou maskou překrásné obludy o sny mne připravila. Krásně mi zazpívala, mé srdce rozesmála, mé city pobláznila, na rty mne políbila, pak slušně pozdravila do tmy se vytratila. Duši mou rozbolela, navždy se rozloučila, jemně mne chlácholila, víc mě tím zabíjela. Vzala mě do náručí, bolest, má jediná láska, a co ta skvělá cháska? Ta už mne naučí, jak psa mne spráská, nikdy už nedá mi jediný úsměv, ruku svou, polibek, objetí tělem mi proniká bolestný záchvěv, bolesti pán toť SMRT, přijde si pro mne vzápětí. Něco se stalo na nebi, ó pane bože, něco se stalo na nebi, někdo mi přehodil semafor, Rakovinu v hrudníku, Zvratky pod postelí, v hlavě nádor, kocovina, to je fór, umřu v osamění.
Josefk
30. 04. 2003
Dát tip
život nejdřív uchopíš, pozdě pochopíš :-) tak to holt bejvá

AHED
29. 08. 2002
Dát tip
Ach jo, tá báseň je skvělá, ale jak si tak čtu ty komentáře pod tím...co jsme si to vlastně řešili??? Radši zapomenout...a odejít s úsměvem:-)

Čolito
27. 08. 2002
Dát tip
bolest

Bibša
16. 01. 2000
Dát tip
Studna plná bolesti
stačí přidat kapku
natáhnout kohoutek
zamknout dveří klapku

Ale to nic neřeší
zítřek Ti ukáže
počkej na něj bez řečí
trumfy tvých kolegů
do tvých karet naháže

Může být smutněji
buď rád že není
jsou lidi jimž zůstalo
jen klení a snění.

Jsi jiný, jsi silný
jsi celý a víš to!

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
Věřím že na vše zapomeneš
za rok si ani nevzpomeneš
za pár let řekneš - byl to tip
na Písmák co chceš psát - tak co mám být

AHED
03. 06. 1999
Dát tip
Všechno jednou.............začíná....snad...

castan
03. 06. 1999
Dát tip
Trápím se trápím a myslím jak bych na všechno zapoměl......

BlackG
31. 05. 1999
Dát tip
hezke... necha se cist... poteste nekdo toho basnika...

lolA
31. 05. 1999
Dát tip
Smutné, skoro mrazivé......jen by mě zajímalo jestli to byla jen fantasie nebo něco víc....

castan
31. 05. 1999
Dát tip
lolA: Bylo to a je něco více.

Print
29. 05. 1999
Dát tip
Studna osamění...četl jsi jí? Nevadí jestli ano, jestli ne... Pokud ti nejsem osaměním, v osamění neumřeš!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru