Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky srdce

12. 12. 2003
8
0
2073
Autor
Giovannina

Pozměnila jsem původní básničku..nezdála se mi..pořád mi z ní křičelo.\\\"Špatně\\\"....

Toužím usínat ve Tvém stínu,

s vůní vlasů po leknínu.

Vnořit tvář do Tvých zad,

slyšet jednou „ Mám Tě rád“

 

Objímat vrásku na Tvém čele,

hladit Tvé rty rozechvělé.

Já slib jsem dala a Ty zas svůj…že přátelé!

Ty můj a já zas Tvůj.

 

Mít tak šanci utopit se v zapomnění,

přátelství to přece není.

Pod polštář dám si, až půjdu spát,

Tvá slova příteli, že Tě nesmím milovat.

 

Ách to přetěžké je slova dání,

mému srdci rozum brání.

Toužím rty probrouzdat cesty Tvého těla,

Ne nelekej se..jen sen jsem měla.

 

Štěstí máme, jsme přec blízko,

jsi má skála, moje štístko.

Jsem Tvé slunce, teplo dlaně,

mám Tvá křídla..díky za ně……..


815_0
03. 04. 2004
Dát tip
avi

Petr_Pan
03. 04. 2004
Dát tip
P_P=815_0 Tak - teď nevím, co máš na mysli ? :-) Za kritiku neděkuj, co se týče pochopení dílka, které všichni opěvují, od nejtalentovanějšího básníka - ehm - z toho chápu, že se nejedná o tohle dílko, takže globálně vzato je to dost relativní otázka - záleží na tom, koho za daného autora považuješ a v jakém období tvořil + umělecký směr. Vezmeme-li v potaz nějakého "obyčejnějšího" z dokonalých básníků, pak mohu říct, že to samozřejmě pochopím - ale - ne třeba tak, jak to autor zamýšlel - to se stává, neb každý jsme jiný ;-)) Měj se pěkně :-)

Giovannina
30. 03. 2004
Dát tip
Děkuji čísilko za kritiku a chybičku opravím:-))) Zeptám se...Vždy chápeš, co napsal i ten nejtalentovanější básník..? Vždy rozumíš dílu, co druzí opěvují?

alim
14. 02. 2004
Dát tip
jen tak dal...pis,ono se vse vystribri...zatipuji*

815_0
30. 01. 2004
Dát tip
Ještě: "Pod polštáŘ" (háček) :-) Miloučké - je to příjemné obsahem - jen - co to je "Objímat vrásku na Tvém čele" ? Nechápu :-) Občas je rytmus slebší, zmatek v rýmovanosti mi taky moc nesedne (stejně jako rýmy samotné) - ale - jo - proč ne :-)

Barbar
29. 01. 2004
Dát tip
Polibek tvůj horký jak výfuk motorky rozbuší vždy srdce dravou žádostí Někdy potkat dívku léta krásně mladou bylo by i pro mne vskutku radostí

Barbar
29. 01. 2004
Dát tip
jo, zapomenul jsem avi.

Aleya
28. 01. 2004
Dát tip
známé...a krásné. ale pls nešlo by něco udělat s tou čárkou nad a v ,,Ách" v předposlední sloce? dost mě to tam bije do očí...

Arien
23. 01. 2004
Dát tip
hezké:)))

Giovannina
22. 01. 2004
Dát tip
Barbarovi za verš pusa ale nejsem hloupá husa Poznam lehce milované tělo, pane přec poznám již poznané..)) Ač noc hluboká hladí záda poznám toho, co mám ráda...))))))))

Barbar
22. 01. 2004
Dát tip
Ale, snad bych nelez za husou aby odbyla mne jen pusou hezkou dívku v kůži barvené na mašině dobře laděné s přilbou vlasů pod laminátem takovou bych vyvážil zlatem BARBAR

Giovannina
22. 01. 2004
Dát tip
Jen nepohrdej pusou pane vždyť není nad ovoce zakázané A jak rety rudé pohladí co doutnalo jen, to rozžhaví Jen nepohrdej pusou pane když nevíš odkud vítr vane.. Dívka ve mně bude stále žíti ale já jsem už rozkvetlé kvítí... Ač černou hřívu pod helmou ukrývám mužná srdce ráda dobývám...

Barbar
09. 01. 2004
Dát tip
Proč jsem BARBAR a ne Tomáš Jak nás vlastně oba poznáš když se vkradu v nočním tichu můžu zmýlit tvoji psýchu BARBAR :-))))))

Giovannina
30. 12. 2003
Dát tip
Víš..láska a její trable nebudou nikdy očtené..možná pro ty znuděné..to máš jako s hudbou..stále tu je..stále se stejnými akordy a přitom vždy zní jinak..

Morney
30. 12. 2003
Dát tip
To jsi napsala moc pěkně o té lásce. Občas mi taky někdo napíše, že téma je otřepané, ale já souhlasím z tebou. Díky.

per_zay
21. 12. 2003
Dát tip
hmmmmmm ....... T

Giovannina
17. 12. 2003
Dát tip
Lidičky mojí zlatí..já Vám to tu asi budu hatit..nejsem básnířka, jen mi sem tam propluje něco jako básnička hlavou..jsou to emoce, fantazie a většinou noc....Rozkoukávám se tu..ale jinak všem mooooc díky za tip..a hlavně Delphy..dík:-)) Jo a nechápu to o tom hrnečku:-)))

Krimi
12. 12. 2003
Dát tip
Je to hezky psaný, ale už trochu "očtený". Ale jinak líbí.

Seregil
12. 12. 2003
Dát tip
Zajímavě pojatý akrostich, dá-li se to tak říci... Možná očtené, ale věčné....

Vinki
12. 12. 2003
Dát tip
O a Á strofy maji ve tretim radku moc slov... pekna klasika

Lunka
12. 12. 2003
Dát tip
...smutné, ale moc milé... *T

macgiver
12. 12. 2003
Dát tip
*t****

Delphy
12. 12. 2003
Dát tip
tak si to užij, vdechuj zhluboka a nenech se zklamat, uchovat si to co se nikdy nemůže ztratit.. :-))))))))

StvN
12. 12. 2003
Dát tip
Toho znám. (Líbí)

uŠ ne, jinak mám také problémy z hrnečkem vař

Morney
12. 12. 2003
Dát tip
Byla bych za změnu grafiky, docela mi kazila výsledný dojem. A ten byl víc než kladný :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru