Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Tebe

12. 12. 2003
6
0
2516
Autor
Aaria

Drahý příteli,

 

     jsem tak sama s touhou povídat si a tys někde v dáli. Žádný kontakt, žádný dialog beze slov. A tak tu sedím a píši dopis, který Ti nikdy nedojde. Nemám s kým mluvit, nebo spíš nechci mluvit s kdekým...

     Včera jsem jasně cítila Tvou přítomnost za umělého světla lampy. Ležela jsem s knihou, která mi dělala moudrou společnost, a vnímala Tvou blízkost.

Zřetelně, každým kousíčkem duše, jsem cítila jak se naše slzy mísí v jeden slaný potok na úvodem mé knihy.

Když jsem se posadila s koleny pod bradou a zaklonila hlavu, Tvé prsty mi pročísly vlasy. Usmála jsem se a toužila vylétnout z těla.

Usmál ses také a možná jsi myslel na to, jak by bylo nádherné létat bok po boku všemi paralelními světy.

     Neměla jsem však odvahu opustit tělo. Věděla jsem, že to bude jiné než jindy, a tak jsem zůstala.

     Najednou jsi zmizel. Lehký závan tepla zašeptal: "Ahoj, snad zítra..."

Vzala jsem opět knihu do rukou a byla v ní naprosto sama.

     Tak zase jednou. Snad zítra, nebo ještě dnes.

 

                                Kouzelné dny a usmívej se na lidi....

 

              Ta, která tě, zcela nechtěně, okouzlila


rainman
23. 05. 2004
Dát tip
(hlavně) za poslední tři řádky * :-)))

Zajímavé počteníčko. Člověk by se tam i poznal... "Ahoj, snad zítra..."

Je to mile napsáno a člověk, který zaníceně a pozorně čte, jako by to sám prožíval.

Je to mile napsáno a člověk, který zaníceně a pozorně čte, jako by to sám prožíval.

Sunmoon
01. 02. 2004
Dát tip
Andulka:nevim...to snad není o vysoké příčce...zažila jsi někdy to, co se tu Aaria snažila (velmi dobře) popsat? Ari: fakt krásně napsaný... TIP

clovrdik
11. 01. 2004
Dát tip
hezky působivě napsaný ... TIP za to

pbadraj
14. 12. 2003
Dát tip
*

dracon
13. 12. 2003
Dát tip
Jups na druhou..mno necekala jsem takovy dopad ale hezky moc hezoucky jen tak dal jen tak dal..

Andulka
13. 12. 2003
Dát tip
ty ostatni veci, co jsem od tebe cetla, jsou takove moudre, takove presne......tady mi to prijde takove holcickovske...:-) Ale neber me vazne, na tebe mam nasazenou vysokou pricku..:-))))

Áda116
13. 12. 2003
Dát tip
Nádhera *

beda
12. 12. 2003
Dát tip
Krásné ... . Moc ti děkuji. *

Morney
12. 12. 2003
Dát tip
Má to něco do sebe :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru