Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Epitaf

13. 12. 2003
3
0
3024
Autor
Tristram

chtěl bych mít náhrobní kámen s plastikou ruky, jako by čnící vzhůru v křečovitém gestu :)


 

"..co jsem vytvořil se ztratilo v prach,

 to vy jste to spálili nemajíc strach,

 že bych se obracel v hrobě.."

 



katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
nemajíce protože na hřbitovech se nemá smát... protože gramatické chyby na náhrobcích jsou k popukání :)

Tristram
21. 12. 2003
Dát tip
a "nemajíc" protože mi to po smrti bude jedno:o) a navíc, alespoň někoho obš´tastním jako tuhoň. raději zbytečného tepce než soukat se do futrálu: )

Abyss
21. 12. 2003
Dát tip
mas umrlci humor... (viz prolog) ale ten epitaf!!! hmm!!!*

Tristram
21. 12. 2003
Dát tip
ale já bych vážně takový náhrobek chtěl, sice by mi na tu ruku sedali ptáci, a děti by mi podávaly své,..:) děkuju:)

A špatný tep, aby nebyl tepec zbytečný:o)

maia
15. 12. 2003
Dát tip
* fajn! :-) Si ma normalne inspiroval. :-)

Joo, stejně nej je mít kovovej kříž s tepanou růží co by vrzala za večerní vichřice někde na opuštěným kopci a epitaf rýt do půdy....jednou/znova/pořád a nebo nikdy.

Tristram
15. 12. 2003
Dát tip
pouštní poetická kočička:o) to se mi líbí, sice trochu melancholická představa, ale proč by ne, kovový kříž je pěkná věc, pokud je dobře tvarovaný, chce to dobrého tepce:) maia: to jsem rád:)

Lancelott
13. 12. 2003
Dát tip
Hustý!!!

Tristram
13. 12. 2003
Dát tip
díky.)

Tak to se mi moc líbí ... opravdu moc ... TIP + chválím .:)) ju a taky už mám epitaf

Tristram
13. 12. 2003
Dát tip
díky:) to jsem moc rád,možná si to tam opravdu nechám vytesat. asi je to dnes móda, psát si epitafy a závěti.

mnu ...já už ho mám napsaný asi 2 roky ... ne proto , že bych snad počítala s blízkým odchodem ale ..byla to myšlenka okamžiku a vystihla to , co bych chtěla po sobě zanechat ...

Tristram
13. 12. 2003
Dát tip
sleeping_beauty:tak to díky no:o) dušička:já jsem taky nepočítal s blízkým odchodem, ale člověk nikdy neví..ale doufám že se mi to ještě nějakou tudobu bude vyhýbat.

Tristram
13. 12. 2003
Dát tip
je tovětšinou ale tak jediná věc, co po nás zbude:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru