Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bariéra slov

14. 12. 2003
4
0
1634
Autor
Aaria

Slova jsou vcelku zbytečná, někdy až nudná.

Budeme vést diskusi.

                        A hlavně si vyslechneme druhé.

                        Přerušíme je jen tehdy, když se nám nebude něco zdát.

Čas na mimoslovní komunikaci.

                        Mlčením se dostáváme z kruhu a … vadí nám to.

Jak krásné je být venku … volní.


Jako bych se procházel svou galerií. Všude samá bariéra z mlčení a tiché mručení. Už abych dostal nový exponát. Mám ho vyhlídnutý, ale ještě není stoprocentně zajištěný. To jsem zvědavý, jak budou reagovat ostatní gesta. Asi jako vždy:.......... Nojo, mám je prokouklé. Už abych byl venku...

Aaria
12. 01. 2004
Dát tip
Jednozačně:-)

clovrdik
12. 01. 2004
Dát tip
no tak to jo :-)) už jsem se bál, že mi to třeba začneš vyvracet :-)

clovrdik
11. 01. 2004
Dát tip
:-) dobrá úvaha ..."Přerušíme je jen tehdy, když se nám nebude něco zdát." - to je dobrý, sem tam mi někdo řekne, že se se mnou nedá diskutovat, že přád skáču do řeči ... myslíš, že je to pravda ? :-)

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
a teď jsme venku nebo vevnitř? (z nejhoršího jsme uvnitř... :) )

gabio
16. 12. 2003
Dát tip
souhlasím s Andulkou, chce to víc propracovat, ale za námět tip

dracon
14. 12. 2003
Dát tip
.)) to mi něco připomíná.. ale co? .))))

WiruZ
14. 12. 2003
Dát tip
t

Andulka
14. 12. 2003
Dát tip
komunikace mezi lidmi je velmi dulezita, zrovna tak jako vyber slov, zrovna tak jako umeni poslouchat a respektovat nazor druheho, i kdyz to zrovna neni nazor nas...:-). Nekomunikujeme pouze slovy, ale i tonem hlasu, vyrazem tvare, celym telem...Podle me, je to velmi dobry namet na uvahu, jen by to chtelo trosku vic propracovat...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru