Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tenisák

15. 12. 2003
1
0
3925
Autor
ondrech

Jo, tak to je taková pytlovina, a vážně -zapomeňte na to.

Tenisák

Sedím takhle u počítače a mám před sebou tenisák. Nápis už je na něm sešlý, takže je jenom zelený, tak pronikavě zelený. Je ale vidět, že se s ním hrálo, protože nesmrdí a chloupky na něm jsou trochu odrbané. Mě, při pohledu na tento tenisový míček, napadla menší personifikace. Dejme tomu, že byl nový. Dostal se do obchodu, zřejmě v klasickém balení, protože ho koupil potom tenisový trenér. A teď si představte, že tento míček byl vedle golfových míčků. A ty čekal osud, že, buďto budou stát čtrnáct korun, bude na nich napsán range a budou v automatech na golfovém hřišti. A nebo budou profesionální a budou se prodávat hned vedle těchto tenisáků. A vedle třeba můžou být molitanový míčky. Ty čeká jiný osud. Půjdou někam na rekreaci, protože se nikam jinam nehodí. Alespoň si to oni myslí. A v tomto depresivním prostředí se náš tenisový míček nachází. Sám neví, co ho čeká, ale je pohodář, protože je na středu stupnice. Golfový míček to bolí nejvíc, doletí nejdál, ale zase je v té nejvyšší skupině, však vy víte v jaké. A molitanový míček? Toho to bude bolet nejméně, ale zase doletí nejdál, a zase bude v té nejnižší skupině. A tenisák je tak na středu, to už jsem říkal. Bolí ho to středně, doletí středně a je také ve střední skupině.

A abych uvedl některé věci na správnou váhu. Já neodsuzuji soft tenis, neuvádím naplno, že golf je nejvyšší sport apod. Je to jen, jak to vidím já. A jakej je můj nejoblíbenější sport? Rádiový orientační běh.


vesuvanka
15. 10. 2004
Dát tip
Se zájmem jsem si přečetla... mně se líbí personifikace věcí - vrátím se k mému oblíbenému Andersenovi, který personifikoval stromy, sněhuláka, cínového vojáčka, pastýřku, kominíčka, stříbrný groš, plechového kohouta na střeše, pero, kalamář... atd. Ono to má zvláštní poezii... Jako malá holka jsem měla z míčů nejraději tenisák, protože dobře skákal, cvičila jsem si jeho chytáním obratnost... Tip

ondrech
15. 10. 2004
Dát tip
pěkný příběh... díky za tip!!!

_kxk
17. 12. 2003
Dát tip
Já vždycky na to cvaku¨nu dvakrát.:///.......:)

ondrech
17. 12. 2003
Dát tip
že by klepavka?

_kxk
17. 12. 2003
Dát tip
Nebo spíš uspěchanost...._:)

_kxk
16. 12. 2003
Dát tip
O čem jsi to zasík proboha přemejšlel?=:o)))

_kxk
16. 12. 2003
Dát tip
O čem jsi to zasík proboha přemejšlel?=:o)))

ondrech
16. 12. 2003
Dát tip
Ále, já jsem se zase koukal na Amélii z Montmartu a zřel jsem, že tam jsou vidět její myšlenky. Tak sem je sem taky napsal.

_kxk
16. 12. 2003
Dát tip
Ježííííš:o)))

_kxk
16. 12. 2003
Dát tip
Ježííííš:o)))

ondrech
16. 12. 2003
Dát tip
Proč tak dvakrát?

StvN
15. 12. 2003
Dát tip
To dá logiku.

ondrech
15. 12. 2003
Dát tip
Jo, tak dík Anonym - jo kraviny, to mě jen tak napadá. To vymýšlím rád.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru