Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoce

26. 07. 2000
6
0
3447
Autor
suva

Je to, pravda, už pár let - teď už si pavoučkům netroufám číst levity, ale Písmáka, toho jim vřele doporučuju.

Vždycky když z koutů pokoje vymetám stíny pavučiny vzpomínám na zrající jeřabiny a táhlé tóny hoboje co zněly nočním tichem. Když pavouk utkal ve větvích své krajkované pasti jen pár paprsků slunečních odkrylo jejich části bylo to dřív než napad sníh. Pak už jen na zimu jsem čekala až začnou křupat pod nohama vločky a svýho pavoučka bych za nic nedala když mrká na mne ospalými očky. Jsou mu dva roky a už má sestřičku a mně už zase přibyl na tričku další velký křížek. Jó, život utíká! Střídá se mlha s jarním deštěm. Co čas už nocí spolykal a pořád křičí hlady: Ještě! Ještě! A zase budou Vánoce. A pak - až zase po roce.
Galadriel27
04. 09. 2003
Dát tip
krásné a pravdivé... mám taky skoro třetí křžek a kluka s holčičkou..:-))..máš ho tam..

Hester
22. 04. 2003
Dát tip
Co čas už nocí spolykal... Líbí, moc. *

suva
22. 04. 2003
Dát tip
Hladovej je tenhle strejda, vždycky si to říkám, vejda do své snové krajiny, neumí však být jiný... :c)

Bafomette
15. 04. 2003
Dát tip
zvytecne dobry? ...tak akorat dobry presne na Miru ***

Miroslawek
20. 02. 2001
Dát tip
To je hezky (do)jemné a třpytivé bez pozlátka. První dvě a poslední dvě sloky jsou skvělé i po formální stránce, krásné a nápadité rýmy. Škoda, že jsi to vyrovnaně neudržela v celé básni. Nálada i pointa zaslouži bez diskuse muj TIP. Pocit jako obvykle neumím hodnotit, ale moc se mi to líbí.

JiKo
12. 11. 2000
Dát tip
Jo jo jo ´moje kafé nebo jak to říká Sadám :-) TýAjPý

Kangi
05. 10. 2000
Dát tip
sladký...

Pierre
16. 08. 2000
Dát tip
máš ho mít, TIP :)

Yeziiinka
01. 08. 2000
Dát tip
Moc líbezné, pohladilo to :).

Merle
28. 07. 2000
Dát tip
zbytečně dobrý... tip jinak: třetí sloka by si zasloužila nápaditější rýmy, a poslední řádek by se dal rozdělit na dva.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru