Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítr

22. 12. 2003
17
2
9784

 

 

Mít nohy

běžím proti větru

do zahrad

mít prsty

rozčešu si

vlasy.

Mít oči

vidím si děti

hrát

mít zuby

hlodám

časy

 


Zatím mě vítr unáší
kdovíkam,
vlasy mi češe
sám
a oči mám plné
sazí.
Zatím čas vládne
mým
myšlenkám
zatím jsme všichni
nazí.

 
 
 

2 názory

malykuba01
17. 10. 2007
Dát tip
*

Anetté
29. 09. 2007
Dát tip
Tyjo...To je dobrý tohleto:)) A konec, konec je úplně nejlepší*

konec sice trochu ujel, ale je pěkná t.

konec právě neujel, konec je lepší, než začátek :-)

nejni a ne a ne a možná, ne

no dobrá, jak myslíš :-))))) ale mně to tak přijde :-))))

jasně, já to myslela tak, že máš ty nadměrešný upíry vrátit, jako se vracej podměrečný ryby :-) to se umim vykecat, když se spletu, viď! :-)))))

gASK
13. 01. 2004
Dát tip
Co jinýho taky:))) To je móóc důležitá schopnost....

gASK
12. 01. 2004
Dát tip
To si nevybereš..já je vidim, až když jsou chycený;)

tak je máš vrátit, jako podměrečný

gASK
12. 01. 2004
Dát tip
To je blbý, když už je mám, tak je snim;) A kdyžtak nadměrečný, když jsou moc velký...

hemi
11. 01. 2004
Dát tip
Pěkné fakt :-)

Ď :-)

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
Hu! A mám tě! Jsi jedlá! Tak to tě chrousti asi papaj:)))

čim se vůbec chrousti živí?

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
Vim já? Já jim všecko:) Asi kytičkama a rostlinkama;)))))

a fazolema :-)))))

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
To je zahrnutý v tom "všecko":)))

jo jasně :-))) a netopýři :-)))))

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
Sem tam, já vždycky snim jenom půlku:)

tak si máš chytat jen ty malý

No, tak to mohlo bejt žlutý, ne? :-))) Děkuju, Tome, přiznám se, že se mi taky líbí :-)))

MeTB
10. 01. 2004
Dát tip
Ješitná, ješitná jedlá rostlinko… :-)

Jo, hlavně jedlá :-)))))

MeTB
08. 01. 2004
Dát tip
Pane jo. Tady hlubsi kritiku nedam - to proto, ze se mi ta basen velmi libi. Rostlinko, rostlinko... Tom

Žíně
30. 12. 2003
Dát tip
No jasně, ta je aspoň užitečná - zažene žízeň.:-))) Už v duchu slyšim tu nadšenou odezvu.:-)))

To teda i muj přeužitečnej manžel mi někdy koupil kytku!

Žíně
30. 12. 2003
Dát tip
Á, odezva je už tady. No, neni zase tak hrozná, i když srovnání s manželem jsem čekal.:-)))) Tu meltu cakanko kupuju pro sebe a kdykoliv jí piju, tak si na tebe vzpomenu, že vlastně piju čekanku.:-))) Naordinuj jí za tímto účelem povinně manželovi.:-)

Muj muž by pil kafe a myslel by stejně na kšefty :-)

Žíně: Jak to?

gASK
29. 12. 2003
Dát tip
Tak to je špatný kytkářství, čekanko:))) Nejlepší kytkářství je louka;) Já je někde seženu, uvidíš;)

Já vim a máš na to půl roku :-)))))

gASK
29. 12. 2003
Dát tip
Dobrá...do půl roku a půl dne, čekanko!!!;) Nebo tak nějak...

:-))) Ok, ale připomeň mi to, já na to jistě zapomenu :-)))

gASK
29. 12. 2003
Dát tip
Hm, já asi taky....:))) Ale co, třeba sem jeden z nás zavítá po roce a ťukne se do hlavy: "A jó.."....;)))

Jo, po roce, to zase neporostou čekanky :-)))))

gASK
29. 12. 2003
Dát tip
No právě, a zase řeknem: "Za půl roku...".

takže se těch kytiček nikdy nedočkám :-( tohle dělá muj manžel

Žíně
29. 12. 2003
Dát tip
No čekanka je přece obsažena v Meltě. Tak na co kytky, když si stačí koupit Cikorku.:-))

No dovol! Dáš ženě místo květim meltu?

no dobře, tak já se nebudu mračit......co za to? :-)

gASK
28. 12. 2003
Dát tip
A co bys chtěla? Kytici čekanek třebas? A kam je mám poslat;)))?

čekanky v kytkářství neprodávaj :-)))

Kolega
28. 12. 2003
Dát tip
Forma a myšlenka - krásné :-) Tipík

Žíně
28. 12. 2003
Dát tip
Čekanku prodávaj u nás v sámošce. Já jí piju každej den. Čekanko, slyšíš to? Každý den jsem tebou naplněn. :-))))

gASK
27. 12. 2003
Dát tip
Teda čekanko, mne tvrdíš dycinky pravej opak:))) A děkovat musim, to je taková moje choroba...... Bernardeta: Pokyvuju mlčky za katugirem:)))

gASK: Jakej opak ti tvrdim?

gASK
27. 12. 2003
Dát tip
Jakože mám číst kritiky:))) A já mám svoji hlavu, takže to nikdy nedělám...

Tak já jsem z toho jelen :-)))

gASK
27. 12. 2003
Dát tip
Říkala jsi Bernardetě: Nemáš číst kritiky! Mně vždycky říkáš: Čti kritiky! Už víš? Ale kam do toho zapadá ten jelen, to fakt netuším...je to von?

no jo, to jsem já :-))))) proč ti řikám, abys čet kritiky?

gASK
27. 12. 2003
Dát tip
Teda:))) A proč se tak mračíš? Ti došly čekanky, viď? Protože já ti vždycky říkám, že je nečtu, že sou dlouhý a ty mi to vyčítáš, že o hodně přicházím...ti klidně pošlu avi od těch kritik kde to tvrdíš:)))

To bylo ale určitě jenom z legrace :-))) a čekanky mi sežrala jelenice :-)))

gASK
27. 12. 2003
Dát tip
No jenom aby;))) Z toho si nic nedělej, vyrostou nový (a zase je nějaká jelenice sežere:)...tak už se nemrááč..

Bernadeta
25. 12. 2003
Dát tip
Teda po přečtení všech těch výplodů pod básní už se na to nemůžu dívat objektivně. Já si nemůžu pomoct, ale vidím lidský torzo hltat čerstvej čas. Ti chlapi sou fakt otřesní.......***

katugiro
25. 12. 2003
Dát tip
Bernadeta: máš pravdu, také mám raději ženy... :)

Nemáš číst kritiky :-)))

:) líbí :) TIP

gASK
23. 12. 2003
Dát tip
Krásný, čekanko:))) Úplně mi ty Vánoce a sníh vzaly sílu sem něco sáhodlouhýho psát, tak ti jen poděkuju a hezký Vánoce;)))

Tak furt neděkuj :-) a hezký Vánoce :-)

katugiro
22. 12. 2003
Dát tip
et on est tous toujours nazi! no tedy pěkně děkuju... :) ale vážně, když je tu hlubší; takové to povídání v první strofě přeskočím, to uvidí i ostatní (to je ale důvěra, že?); ...no a druhá je vlastně docela fajn, jsou to sice docela otřepaní mokří psi, ale já mám tyhle minimy rád... :)

Vinki
22. 12. 2003
Dát tip
:)

Bagg
22. 12. 2003
Dát tip
takový rozpačitý tip... nevim, nesdílím nadšení ostatních, ale docela líbí..

KayTee
22. 12. 2003
Dát tip
Líbí, ale máš i lepší ;o)

Děkuju vám, že i v předvánočním čase si najdete chvilku číst a kritizovat :-)

(závorka)
22. 12. 2003
Dát tip
jo, (líbí) T

Rowenna
22. 12. 2003
Dát tip
Próza ti jde lépe. Ale celkově, není to sentimentální, ačkoliv je to toužebné, líbí se mi to po rytmické stránce, vlastně i obsahově. Je to taková civilní nepříliš obrazná záležitost. *** takže tip

:-) dík

nelíbý se mi ty časy ... taky ... Jinak ta druhá část je fakt lepší ... A ani kritika od Žíně není tak bezvýznamná ... taky jsem to tak z počátku viděl ... ale tip ...*

Ty časy se mi líbí!!!!!!!!!! :-)))))))))))))) Dík :-)))

sorry , nelíbí , ne nelíbý ... Neni zač ... teda , vy tvrdohlavý ženský ...

přepsala jsem první půlku, myslíte, že je to tak lepší? :-)

komedie
22. 12. 2003
Dát tip
nějak nevim,co si o ní mám myslet...kousky se mi líbí a kousky ne...když se to smíchá,tak mám z tohodle dílka v hlavě zkrátka bordel :-)

tak si ukliď, budou Vánoce :-)))

Žíně
21. 12. 2003
Dát tip
Mně se to, cekanko, nelíbilo. A víš proč? V té první sloce píšeš, že bys chtěla mít nohy, prsty, oči, zuby, tak jsem si tě představoval bez nohou, prstů, očí a zubů a to výsledný lidský torzo mě nedělalo moc dobře. Ach, ty nešťastné asociace.

ježišmarja :-))))) ty seš ale divnej :-))) navíc i takový lidi jsou mezi námi a mají právo na svoje touhy :-)

Žíně
21. 12. 2003
Dát tip
Proboha cekanko, do jaký roviny zase převádíš moji poznámku? A co zní zase dovozuješ za závěry? Vyplývá z ní snad to, že by nemohli být mezi námi i tací lidé a upírám jim snad svou poznámkou právo na svoje touhy? Jen říkám, že ve mně první sloka vyvolávala výběrem tvých slov asociace, který mi nebyly příjemný. A nevim, proč bych kvůli tomu, že takový asociace jsou mi nelibý, musel bejt divnej. Ty se snad z takových věcí raduješ? Tos mě zase nadzdvihla - udělat z takový kraviny mravní problém.

Ty si z toho udělal kravinu a mravní problém :-)))))

Žíně
21. 12. 2003
Dát tip
Nojo dobrá, dobrá, tak už v tom hlavně přestaň přešlapovat.:-)

Já? Teda vy chlapi jste fakt drzý, to svět neviděl :-)))))

Já? Teda vy chlapi jste fakt drzý, to svět neviděl :-)))))

Žíně
21. 12. 2003
Dát tip
A nepřestane a nepřestane.:-)

No, nebyly, ty mám :-)))))

guy
20. 12. 2003
Dát tip

dneska ten vítr s tebou ňák hází možná že skončíš jak Esterházy


SB: Ne, tu tečku smáznu, já to sem nejdřív vložila s dnešním datem a pak jsem se rozhodla to dát na pondělí :-) guy: A jak dopad?

guy
20. 12. 2003
Dát tip
dopadla - to sem myslel tu hraběnku Esterházy ... no jak dopadla - ona na smetišti dějin a její vnuci jako úspěšní restituenti :-)))

No, tak to mi přeješ hezký věci :-)))))

guy
20. 12. 2003
Dát tip
ale já sem neřekl, že ti to přeju :-))

a přeješ? :-)))))

guy
20. 12. 2003
Dát tip
čekanko - tohle že by sis o mně myslela? :-)) i když na druhou stranu, ona si jako hraběnka docela užila ...

no právě, celá já, já si taky děsně užívám

druhá strofa mňam :)*

a první?

Taky, ale né už tolik.

a umíš, nebo můžeš říct, co a jak? :-)

Tak to ti nedokážu říct ... třeba ty časy se mi tam nelíbí, jako kdybys hledala slovo a přišla na tohle.. a tohle zas jo... Chtěla bych mít oči a vidět děti si hrát. celkově mi příjde, že ta druhá je lepší, ale hodnotila jsem to jako celek ...

Chtěla bych mít zuby a hlodat časy? To mi přijde právě vyvedený, kvůli tomu to celý je :-))))))

guy
20. 12. 2003
Dát tip
tak už je mi to jasný - autorka má hlad! :-)))

Chtěla bych mít nohy a běžet proti větru do zahrad. protože mám hlad? :-)))))

guy
20. 12. 2003
Dát tip
není nad to nahltat se čerstvýho času na zahradě :-)))

když čas je dycky prošlej :-)))))

guy
20. 12. 2003
Dát tip
to není pravda - když napíšu budu, tak je budoucí :-)) a když napíšu jsem, tak je přítomnej ?-))

ale ty se nedaj jíst, jíst se dá jenom ten "byl jsem" a ten je vždycky prošlej :-))))) tamty dva, jak řikáš, ty jsou neuchopitelný, natož by byly sežratelný :-)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru