Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez pocitov

20. 12. 2003
7
0
4204

Necítim už nič. Žiadne pocity. Len tu sedím, sám v krčme, popíjam kofolu a vdychujem štipľavý dym cigariet. Okolo mňa len pár indivíduí. Samé neznáme tváre. Opilci, čo čakajú od rána na prvé ranné pivo. Študenti, čo im skončila prednáška a ďalšia začne až o hodinu.

Žiara z obrazovky mi osvetľuje tvár. Zvuk starých odrhovačiek z rádia a inak nič. Ticho.

Tu a tam niekto prehovorí. Nie je to nič dôležité. Platím, vykríkne jeden z opilcov a dopotáca sa k barmanke. Nie je nič moc. Prázdna tvár, čo sa kedysi chcela stať modelkou. Dávno už stratila všetky ideály. Len tam stojí a oddáva sa dotykom slizkého kvázi mafiána s tupým výrazom tváre.

Za oknom jesenný chlad. Drobné kropaje dažďa dopadajú na špinavý chodník. Ľudia prechádzajú okolo. Niekam kráčajú.

Spomienky na leto, keď to tu žilo. Plný dvor. Vôňa stromov. Veselá hudba. A polovážne rozhovory o zmysle života.

Čakám a neviem načo. Len pozorujem. Tak ako vždy. Všetko prechádza mimo mňa. Na tvári ľahký úsmev. Kŕčovito zvieram ceruzku. Nma nenapadá. Žiadne slová. Žiadne pocity.


ramia
14. 07. 2006
Dát tip
..ziadne pocity.Citat toto skor,ako som sa pytala na pocit nemat pocit,tak sa nepytam..Uz viem,ako to vnimas.

martinez
13. 07. 2006
Dát tip
tak to chápu - já se taky vypisuju z pocitů a píšu pro radost a ráda... já jen že jsem čekala radost pro sebe podle kategorie, jinak nic nenamítám :o)

martinez...uz som to myslim vysvetloval pod dielkom Aššurballit... ...pointa je ta ze aj nepekne veci ked vypises ti mozu v konecnom dosledku sposbovat radost...v istom zmysle... ..pisem rad...atd....

martinez
13. 07. 2006
Dát tip
jen tak pro radost? no nevím... je to takový bez naděje nějak pro mne...

Baziliška
08. 06. 2006
Dát tip
Přesně vystihuje pocit nudícího se v hospodě, jen ta kategorie mi nesedí - není to moc radostné;-) *t

píšeš si deníček? příde mi to spíš jako obrázek, cool, dost barewný. pro radost

...nepisem...nemal som co robit v krcme...vdaka za nazor...

solomon
21. 01. 2005
Dát tip
parádně vykreslený. čet sem pár tvejch pičovinek pro radost a je to dobrý tak jo;maj se aššure a za pocity...t

tiez

Yossarian
12. 01. 2004
Dát tip
no právě že ne, mně se líběj i za střízliva, ikdyž s promilema víc, to máš recht

...samozrejme aj mne sa pacia servirky...podla mna to len zavisi od promile...

Yossarian
06. 01. 2004
Dát tip
mně se někdy hoooodně líběj servírky, ikdyž se nikdy nechtěly státi modelkami :o) neumím si to vysvětlit

maia
21. 12. 2003
Dát tip
Oj, ty si to este nemyslis? To, aby som ta zacala chvalit aktivnejsie. :-)

...nuz nedbam...

...už sa stalo...vdaka

aspon nieco... vidim...ze ty tu aj spavas...za par hodin tretia kritika mne...dobry vykon...vdaka...vazne

Seregil
20. 12. 2003
Dát tip
Hm... velmi podařené.... tip a klub dovolíš-li...

maia
20. 12. 2003
Dát tip
* Si dobry ako vzdy. :-)

za chvilu si to fakt zacnem mysliet...vdaka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru