Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo na moje...?

22. 12. 2003
13
0
6196
Autor
(G)eorge

 

Jsem člověk pán muž kámen po proud hnán se nikdy nezastaví už moucha v lahvi marně hledá hrdlo poezie jsou nárazy mých zlámaných křídel o sklo myšlenek náramných prokletý syn z očí mi nemá co téct srdce mi vzali hodili do řeky jsem zklamaný milenec bolí jako poprvé poprvé krve koš hrudní plný jsem jablko napůl uzrálé kdo ví červ nebo dokonalost snad boží dítě piják tmy rozžhavené jádro slunce na odhalenou kost života se kterým hra je zoufale snadná dost krví se zalykám nemoc nezvrátím paradox vědění snad se sám utratím půlnoční šílení jsem také já a pak pocit viny že není se mnou tamten někdo jiný jako list papíru plovoucí po vodě dno i nebe na dosah když chybí čas zatratím co koho proč nemít z toho radost je hloupé houpe se na vlnkách jako smrt na zrncích písku je můj život krásný a vůní listů nekonečna nos však věčně rýmou zdeptaný proto o sto šest smrkám i jaro je koncem i když novým něčeho potom můžu očekávat ránu ideí nebo kosou nebo čím se to probouzím do prožitků okolí lidí přírody měst nenechat se vést když bolí na prsou smích už není úlevou kdo jsem na hraně tikající občan prodaný na dluh zboží maso člověk existence vylučující sebe samu pro pár vzpomínek nemusím světa kraj jako můry o mou hořící hlavu roztopenou světlem co jsem já a sám se bojím hrdostí přeplněn lepící vírou k smíchu hyenám co samy jenom zbytky stráví moje srdce polykají vodní hyeny lesklé v kalu řeky zdraví nejmilovanější s alegoríí a poentou na konci jakou má každý vodní tok  kdo jsem kdo jsem abych byl tak krátce živ?


Miroslawek
12. 04. 2004
Dát tip
Jako zkušební text možností svých i jiných - ano... jinak cesta pěšinou mnohými dávno vyšlapanou, cestami známými... dvě polohy, jak mohu na text nahlížet.

(G)eorge
13. 01. 2004
Dát tip
turandot: jak by mohlo?je mi tou... ctí, žeprej:)

Perchta
13. 01. 2004
Dát tip
ukolébáván poslední vlnou stanu se strunou vymrštím se *-*

turandot
05. 01. 2004
Dát tip
týjo to je rychlý...jako když se po děsně dlouhym nádraží rozjíždí rychlík a snažíš se zapamatovat si všechny pihy na obličejích lidí venku. Než si prohlídneš prvního už ti ujíždí pátej. A furt to nabírá. Uf, výborný.*

turandot
05. 01. 2004
Dát tip
...neva?

Inian
05. 01. 2004
Dát tip
Je to přehuštěný, sype se to tam jedno přes druhý.Ale jinak je to bezva.

zuzuzu
28. 12. 2003
Dát tip
tenhle nehulí...

yoyo
28. 12. 2003
Dát tip
ale mně to tak připadá :-)

yoyo
27. 12. 2003
Dát tip
Připomíná mi to jeden monolog od J. Joyce :-)))) tak y je to trochu ... zhulený? .-))))) no třeba se mi to jen zdá.....*

katugiro
22. 12. 2003
Dát tip
rozveršování by tomu pomohlo souvislý text svádí ke screeningu

zuzuzu
22. 12. 2003
Dát tip
TAK HOVNO POMOHLO TOHLE JE JEHO NEJLEPSI DILO HOTOVY PŘIROZENY SNAD POPRVE ÚPLNĚ ZDRAVÝ TOŠ DAL JSEM SI TO MEZI NEJOBLÍBENĚJŠÍ

(G)eorge
22. 12. 2003
Dát tip
k: k čemu? j: to si nezasloužím ale dík... z: hovno pomohlo?

miii
22. 12. 2003
Dát tip
"kdo ví červ nebo dokonalost snad boží dítě piják tmy" t

po proud hnán - nemá bejt po proudu? jinak líbí moc°°°°°°°°°°°°

Já bych to rozfrázoval ...

katugiro
22. 12. 2003
Dát tip
myslím, že by se na to člověk mohl lépe soustředit a neprolétával mezi slovy/obrazy moc rychle...

(G)eorge
22. 12. 2003
Dát tip
k: tak to jo, tohle má bejt tak trochu head erase head, ale jsem rád, že vím co znamená screening...:) č: pravdu díš p: viz odpověď pro kata..

Elyn
22. 12. 2003
Dát tip
fíí.....:) náhera:)

Bagg
22. 12. 2003
Dát tip
líbí*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru