Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úterý - Pomooooooc!!!!!!

23. 12. 2003
6
0
3378
Autor
REDH0T

Den -D- se nezadržitelně blíží. Volal mi zdrcený syn, že se mu nepodařilo přečíst několik jmen u objednaných dárků a zaslaných přání. Je z této situace nešťastný a prosí mě, zda-li bych mu nepomohl adresáty najít. Neznaje jiné cesty, obracím se na Vás s touto žádostí : Je-li někdo z Vás autorem níže vymezené tužby, či pokud autora znáte osobně, sdělte mu, že zítra v čase od 17.00 do 19.00 hod. je bezpodmínečně nutné zanechat dveře domu otevřené...

 

Seznam dárků bez adresáta :

  • kniha - Květa Legátová - Jozova Hanule
  • Mercedes S classe
  • otec ke dvěma malým dětem
  • kniha - Rowenna - O tom, jak jsem letos hodně psala
  • DVD - Monthy Python - Brianův život
  • kytarové kombo, váha 1 kg
  • dřevěné hračky - lípa
  • Lípa
  • Lego - stavebnice Universitní knihovna
  • CD - Ester Kočičková - O pejskovi a kočičce
  • plechová stavebnice - Pavel

Přeji Vám krásné Vánoce, splnění veškerých přání a pamatujte - nikdo Vám nemůže dát více, než-li Vám já mohu slíbit...


:))) díky! Tobě nadcházející taky! :))))))))))))

alina
12. 02. 2005
Dát tip
cákryš, že já se sem nedostala na jéžiška ....... hmmm... koukám zálibně na tu lípu ........... a sakura by nebyla?? ... Teď mi jednu zabili :´´o( ....

FatalError
11. 02. 2005
Dát tip
A zeknes jezískovi, aby mi psinesl nějatý BMW, dyš uš tam fidim tocho meďoula? Plosím!!!!

Perchta
23. 01. 2004
Dát tip
modrý z nebe došlo?

katugiro
24. 12. 2003
Dát tip
usmáto :)

Vinki
24. 12. 2003
Dát tip
:)

Elyn
23. 12. 2003
Dát tip
:) Nevěděla jsem, že jsi přešel na plech?:)

:o)jo život briana bych též chtěla dostat pod stromeček:o)

Rowenna
23. 12. 2003
Dát tip
Tedy, když ta Rowennina kniha zůstane na ocet, tak já se jí ujmu, chudinky ležáčka. :-)

:))ty....---

hatlalinka
23. 12. 2003
Dát tip
dala bych si lego...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru