Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bez názvu III

27. 07. 2000
7
0
3178
Autor
Verita

Někdy přemýšlím jaké by to asi bylo znova se narodit a vyrůst k tvojí větší slávě bože však víš jenom žertuji pliju na tebe za to že nejsi 24.7.2000
Elyanne
22. 05. 2002
Dát tip
Líbí. *

Čolito
04. 04. 2002
Dát tip
já bych na něho teda neplila....on si to nezaslouží...věř mi!:-)

C_Kurtz
21. 11. 2001
Dát tip
no jak na nej muzes plit kdyz neni..tak te taky dostal :-)

Skleboun
17. 06. 2001
Dát tip
s timhle holt nemuzu souhlasit.... ale napsany je to dobre, rychle a uderne (kobře :)) ps. kobře - od slova kobra! :o)) (pro ty mene chapave, na nikoho set o ale nevztahuje konkretne! :))

hermit
07. 05. 2001
Dát tip
***** !!!! (Bože, ty to vidíš... ;-)))))

Mikeš
04. 04. 2001
Dát tip
náboženství, tomu ja nerozumím, no na čerty pliju 3x tfuj, tfuj, tfuj, na boha bych se podíval ze střechy rád : # ]

Lasy
28. 03. 2001
Dát tip
Tady nehřímá kněz, ale Verita a jde jí to více než dobře, myslím, že pro dnešek s Tebou končím - nerad bych Ti otipoval všechna díla - pod odjmem společného okamžiku. TIP Lasy

Verita
22. 03. 2001
Dát tip
vždyť říkám, že mi to nejde... :-)))

Albireo
22. 03. 2001
Dát tip
V jednom anglickém románu je nesmrtelná scéna, kdy kněz hřímá na celý kostel při modlitbě: "Bože - pokud je nějaký Bůh - ..." A farnící si toho ani nevšimnou.

ARC
21. 03. 2001
Dát tip
Albireovi: nemyslím si, že Verita je ateistka, kdo k němu mluví, hledá ho, a není to že nevěří V NĚJ, ale nevěří MU. Sheva: Vyřiď mu, ať si teda na nás taky někdy vzpomene, když prej nás stvořil k obrazu svému. :-) Birl: Ty víš taky!!!!!! rozumím, vidoucí:) Jemný: Moc chytrej, promiň..Ale už L.Klíma se snažil stát Bohem, a jaxi nevyšlo. Určitě je v nás, a ne na nebi nebo na oltáři, ale ne vždycky. Nelíbí se Ti ta báseň, protožes ten pocit jako V. nikdy nezažil...

Verita
21. 03. 2001
Dát tip
ARC: no je pravda se pokouším být agnostik, ale moc mi to nejde... :-)) díky za kritiky

Albireo
21. 03. 2001
Dát tip
Verito, agnostik neříká "nejsi", ale "nevím, jestli jsi".

Jemný
17. 03. 2001
Dát tip
Bůh je, to mi věřte. Nevím jestli je to starej děda někde tam nahoře ... Já mám svého boha - sebe ... a vy ? ... Vy je máte taky, stačí je v sobě najít a nechodit s hlavou skloněnou ... proto se mi tahle báseň nelíbí ...

Biri
14. 03. 2001
Dát tip
dokonalý protiklady toho kdo prohlídl uaaaauuu tip

ARC
13. 03. 2001
Dát tip
Kašle na nás..... ok *** T.

Vyjan
05. 03. 2001
Dát tip
Mám ti vyřídit od Pánaboha: Ty mně taky. (Vyjan za to nemůže. Ten je blbej jak anděl) Bůh.

Albireo
28. 02. 2001
Dát tip
Manifest ateisty. Přidávám se - a s tipem.

ady
21. 02. 2001
Dát tip
čtu tvoje díla od zdola nahoru a čím dál tím víc se mi líbí tvůj styl.

sheva
21. 02. 2001
Dát tip
Neříkej, že v Boha to by jsi o něm nepsala a klidně na něj pij taky je to určitý druh modlidby, ale je dobrý to moc nepřehánět a občas si na něj vzpomenout. S pozdravem Sheva.

Silly
06. 09. 2000
Dát tip
tvoje básnička mě dostala... touhle dobou jsem také přemýšlela, vědíc, že Bůh je, a nevěda víc, bez posledních tří řádků...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru