Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebevrah

23. 12. 2003
9
0
3853
Autor
h_a_r_r_y

Pokoj. Obyčejný ničím nezajímavý pokoj. Z okna kouká postava, u spánku si drží Desert Eagle .50.

 

,,Tak už to konečně skončím. já to svědomí už neunesu, naposledy se podívám na rutinu života na ulici a odstřelim se.

Hele, támdle de stará paní s nákupníma taškama. Vidim ji tady každej den. Přes ulici naproti de chlápek v koženym saku, zdraví se s dlouhovlasym týpkem. Asi plánujou nějakou vloupačku. Jako obvykle. Kolem nich prochází paní s kočárkem, bydlí ve vedlejšim bytě. Po silnici před oknem projela Škoda 120. Taky sem takovou měl, než sem ji rozsekal a zabil ty lidi. Proboha proč zrovna já? Já za to nemoh, kdyby tam nejel ten posranej náklaďák... Ale ne teď na to nebudu myslet. Chci mít poslední chvíle co nejpříjemější. Já za kurva nemoh!! Já je nechtěl zabít. Nech toho dyť si za to nemoh. A co když jo? Já si z tý noci pamatuju jenom ten náraz. Co když mi řekli ňákou jinou verzi? Neeeeeeee. Proč sem nepřespal u Ivety? Proč?''

 

CVAK

 

,,Kurva, to je hezká holka. Podívala se sem a usmála se. Teď asi viděla tu pistoly a vykřikla. Stihnu zamávat?''

 

O 0,15485348 sekundy později:

 

BUM

PLESK

CÁK

 

Pokoj. Už není obyčejný. Jeho zeď je ohozena stékající krví a mozkem. Na podlaze, v louži krve leží postava s prostřelenou hlavou.


h_a_r_r_y
30. 09. 2005
Dát tip
hehe ja tebe taky..zvlast bysme se meli podporovat pri schaneni penez na najem..:)

Argament
28. 09. 2005
Dát tip
tebe budu vzdy podporovat:) *

h_a_r_r_y
18. 08. 2005
Dát tip
heej, dekuji Kamco..

Argament
10. 07. 2005
Dát tip
hej kubiku potkali sme se a ja jen ted koukam.... cože? hustý!!!*

Manon2
03. 07. 2005
Dát tip
Ten monolog se mi ale fakt nezdál. Byl divný, umělý.

Avery
23. 05. 2005
Dát tip
Mělo by to být delší, propracovanější. Taky, s tou škodovkou je to moc klasický syžet, to je už i v telenovelách. Pár chybiček, to jo, ale jinak je to pěkný

h_a_r_r_y
05. 03. 2005
Dát tip
A zbytek rozseká šílenec s matějovic obouručnim sekáčkem, co Djihaade?

Djihaad_MP
28. 02. 2005
Dát tip
Harry,je to pěkné,ale ne jako povídka,ale popis pracovního postupu,jediné,co mi teď chybí je desert,ale skok ze sedmého patra je také dobré ukončení.Měl jsem Tě rád,PLESK s Tebou!!!

Gonsales
28. 02. 2005
Dát tip
libi;)

Jajoch
09. 10. 2004
Dát tip
Srovnám to s "Jediným krokem" - já to mám takový uhlazenější, pohodovější, výpravnější. Popisnější, řekl bych. To Tvoje je surovější, přímější a nemá to hluchý místa. Je to lepší. Tip.

Daly
15. 05. 2004
Dát tip
tak tohle se mi moooc líbí:). Krátký, stručný, výstižný a skvělý:) tip*

h_a_r_r_y
21. 03. 2004
Dát tip
Díky, to máš jedno pro příběh to není až tak důležitý, ne?

Rohlikator
19. 03. 2004
Dát tip
Je to supr! To se mi moc libi! Jo, a s tim pořadim...je to bum, cák, plesk...:-)....tip*

jakub88
06. 02. 2004
Dát tip
Jakube skvely!

johanne
25. 01. 2004
Dát tip
no to je celkem fofr :o :) avšak je to zajímavý 8)

Chick
07. 01. 2004
Dát tip
* hustě hodně hustě ale věř že ve skutečnosti jsou ti kolemjdoucí úplně u řiti, když chceš chcípnout je to OPRAVDU hodně soukromá záležitost... ale jinak překvapující+ftipné=hustě*

h_a_r_r_y
06. 01. 2004
Dát tip
Díky za kladné i záporné kritiky! _birkoff_ nic si s toho nedelej! :-)

Ighor
30. 12. 2003
Dát tip
zajímavé, zajímavé na konci velmi zajímavé BUM PLESK CÁK TIP

warren
26. 12. 2003
Dát tip
no to že je to dilema jsi to podlě mě odflákl, víc dušvních detailů :))))) haby to gradovalo :)))

h_a_r_r_y
26. 12. 2003
Dát tip
katugiro: jak nejdřiv plesk, cák a pak výstřel? Maximálně to bude zároveň....

Desert Eagle .44 je víc sexy:o))))

Atrament
25. 12. 2003
Dát tip
Až příliš krátký...

katugiro
24. 12. 2003
Dát tip
Moc to nechápu. Co ta prodleva šestinu vteřiny? Vždyť je to naopak, nejdřív plesk-cák a potom výstřel...

DwainDibley
23. 12. 2003
Dát tip
Asi plánujou nějakou vloupačku. Jako obvykle. Miluju tyhle momentky v povídkách a i když je tahle krátká, je jich plná. T*!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru