Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co živí duši?

27. 07. 2000
11
1
5990
Autor
Yeziiinka

(z autobusu)

Usínání bez bolesti

v míruplném pokoji,

co pak zbyde na pelesti,

Když se duše zahojí?

Jsou to slánky zaschlých slzí?

Citoslovce plamenná?

Když se duše stane tvrzí,

co to pro ni znamená?

(Není provždy ztracená?)

 

Klid a ticho tělu sluší,

tohle oko ocení.

Není ale mízou duší

Bouření a Bolení???

 


1 názor

mašinfíra
16. 12. 2008
Dát tip
Dost dobrý /* závěr: bouření a bolení dost často v poslední době prožívám.

Earl_Grey
27. 03. 2005
Dát tip
Je, myslím, že je... (myslím ty poslední dva řádky). tip

Šákos
13. 06. 2004
Dát tip
skvělé rými, čtivé;-)

Armand
27. 02. 2002
Dát tip
krásné a pravdivé...a tak trochu teď, chybí mi slova :) Hmm... k čertu se slovy.... ty víš co jsem chtěl říct :)

Yeziiinka
27. 02. 2002
Dát tip
Tak jo... děkuju Ti, upíre :)

Cavalera
13. 10. 2001
Dát tip
Divím se, že jsem tohle od Tebe nečetl:-) ... je to skvělý .. hodně moc dobrý ... a dovedl bych si to představit s trochu dramatickým přednesem .... možná by tomu neškodilo to i nastavit ... krásný .... Všiml jsem si, že jsem Ti kdysi psal u nějaké básničky, že máš lepší, měla 11 tipů a tahle je jedna z nich a přitom jich má míň ... no jo .. pamatuju si, jak jsi tu začínala poněkud přehlížena .... alespoň je důvod se vrátit, protože člověk zjistí, že taky něco přehlédl a bylo to na škodu .... krása, tip!!

Petulka
12. 11. 2000
Dát tip
taky znám ty pocity, a líbí se mi co napsal Maxi, a nelíbí se mi ta závorka. Když už něco říkám tak to říkám.. A když se ptám tak na otázce trvám, nebo spíš na odpovědi ?

Yeziiinka
05. 11. 2000
Dát tip
Děkuji Vám, za všechno. :)

Anonym
29. 10. 2000
Dát tip
Moc pěkné. Díky

Nějak mnoho otázek , na jednu báseň . Kde hledáš odpovědi ? Že by snad ve zpovědi ? Nebo u lidí kteří vědí ? Tady u počítačů sedí ? Ale jinak se mi to líbilo a dám Ti TIPa , protože jsem se cítil dost podobně .

hermit
09. 10. 2000
Dát tip
Super.

Carodej
25. 09. 2000
Dát tip
Ano, velmi podařené. Ten řádek navíc by mi nevadil, a ještě méně, kdyby druhá sloka byla třetí a on byl na konci..... tip.

Yeziiinka
25. 09. 2000
Dát tip
Díky,Čaroději.

Merle
02. 08. 2000
Dát tip
Yezz: já druhej ;-)

Merle
01. 08. 2000
Dát tip
řádek v závorce se mi tam moc nelíbí (technicky), jinak je to dost dobrý... BTW: malá bolest tě povzbudí a popožene, velká tě zlomí...

Yeziiinka
01. 08. 2000
Dát tip
Merlík: Díky. Ten řádek...původně tam vlastně být neměl, měla jsem ho jen připsaný jako variantu posledního verše druhé sloky, ale protože jsem se nerozhodla který tam chci nechat, zůstaly obaja. :)

Replicant
28. 07. 2000
Dát tip
Usínání bez bolesti se zdá jako pouhý sen... Přál bych si to před usnutím skoro každý den...

Yeziiinka
28. 07. 2000
Dát tip
Replicant: Všechno je pomíjivé a "všechno je relativní", tak nezoufej! :) Všem vám moc děkuju.

jester
27. 07. 2000
Dát tip
hezké.. a sůl, někdy, nad zlato..

Mahoney
27. 07. 2000
Dát tip
moc hezké... a sůl, často na zlato

Siminka
27. 07. 2000
Dát tip
Až mě zabolelo. Dávám ti tipa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru