Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Meteorit

27. 12. 2003
0
0
1130
Autor
Ashford

Láska. Láska je jako meteorit, který letí nekonečným vesmírem plným hvězd. Každá hvězda, každá planeta má něco do sebe. Každá planeta ho může neskutečně zahřát, když prolétá a sdílí s ní její atmosféru. Její nekonečno prostupuje naše meteorické tělo do poslední molekuly, atomu.

     Zdánlivě se však jeví její nekonečnost. A tak jak to ve světě bývá-meteorit tvrdě narazí na zem a svíjí se v bolestech. Neskutečných bolestech. Chládne a chládne a úpěnlivě ječí...

     Co je však krásnější, než když si můžem říct: " Jsem meteorit a zažil jsem si to...Prolétl jsem atmosférou."

 

                                                                                Ashford

 


Zbyhoň
06. 07. 2004
Dát tip
Prostě úvaha, nechápu ani ten myšlenkový pochod, jakým jsi to propašoval mezi fejetony. Jako úvaha vcelku dobrý, ale ten podpis pod tím vypadá, jako bys citoval klasika.

johanne
19. 01. 2004
Dát tip
zajímavý pohled, ale ...

Yossarian
29. 12. 2003
Dát tip
hehe, bez komentáře, kámo

Vinki
28. 12. 2003
Dát tip
usmev vyvolal pouze prvni komentar... :)))

Yossarian
28. 12. 2003
Dát tip
už mě nebaví psát ta stále stejná slova "tohle není fejeton", když ale nemůžu si pomoct, vážně není

estonia
27. 12. 2003
Dát tip
Nechci si hrát na chytáka,ale tohle není fejeton.Což mně ani moc nevadí,kdyby se mi to nějak líbilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru