Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skrytý svět

28. 07. 2000
3
0
1947
Autor
Špuntík

Žádný bonbónově barevný ráj žádná černočerná hvězda žádné sladkobolné sny o věčnosti přes řeřavé uhlí pouze tma sestoupí nic víc - spánek v pochodu. Žádné slaboduché oboustranné omluvy žádné útrpné uvazování na kříži žádný únik po nohou ranních paprsků lži jsou opiátem smyslů nic víc - motýli na řasách. Žádný vyzvědač sklenice šrafované čočky žádné slunce palící jasný odstín žádný další náboj v prištinské mincovně žádný další ukrutný anděl ve sněhu činy jsou chlebem svědomí nic víc - trnité ruce rozhodnutí. Nic víc jen usilovné hledání nic víc jen voda v našich žilách. Lidské povstání a pád.
Redie
28. 10. 2002
Dát tip
Je to moc krasny,i kdyz ta basnicka neni dlouha,je toho tam hoooodne.ver,ze jsem se snazila,protoze tvuj styl psani me naprosto uchvacuje,ale pochopila jsem jen neco.jeste si to urcite nekdy prectu.....je to totiz .....nadherny....

Bibša
31. 07. 2000
Dát tip
Souhlas, je tam toho hodně k zamyšlení, právě že až příliš naráz. První sloka mě vzala a posledni mě usadila do křesla. Jsem ráda, že tu jsi!

Merle
31. 07. 2000
Dát tip
bojím se, že ani po třetím čtení nezvládám...

Jákob
28. 07. 2000
Dát tip
oh (*)

Vio
28. 07. 2000
Dát tip
řetl jsem to 3x po sobě a asi se ještě vrátím myslím, že to má hloubku někde jsou tam skryté myšlenky - jenom se k nim probojovat

Špuntík
28. 07. 2000
Dát tip
Vio: máš pravdu, je tam hodně skrytých myšlenek, taky mi tato básnička dala hodně hodně práce. Doufám, že se jich dobereš. A taky doufám, že nejenom ty.

O.S.to6
28. 07. 2000
Dát tip
¤ - nechtěl jsem nic dodávat, ale dodám: Tvá práce nepřišla nazmar, a není to ŽÁDNÁ blbost! :0)

StvN
28. 07. 2000
Dát tip
je to dobré a kvalitní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru