Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veterán

29. 12. 2003
2
0
2473
Autor
mirek

...viděl jsem nějaký dokument o tom, jak teď žijí veteráni z Vietnamu, Koreje apod...

Už žádná puška u líce,
za nehty černá špína
a nový domov, ulice,
metály nikdo nepřipíná.

Vzpomínky padlých hrdinů
z výsluní katafalků,
proč kladete mi za vinu,
že miluji jen.....válku.


mirek
11. 01. 2004
Dát tip
WiruZ: Big Lebowski jsem viděl třikrát a přesto, že ho považuji za skvělý film - ostatně jako většinu filmů od bratří Coenů - tak Lebowski podle mě taky není prototypem veterána z Vietnamu (stejně tam je nejlepší John Goodman ;-)), nicméně připouštím, že jím není ani ten můj, ale tahle báseň není o prototypu, je jen o jednom jediném...a takových jako je ten můj, je víc, stejně jako je i víc Lebowských, jen se to nedá zobecňovat...

WiruZ
11. 01. 2004
Dát tip
no ja prave myslel johna goodmana...ne lebowskiho:)))))

mirek
11. 01. 2004
Dát tip
...tak ten je - bych naopak řekl - naprosto unikátní ;-)))

WiruZ
11. 01. 2004
Dát tip
to zcela kazdopadne...nekdy mam pocit jak kdyz je to spis film o nem:)

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
no nevim tahle se mi moc nezda respektive s tim prologem....nejak mi to nesedi...videl si Big lebowski???? tam mas ukazkovy prototip cloveka/veterana z vietnamu (teda misty doveden az do absurdna - no i kdyz:)))) tohle proste nesedlo.

Někdo to dělat musí ! (?)

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
výsluní katafalků - to je síla...

Andulka
29. 12. 2003
Dát tip
nekteri z Vietnamu si vybudovali slusnou karieru, ale vetsina z nich.....si to presne vyjadril. A tak za to, ze pises o veci ,ktera neni in a za to, ze si ji tak dobre zpracoval...:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru