Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vylomená tužka

30. 12. 2003
3
0
2487

Pro Sqadrinu

Psala po tmě vylomenou tužkou.

Napsala ti dopis a v něm to všechno bylo.

 Potom ten dopis složila do obálky.

Nadepsala tvoje skutečné jméno.

Sirka chytla až na třetí pokus.

Dopis dohořel.

A ona vyvětrala.

Nikdy se nedozvíš, co ti chtěla.

Ona to neumí říct.

Nikdy to neuslyšíš

Tak odejdeš.

Myslíš, že to neví?

Odejdeš. Určitě. Nelži.

Ona si pak jenom

Podřeže žíly.

A v duchu bude řvát.....

 

 

 

 

Já tě kurva potřebuju!!!!

Potřebuju!

Potřebuju!!

Tolik tě

.

.

.

 

 


Earl_Grey
21. 05. 2005
Dát tip
Lollita: Každá pořádná literatura je okořeněná omáčka, pokud nemiluješ Zlatý stránky, zákoníky a recepty... ;-)

Eli: Dík za všechno. A hlavně za tuhle obhajobu. Koukám, že to cítíš stejně jako já. Je to přesně tak, jak jsi to napsala.

Já si za svým slůvkem stojím. Podle mne tam zkrátka patří a basta :)

Adam_G
05. 03. 2004
Dát tip
Každá kritika je moralizací.....ať kladnou, nebo zápornou. Souhlasím s Vinki.

Vinki
07. 01. 2004
Dát tip
Nemam co promijet, mam nazor, za ktery bys mi nemela nadavat, ci mi jej vycitat. Tusim, ze to byl Holan, kdo rekl, ze by basnik mel umet mluvit sproste, aby byl schopen psat krasne, ale...

Rowenna
07. 01. 2004
Dát tip
Uff, ale vždyť ti nenadávám. To bys koukal, jak umím nadávat. Tady do tebe lehounce ironicky šťouchám. :-) Je mi to jen k úsměvu, takové moralizování. :-)

Vinki
07. 01. 2004
Dát tip
nj, zenska... ;)))

Albireo
05. 01. 2004
Dát tip
Také nemám vulgarizmy rád, ale tady je kurva na místě!

Rowenna
05. 01. 2004
Dát tip
Vinki, promiň, ale někdy mi připomínáš malého úředníčka, který dohlíží dle regulí, formuláříčků a razíteček na poezii. Kurva, tohle je o síla vichřice. :-)

Kryton
04. 01. 2004
Dát tip
potme uz jsem psal... zajimavy. jinak pravda pravdouci. vzdycky to tak dopadne, i kdyz delam, co muzu, aby to bylo nakonec jinak. ale jednou se to podari a pak...

Sqadri: Tip si strč do kopru a zamysli se nad sebou :))

Lolllita
02. 01. 2004
Dát tip
podle mě stačily poslední čtyři řádky, aby bylo jasný, jakej je skutečnej stav věci.....zbytek je jen mírně kořeněná omáčka:)

Vinki - neobešlo by se to bez něj, protože když někoho potřebuješ a když ho kurva potřebuješ, je v tom rozdíl o síle vichřice. Lolllita - potom by se celá světová literatura dala shrnout do slov: Miluju tě, nenávidím tě a jednou oba musíme umřít :)

Sq´adrina
02. 01. 2004
Dát tip
.......tak teď jsi uštědřila pohlavek ty mně....ale nemysli si, že tebe se to netýká :-) Za trest ovšem nedám tip.

argo
01. 01. 2004
Dát tip
já bych taky byla sprostá:)... mne tam ty vulgarismy sedí - je to nouze a dobrá

Vinki
31. 12. 2003
Dát tip
libi, ale myslim, ze bez toho vulgarismu by se to obeslo, co ty na to?

adrift
30. 12. 2003
Dát tip
upřímné (T)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru