Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový rok

01. 01. 2004
0
0
2145
Autor
LucyH

Můj večer 31,12,2003. Nebyl to jen večer, kdy se měnil rok. Myslím, že díky tomuhle večeru se změnil každý z náš.

Bylo zvláštní pozorovat ten okamžik. Na začátku večera byli všichni střízliví a hlídali si každé slovíčko, které jim uniklo z úst, ale teď. O půlnoci celý ten okamžik, jakoby v sobě měl příchuť elegance, ale značnou dávku nespoutanosti. Nyní, o půlnoci bylo všechno jiné, novoroční a přitom tak známé. Tanec, hlasitá hudba, alkohol, zaneřáděný stůl, to vše k silvestru patřilo. Na začátku večera by si ani jeden z nás jistě nepomyslel, že se odhalí tak, jak se odhalil. Přišlo mi, že o dnešní noci , duše i životy nás všech zůstaly navždy, tedy alespoň pro rok 2003, obnažené. Každý z nás se dozvěděl něco nového, o sobě, o ostatních, o tom, co s ním dělá alkohol a ta "síla okamžiku". Alkohol zcela jistě nebyl osvobozením ani novou cestou, ale byl pro dnešní večer asi tím nejsilnějším, co nás ovlivnilo. Alespoň na pár vteřin si všichni zažili jednu z nejtěžších chvil nebo zkoušek, které museli chtě nechtě překonat v životě a ve zdraví. Nezáleželo na odvaze, ale na síle každého z nás. Jako jedinec by každý z nás asi ztroskotal, ale jako parta jsme asi obstáli. 
LucyH
24. 01. 2004
Dát tip
to ne, ale mluvím tu ne o silvestru jako takovém, ale jen, že díky tomuýhle silvestru, vlastně prvním, kdy jsem byla mimo domov jsem otevřela oči a viděla jinak nejen svoje přátele, ale i sebe samotnou a to právě na silvestra. O tom to je.

johanne
24. 01. 2004
Dát tip
jo tak... no... ale z některých vět "Alespoň na pár vteřin si všichni zažili jednu z nejtěžších chvil nebo zkoušek, které museli chtě nechtě překonat v životě a ve zdraví." to vyznívá trošku jinak... nicméně, je to můj úhel pohledu 8)

johanne
20. 01. 2004
Dát tip
je sice fakt, že známý lidi vidíš na chvíli v jiným světle, ale myslím si, že s vašima životama to nijak nezamává copak se člověk radikálně mění vždycky jednou za rok, na silvestra...?

Karabekian
11. 01. 2004
Dát tip
Den jako den. Copak záleží na tom, jestli je Silvestr, Nový rok, Vánoce, Velikonoce...? Každý den je něčím jiný a přitom je stejný. A nemyslím si, že osudové okamžiky přicházejí jen na Silvestra... i kdžy je fakt, že to se opojí alkoholem i lidé, do kterých bychom to neřekli a pak nám ten člověk hned přijde jiný...

LucyH
04. 01. 2004
Dát tip
beatrice: No jo, i když nevím ... já nijak zvlášť nepiju a kouřím jen když mám hodně velkou depku, ve svým životě jsem kouřila tak 4x ... a opila se opravdu jen asi jednou a to asi ani to ne, že bych byla vyloženě opilá. I když, musím oponovat, že není opít se jako opít se ... můžeš se ožrat jak to prasatko z chlasu, ale mužeš byt opila nějakou chvílí, to se mi stalo ... párkrát jo ... a souhlasím, že ožrat se do němoty je nicotný, ale na druhou stranu se zase poznáš, jak hluboko můžeš klesnout ...

Twardowski
01. 01. 2004
Dát tip
Ano. Chápu to, znám co myslíš. Lidé neumějí nic víc, než se hrát.

LucyH
01. 01. 2004
Dát tip
master_sam, beatrice: Takhle to nebylo, ti lidi nejsou ožralci. Chtěla jsem jen poukazat na to, že ten okamžik a všechno kolem z nás můžou na nějakou dobu udělat mnohem otevřenější osobnosti. A navic, jsou to moji kamarádi, mám je ráda ... Lidi se umí bavit i bez alkoholu a cigaret ... je to neuvěřitelný, ale jde to.

LucyH
01. 01. 2004
Dát tip
master_sam, beatrice: Takhle to nebylo, ti lidi nejsou ožralci. Chtěla jsem jen poukazat na to, že ten okamžik a všechno kolem z nás můžou na nějakou dobu udělat mnohem otevřenější osobnosti. A navic, jsou to moji kamarádi, mám je ráda ... Lidi se umí bavit i bez alkoholu a cigaret ... je to neuvěřitelný, ale jde to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru