Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Le Vampire de Muy

04. 01. 2004
12
0
7763
Autor
Igor_Indruch

Vloženo speciálně pro Pozorovatele jako paralela k jeho dílu Láska až za hrob Jedná se o velmi volný překlad skutečné výpovědi skutečného Victora Ardissona.

Mrtvolu té malé holky, co jste u mě našli, jsem vykopal den po jejím pohřbu, tedy 12. září 1901. Bylo něco po půlnoci. Otevřel jsem rakev, vytáhl tělo a pak jsem rakev zase zavřel a zasypal hlínou. Holčičku jsem si donesl domů, kde jsem ji položil na zem na slámu, tak, jak jste ji potom našli. Okamžitě jsem si s ní začal užívat. Vždy, když jsem si k ní lehl, jsem ukojil svůj chtíč. Dělal jsem to tajně, samozřejmě. Můj otec neměl o ničem ani tušení. Na hřbitov jsem lezl přes severní zeď. Před nedávnem jsem se doslechl, že jedna dívka, která se mi moc líbila, je vážně nemocná. Měl jsem z toho velkou radost a hned jsem si řekl, že se s její mrtvolou musím vyspat. Musel jsem si ale několik dní počkat. Po celou tu dobu jsem samou nedočkavostí nemohl spát a představoval jsem si, jaké to s ní bude. Vždy se mi při tom hned postavil. Když konečně umřela, šel jsem ji vykopat hned tu noc po pohřbu. Utíkal jsem na hřbitov už v osm hodin a hned začal kopat. Když jsem ji vytáhl z rakve a svlékl ji, nemohl jsem se na ni vynadívat. Neměla v klíně žádné chloupky a prsa měla poměrně malá. Musel jsem se s ní hned na místě pomazlit. Líbal jsem ji a hladil a nakonec jsem ukojil svou touhu. Vůbec jsem v tu chvíli nemyslel na to, že by mě mohl někdo přistihnout. Teprve okolo půlnoci jsem se vypravil k domovu. Nesl jsem ji levou rukou a pravou jsem tiskl její tvář k mojí. Celou cestu jsem ji líbal a povídal si s ní. Říkal jsem ji : „Neboj se, už jsi u mě, vezmu tě domů, neublížím ti, bude nám spolu dobře.“ Doma jsem si lehl vedle ní a popřál jí dobrou noc. „Miluji tě, broučku,“ řekl jsem jí. Spalo se mi náramně. Ráno jsem ze všeho nejdřív ukojil svůj chtíč a pak jsem jí řekl: „Teď musím do práce, ale brzy se vrátím. Nemáš hlad? Jen si řekni.“ Nic neřekla, takže asi neměla hlad. Ani žízen neměla. V práci jsem na ni musel neustále myslet a o polední pauze jsem to už nevydržel a běžel se na ni podívat. Až do svého zatčení jsem s ní spal každou noc. Mezitím žádné další děvče neumřelo. Kdyby ano, šel bych si pro ně a mazlil se s oběma. Ani uťatou hlavu jsem nezanedbával a často ji líbal.

 

Victor Ardisson měl podle hrubého odhadu sex s více než 100 mrtvolami žen a dětí. Při domovní prohlídce u něj byla nalezena mrtvolka 3 a půl leté holčičky, kterou používal k orálnímu sexu i přes značně pokročilé stadium rozkladu a hlava 13 leté dívky.

 

 


johanne
08. 06. 2004
Dát tip
šílený... :((

anae
21. 05. 2004
Dát tip
takovou lásku bych taky chtěla zažít ...zaživa :-) jedním dechem...tudíž určitě dobrý překlad! .... asi mého kus já je zvrácené .... líbilo se mi to ... nikdy jsem se do pocitů nekrofila nevciťovala ... asi začínám chápat! *****

kuk s.d.

jejda libovka:))to je láska... ?

koukej....

cufktish
16. 04. 2004
Dát tip
wow, hustý! tip!

Bacil
12. 01. 2004
Dát tip
Becky: nekrofil ne, ale živo-filů je víc a tady by se jistě nechali rádi potěšit ;-))

Bacil
12. 01. 2004
Dát tip
Odhalilas mne dokonale ;-))

Notreal
11. 01. 2004
Dát tip
výborný překlad !* a klub

miii
09. 01. 2004
Dát tip
bavím se.. já zase vrhnu své tělo vstříc výzkumu - ušetřím nějakej m2 půdy tajně se udoufám, že mě bude zkoumat přibližně tímto způsobem

No, teda s tou nadací jsi tomu fakt nasadila korunu! :-)) Škoda, že nejde dávat tipy za názory (kritiky). Nechceš na to téma napsat nějakou povídku?

Bacil
06. 01. 2004
Dát tip
Většina deviantů je naprosto neagresivních. Dojem, že je tomu naopak, vyvolává (pochopitelný) mediální zájem o tu menšinu, kteří agresivní jsou. Je to konec konců výzva pro společnost - naučit se žít s devianty. Netrestat deviantní sklony, a netrestat ani deviantní chování, pokud neodporuje zíkonu. V tomto případě ovšem zřejmě o porušení zákona jde, přinejmenším toho o pohřebnictví :-) Becky. a není záživnější nabízet tělo za živa? ;-))

Krel
06. 01. 2004
Dát tip
echt..tož toto...:-)

Krel
06. 01. 2004
Dát tip
echt..tož toto...:-)

gASK
05. 01. 2004
Dát tip
Dojemně odpudivé...asi tak...vše podstatně pravil autor ve svých kritikách....

snoof
04. 01. 2004
Dát tip
hustý, kde jsi to vykopal?

_yed
04. 01. 2004
Dát tip
hmm tomu rikam skutecna laska.... meli docela stesti za ziva by je nikdo urcite nikdy takl erad nemel... k tomu prekladu... je to dost dobry.. takovy akorat...

Na Internetu, kde jinde? :-)

pozorovatel
04. 01. 2004
Dát tip
Je smutné, že takový hezký vztah, nemá ani mnohý živý pár. Ještě jsem si vzpomněl na povídku Charlese Bukowskiho - Kopulující mořská panna z Venice, Kalifornice. Doporučuji všem fanouškům nekrofilie... Popravdě. Je to nechutný. Už vím, že se do hrobu dát nedám. Hezky rozprášit, ať maj´ úchylové po ptákách. Jo asi nejvíc se mi líbil prolog. Bezkonkurenční!!! Díky.

Abyss
04. 01. 2004
Dát tip
no kdyby to nebylo tak nechutne me to pride jako idealni vztah... jak je krasne byt milovan! (ale je to napsany dobre bez nejakejch ouchu a juchu a pritom vserikajici) "ani utatou hlavu jsem nezanedbaval a casto ji libal" je to nejkrasnejsi vyznani lasky jaky sem kdy cetla...

Abyss
04. 01. 2004
Dát tip
no kdyby to nebylo tak nechutne me to pride jako idealni vztah... jak je krasne byt milovan! (ale je to napsany dobre bez nejakejch ouchu a juchu a pritom vserikajici) "ani utatou hlavu jsem nezanedbaval a casto ji libal" je to nejkrasnejsi vyznani lasky jaky sem kdy cetla...

pozorovatel
04. 01. 2004
Dát tip
Pravda, pravda. Je ale taky pravda, že ho ta hlava nijak nekomandovala a nenutila vynášet koš. A že kdykoliv na TO měl chuť, tak neprotestovala a nevymlouvala se na bolení hlavy:)) To je potom až móóóc jednoduchý:)))

Abyss
04. 01. 2004
Dát tip
no kdyby mu to ti zli vysetrovatele neskazili.. mohla to byt laska na zivot a na smrt... a hlavne jak hezky se k nim choval a jak o ne pecoval... o zadnym nasili nemuze byt ani rec... autore nevis jak ho nakonec odsoudili? :))

Podle mých informací ho prostě šoupli do blázince, kde zůstal až do smrti.

Abyss
04. 01. 2004
Dát tip
no yo takovy romantici se rodej jednou za sto let (fnuk)

Meledill
04. 01. 2004
Dát tip
Fakt drsné, ale svým způsobem je to dojemný příklad lásky, zvláště kdyžř usoudíme, že podle určitých nauk je duše nějákoui dobu po smrti vázána na své ostatky...

Meledill
04. 01. 2004
Dát tip
Mimochodem, cítil bych se líp kdybych věděl, že mé ostatky potěší milovanou osobu, než kdybych věděl , že budu hnít v zemi

Neřekl bych ani tak lásky jako touhy po lásce. A na mě to taky působí spíš dojemně než odpudivě. Škoda, že toho o tom Ardissonovi nevíme víc - dnes by jeho případ určitě vyvolal obrovský zájem a byl by náležitě studován. Ne tehdy. Z Ardissonovy výpovědi tušíme něžnou, skoro až dětskou duši. Takže nás logicky musí napadnout otázky, jak se dopracoval ke své deviaci, proč nebyl schopen navázat vztah s živou ženou apod. Na jeho případu je neobyčejně zajímavé, že Ardisson nebyl agresivní. Sice se nám nemusí jevit jako kdovíjak sympatické, že si přál smrt zmíněné nemocné dívky (a dost možná i jiných), ale to mu nemůžeme mít za zlé - živé ho nezajímaly. Nepatřily do jeho světa.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru