Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

satisfakce

Výběr:
29. 07. 2000
10
1
3931
Autor
kalinka

/archiv/

Bolavá chybami

Klopýtá

Slz už se přejedla

Dosyta

Usnula znavena ve vaně

Ze sna se usmívá

Vůbec ne zklamaně

...a andělíček strážnej???

Ta mrcha nedochvilná

v průvanu visí

Pěkně se houpá

na laně...


1 názor

Janis
02. 02. 2001
Dát tip
* :)

Open
23. 01. 2001
Dát tip
eskíííí .. anjelíček pěknej mrchounek ..

Grim
01. 12. 2000
Dát tip
svině nedochvilný...ať se houpou!*

Yfča
30. 11. 2000
Dát tip
Čéče, babo, dobrý! Máš ho tam! :o) Tip!

zámek
10. 11. 2000
Dát tip
Líbí se mi, i když v některých pasážích trochu kulhám.

První a třetí sloka se mi moc líbí . Ale ta druhá mi moc nesedí . A spíše by mi tam šlo : Usnula znavena ve vaně Ze sna se usmívá zklamaně. Následně jsi mi to potvrdila i svým hodnocením , že se v takovém snu nemůže zdát nic hezkého . Takže proto spíš zklamaný úsměv . A ne " vůbec ne zklamaný " , jak jsi tam použila. Ona je snad ráda , že se jí zdá tak hrozný sen ? Ale jsem jen laik , takze to ber s nadhledem krále , tedy královny .

JiKo
09. 09. 2000
Dát tip
To není vůbec zlý !!! Sice jsem to pochopil až po druhém a pořádnějším čtení, ale to je v pořádku. Takovýhle pointy mám rád :-) Australský PIT!

suva
22. 08. 2000
Dát tip
A přece se k tomu vrátím. Andílek nad vanou houpá se, zdá se ti, miláčku, o kráse? Zdá se mi o rose ve trávě, která tam upadla a právě procházím pod gotickým žebrovím. A co pak? To už ti nepovím.

jester
15. 08. 2000
Dát tip
neni co ztrhavat.. a tezko v tomhle povolani asi zpychnes..))

kalinka
06. 08. 2000
Dát tip
hele, já vám zpychnu, ztrhejte to taky někdo, jooooooooo!:o))

clovrdik
03. 08. 2000
Dát tip
ano ano, báseň se mi velmi líbila, nezbývá, než ji obtěžkat TIPem :-)))

Tynic
31. 07. 2000
Dát tip
Dobré !!!! Tohle tipnu...

Merle
31. 07. 2000
Dát tip
zbytečně dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru