Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

doteky pouště II.

07. 01. 2004
13
1
4755
Autor
supizmus

dnes projít Prahou

znamená projít pouští

vítr vane tisíce němých tváří

turistů s aparáty

a po Křesťanství

jakoby se slehla zem

 

dotek pouště

znamená nejbytostnější dotek

poznání sebe sama

 

ozvěna

mluvená do větru


1 názor

Markel
09. 07. 2022
Dát tip

souznění *


Placidus
31. 10. 2005
Dát tip
T. Projít Prahou je obcas ùnavný a pustý pocit, je na zamyslenou proc a kam to vede.Presto je tu mnoho zajímavých mýst, které tu a tam podávají svedectví casu. Je teské to vnímat v rece turistu.

pozorovatel
31. 10. 2005
Dát tip
souhlas

Pro mě bylo procházet se Prahou, jako projít znovuzrozením....ta se projevila zvláštní atmosférou a mentalitou lidí žijících v našem hlavním městě :-D Tvojí "Prahou"(..u "Doteků pouště II.") jsem naopak prošla, jako bych ji už znala.....jako, bych v ní žila..zvláštní....třeba to je tím, že jsi taky Olomoučák :-D ......, i když já jsem tak napůl....

Augustus
23. 02. 2005
Dát tip
Cítím, že v tom něco je, ale momentálně....počkej?....ano. Buď jsem dnes nějakej zabržděnej nebo mne hloubka Tvé poezie oslovuje se spožděním. TIP!

Markel
20. 02. 2005
Dát tip
Líbí - T

brrrr, to znam

vesuvanka
18. 01. 2005
Dát tip
dotek pouště znamená nejbytostnější dotek poznání sebe sama ozvěna mluvená do větru

Earl_Grey
27. 10. 2004
Dát tip
Mně se líbí ten obraz: Vítr vane tisíce němých tváří. S tím připodobněním Prahy k poušti musím občas souhlasit, ovšem spíš jenom v tom naprostým centru - monumenty zestárlých architektur zaváté proudem písku. Člověku to občas dost trvá, než projde v protisměru. :-)

johanne
16. 03. 2004
Dát tip
nooo... proplulo to kolem mne, nic hlubšího nezanechalo... závan pouštního větru :o?

Rowenna
16. 03. 2004
Dát tip
vcelku*****

MeTB
04. 03. 2004
Dát tip
O necem podobnem jsem nedavno neco napsal Inzenyrstvi okamziku, takze to mam jeste v pameti. Mas pravdu. Tip Tom

Elyn
23. 01. 2004
Dát tip
začátek stručný, jasný, zřetelný, o poušti jsi se ale pak moc rozpovídal. Ozvěna mluvená do větru je hezká... :) Sleduju tě...

maia
13. 01. 2004
Dát tip
Mne sa pacia prve styri verse a posledne dva. Ostatne by som vynechala.

Adam_G
09. 01. 2004
Dát tip
Dovoluji si tipovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru