Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojízdný

06. 01. 2004
1
0
2645
Autor
mirek

Variace na Čelakovského Pocestného...;-) Je to chůze po tom světě - kam se noha šine: sotva přejdeš jedny hory, hned se najdou jiné. Je to život na tom světě - že by člověk utek: ještě nezažil jsi jeden, máš tu druhý smutek. Což je pánům! Ti na voze sedí pěkně v suše, ale chudý, ten za nimi v dešti, blátě kluše. Ej, co já dbám na té cestě na psoty a sloty, jen když já mám zdravé nohy, k tomu dobré boty. Však na pány v krytém voze taky někdy trhne: jednou se jim kolo zláme, jindy vůz se zvrhne. A krom toho - až své pouti přejedem a přejdem, v jedné hospodě na nocleh pán nepán se sejdem.

Ať už se máš dnes hůř či líp,
jsi roadster, limuzína, džíp,
stojíš si pěkně v garáži
a nebo venku na chodníku
ti kapky deště naráží
do skel a obou nárazníků,
jeden má výfuk děravý,
olej mu teče do trávy,
ten vedle je zas krasavec,
kapota se mu krásně blyští,
stejně se všichni nakonec
sejdem na stejném vrakovišti.

mirek
12. 01. 2004
Dát tip
...nejsem zase tak veselý, jak by se mohlo zdát z veršů, ale mám rád, když se lidé kolem mě usmívají...:-)

Craerassy
11. 01. 2004
Dát tip
:-))) Ty jsi veselý kluk, jde to cítit z Tvých veršů..jsou rytmické a navodí úsměv..:-)

Krel
08. 01. 2004
Dát tip
:-)

Robinia
06. 01. 2004
Dát tip
Hezké a pravdivé.

Elyn
06. 01. 2004
Dát tip
:)) (nechceš dát do prologu toho Čelakovského?:)

mirek
06. 01. 2004
Dát tip
to můžu, máš ho tam, myslel jsem, že to každý zná - aspoň od Spiritual kvintetu ;-)

mirek
06. 01. 2004
Dát tip
+ avi - jsem zapomněl, hlava děravá ;-)

Elyn
06. 01. 2004
Dát tip
:) kuju..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru