Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Galium Aparine

30. 07. 2000
9
2
5989
Autor
Yeziiinka

Přivál tě vítr

Zasil ses

Ztratil ses

Zmizel

Přítula Svízel

 

Denně tě sklízím

Denně si

Svá "kdysi"

Závidím

Stále tě návidím


2 názory

Yeziiinka
03. 08. 2012
Dát tip
Mně se vybaví atropa belladonna - pěkný a jasný název květiny, co dělá lidem kukadla jak zrcadla :)

guy
01. 08. 2012
Dát tip
Mi to připomnělo dávné časy, kdy jsem byl okolnostmi nucen se učit latinské názvy nejvýznamnějších plevelů i kulturních rostlin, poznat je podle tvaru semínek, tvořit herbář & spol. .. Tvary jsem zapomněl, herbář sežrali brouci, ale některé exoticky znějící latinské názvy mi - zřejmě doživotně - utkvěly, například raphanus raphanistrum, stellaria media, convolvulus arvensis, amaranthus retroflexus a samozřejmě galium aparine, protože je naprosto nejpřítulnější :-)

Toscana
14. 07. 2005
Dát tip
A to teda právě pěkně kecáš :o))))

Yeziiinka
13. 07. 2005
Dát tip
Neblázni, já se z Tebe už zase červenám a připadám si, že jsem někoho podvedla! Já nejsem žádný poétista, jsem prachsprostý lhář!!! :))) Děkuju...

Toscana
12. 07. 2005
Dát tip
a já velmi návidím tvou poezii, má nápad, šťávu, je hravá, je skvělá - tip

Svízel přítula aliaz Přítel Svízula...****

Okeya
16. 04. 2002
Dát tip
Promiň mi nevážnou kritiku :-) Jest jistá, ale inverzní, podobnost mezi Galium aparine a příslušnicí něžného pohlaví neboť Galium je napřed svízelí a pak teprve přítulou.

_kdo_jsem_
27. 01. 2002
Dát tip
něžné a moc pěkné ****

Beata
19. 12. 2001
Dát tip
Galium Aparine...:o), copak děláš či máš za školu? :o) Jinak moc pěkné. "Návidění" !!! :o)

Beata
19. 12. 2001
Dát tip
Galium Aparine...:o), copak děláš či máš za školu? :o) Jinak moc pěkné. "Návidění" !!! :o)

mňam *

Wopi
22. 08. 2001
Dát tip
mocmoc *

hermit
15. 10. 2000
Dát tip
TIP.

Carodej
25. 09. 2000
Dát tip
Tohle je příliš dobrý na blbůstku.... a dost dobrý na tip:o)

Yeziiinka
01. 08. 2000
Dát tip
Díky všem. Merle: ? J: :o) Ano, tak nějak to je.

Merle
31. 07. 2000
Dát tip

J
31. 07. 2000
Dát tip
Stručně vypovězeno o tom, co se ti přihodilo a o tom, jak ses zamilovala /?/

Klárka
30. 07. 2000
Dát tip
Jezínko, blbůstka? Možná ti vítr přivál i něco podstatnějšího, co myslíš? :-) Hezky jsi kolem mě provála, příliš ses nepozdržela, jako bys měla oči upřené na něco před sebou a .... povláváš k tomu jen díky větru ve vlasech? :-) *

Yeziiinka
30. 07. 2000
Dát tip
Děkuju Klárko...teď se mi chce poletovat s meluzínou, když coby básničkový benjamínek spatřuju, že se nad mým popsaným lístkem z včerejší tramvaje pozastavila ta, nad jejímiž dílky občas nedýchám a na jejíž povídku na pokračování se denně třesu...(to ti nepochlebuju).

Mahoney
30. 07. 2000
Dát tip
tak tohle by si zasloužilo nějaký moc hezký a tvůrčí komentář, jenže mě ne a ne něco napadnout... takže zbývá jen poněkud suše znějící: díky, moc hezké...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru