Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už nebudu

12. 07. 2003
2
0
1700
Autor
Rufus

V horkém letním odpoledni,
v pozdním zimním večeru,
kdy jsem potkával tváře,
tváře které mi nic neříkají,
...se mi něco sevřelo
...uvnitř těla.

Věděl jsem že nebudu,
že nebudu chtít dál vidět ty tváře,
že už nechci vidět
ty prázdné pohledy,
...kolem sebe,
...uvnitř těla.

Ne nechtěl jsem,
všechno jsem ale dál vnímal,
divoce a křečovitě,
až se ve mě něco zastavilo,
...tam dole
...uvnitř těla.

A mohl jsem si říct
už nebudu vidět ty pohledy,
už nebudu polykat ty tváře,
už to nebudu divoce vnímat,
...už nebudu,
...už nebudu...
ondrech
31. 10. 2004
Dát tip
:-)))))

Lalinka
30. 06. 2004
Dát tip
je to kazdopadne zajimavy. Nekdy si taky rikam, ze lidi co chodi kolem maj svy problemy, treba podobne, treba horsi.. taky se nekdy pozastavuju nad lidmi co vubec neznam, ze je mijim a .. jojo :)

Rufus
18. 01. 2004
Dát tip
To mě povídej... A co takhle, když vlezeš do busu a na celý bus popřeješ DOBRÉ RÁNO... :)

Jen_tak
10. 01. 2004
Dát tip
Aha, no mě se vůbec nelíbí básně nějak učesávat... takhle to je hezký..

Lee
09. 01. 2004
Dát tip
-v první sloce bych ve třetím řádku přidala slabiku, třeba "...potkával TY tváře" kvůli melodice -opakování "vidění tváří" je protivné a jistě bys našel ekvivalenty -naopak "polykat ty tváře" je jediný vymykající se obrat celé básně, kéž by jich bylo víc -obrat "nebudu vidět" je divný, nemluvíme snad anglicky... takže spíš NEUVIDÍM, nebo NEBUDU VÍDAT -závěr první sloky mne navnadil, ale jeho stylové otakování kazí dojem, chtělo by to spíš stylově stejné, ale obsahově různé zvraty v každé sloce. -třetí sloka má až písňovej spád, škoda že sis to nepromítl i do ostatních -ale je v tom Něco cítit a to je dobrý, zbytek je jen otázkou rutiny :o)

Rufus
09. 01. 2004
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru