Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen letního odpoledne

30. 07. 2000
1
0
1671
Autor
Špuntík

Ležím na slunce prohřátém písku, oblohou prohání se jen obrazy mého snu, vítr odpočívá opodál, znaven letním sluncem a pár kluků honících se za kulatým nesmyslem, za pár chvil ocitám se sám, a jen ticho mi zpívá věčně stejnou ukolébavku, tu zastínil někdo slunce, tak svou ruku k čelu přikládám, z ticha přišla, já spatřil snědě opálenou dívku, přisedla k mému loži z písku, ptala se, zda chci zažít něco ze svého snu, co se mezitím přestal oblohou prohánět, zakryla mé oči vůní své ruky, z jejího hlasu vyčíst daly se smutky, za malou chvilku ukolébavkou začala ticho vyhánět, pomalu vzdalovala se za mými víčky, i když cítil jsem její dech na svých lících, až vstanuvší vítr mne probudil, aby můj sen na zrnkách písku odnosil, jen pár mořských mušlí zůstalo po její písni a sevřené stříbrné slunce v duši.
Redie
28. 10. 2002
Dát tip
sny jsou nekdy krasne,proto je potreba snit....je to fakt hezky!!!!:o)

Saxanka
04. 08. 2000
Dát tip
Svírej a nepust,prosím Krásné...

Mahoney
30. 07. 2000
Dát tip
krásné snění...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru