Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

25 na holou a pes

08. 01. 2004
8
2
6971

— jemná literární pornografie — strejda hnědka knedlička opět zasahuje! ale výjimečně !! origoš v trošku hezčí úpravě zde

25 na holou a pes

 

 

Strčím ti ho do zrubané.

 Hrubosrstý salám

Sousedky z bytu pod

 

Frká ze sna.

 

 undefined

 

Ta vstane a začne šoupat:

 

V půl třetí strká

Fíkusy z rohu do rohu.

 

Z něj do rohu.

 

Střed!!!

Brunátná zasažena!

Hnědý

Bejčí voko!

 

undefinedundefined

„Hyn polib můj zbambulený

Batyskaf,

Spát baba

Dneska nebude!“

 

 

Hluchý pes

undefined

Frká dál.

  


2 názory

To si piš, Muesso. Stačí říct a naplácám ti taky.

Flammea
13. 06. 2005
Dát tip
Nimis: Debilevole!!!:)))

Nimis
13. 06. 2005
Dát tip
Flam: Copak copak? Něco se nám nelíbí?? :) No neblázni.

Nimis
10. 06. 2005
Dát tip
Zajímavé, velmi, dovolím si avi Sendyyy, mám tu něco pro tebeee! :)

Evička
15. 03. 2005
Dát tip
Muším znovu, ty jsi fakt hodně originální! Chybíš tu! Chybí tu víc osobitého poetického humoru! Možná snad ještě Movsar .... ten taky umí potěšit! Kluci, pište, prosím! :-) Většina tu je na vodítku ...

Ahoj, Évi. Mám pár bobíků na Totiku, ale ty už jsem ti asi cpal, tady já nebývám, chčije se tu na prkénko. Jen včera jsem někoho proklel... Jo, ale přečet jsem si príma hulídky od kytkou_vypíchnutýho_voka, to bylo pěkné; ale možná je to tím, že jsou to takové texty zelené. A hnědá a zelená to jsou barvy, které spolu tvoří kombinaci v světovém oděvním průmyslu nejpoužívanější, tedy asi oku nejvíce lahodící... tak nám to možná jenom ladilo spolu... tak pěkně. Jinak teď jsem celý v takové dlouhodobější zácpě, takže to jen tak nevidím.

Movsar
31. 12. 2004
Dát tip
kolegovi v libůstce tip

premisile, premistile jsem se na hnědý Totem.cz – až uvidíš jejich výzor, uznáš, že jsem nemohl jinak.

premisil
12. 12. 2004
Dát tip
Že by průser mračen vystřídala prázdná obloha?? Nebo už došla inspirace? Škoda, průsery jsou k pobavení a o to přece jde..

pssst
09. 12. 2004
Dát tip
no tak tedy tip:)

Carrie
12. 01. 2004
Dát tip
tak máš mé téčko i zde, hnědáčku ;o) meow!

Kterýpak Kárl?

za to vše může, mňoukavá paní, HáDé! ale jak výše: výjimečně zde – zas za půl roku :o)))

Marthin
11. 01. 2004
Dát tip
Karel o tom ví svý..

Evička
09. 01. 2004
Dát tip
:-) No vidíš! Úspěch! *****

nu, ani jsem to nečekal. ale jako za starejch časů to pravda není. jakpak se to tady proměnilo, za ty roky? dá se ještě vůbec v tom množství něco sledovat?

Marthin
09. 01. 2004
Dát tip
Salám patří krájet...

Vždyť se na něj podivej, jak je smutnej, že ho máš na šňůrce. A ty bys ho krájel!

Omlouvám se autorům obrázků, krad jsem je ze stránek, kde žádný autoři nebyli napsaní. Tvůrcové stránek asi taky kradli. To je první důvod, proč neuvádím linky. Druhý je ten, že to byly stránky s prasečinama. To, co bylo na stránkách, odkud je poslední obrázek, bych vám opravdu vidět nepřál.

Craerassy
08. 01. 2004
Dát tip
Tohle je...opravdu originální...:-))))

děkuju, vždycky jsem byl takový.

Craerassy
08. 01. 2004
Dát tip
To jsem si všimla, proto taky k Tobě občas nakouknu. Vždycky příjemně překvapíš, pobavíš a šokuješ..:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru