Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Troufání

09. 01. 2004
7
0
2700
Autor
dismorphia

troufla jsem si..

 

 

i sledovat

se dá

jak mráz

okusuje nehty

a hází mi je

do dlaní

 

troufla jsem si..

 

 

 

 


Konec sice podtrhl název, však obsah jde úplně mimo...

pozorovatel
26. 01. 2005
Dát tip
taková troufalost!!!

dismorphia
07. 09. 2004
Dát tip
mi se nechce vysvětlovat, ne tady a cmukina na nic nepřišla, myslím, že se ani nepokusila :)

katugiro
05. 09. 2004
Dát tip
zajímalo by mě, jestli na to cmukina nakonec přišla... ani mě troufání nedochází možná se příliš upínám k nehtům jako vločkám (?)

Craerassy
23. 04. 2004
Dát tip
nehty neee...jauvajs..:-)))

Tybaris
19. 04. 2004
Dát tip
Nic moc

cmukina
28. 03. 2004
Dát tip
a na co si si trufla? :-))

dismorphia
28. 03. 2004
Dát tip
cmuki, zkus na to přijít, přece nemohu být tak hrubá a hned napovědět :)

cmukina
28. 03. 2004
Dát tip
no...neviem....ale ja na to pridem.. :-))

Simona
18. 03. 2004
Dát tip
Ta se ti povedla;o)*t

muflonšnek
11. 01. 2004
Dát tip
Moc nechápu význam "i" na začátku prvního verše. Nějak mi to syntakticky nesedí. Ale jinak pěkné.*

clovrdik
09. 01. 2004
Dát tip
si to tady čtu nahlas, skoro v půl druhý nad ránem, lehce přinamázlej ... chci tím říct, že mi to přesně sedlo do muziky, kterou tady právě poslouchám ( červený pálivý papričky, písnička Otherside) ... TIP :-)

Leclajr
09. 01. 2004
Dát tip
Taky jsem sem zabrouzdal v hodinu pozdně noční, 1:49, ale asi sem moc ospalej nebo co, nějak mi to ne a ne se dostat pod kůži.. asi půjdu spát a přečtu si to ráno znova..:)

Dero
09. 01. 2004
Dát tip
Jsem rád, že svou čtrnáctistou kritiku mohu oslavit tipem ... ;o) *** clovrdik: Jj, Otherside je super pro navození nálady ... taky pro ten účel občas používám Road Trippin' ... ;o)

dismorphia
09. 01. 2004
Dát tip
clovrdik: Otherside jsem dříve dost mohla a snad i můžu:) A že to sedlo může jen potěšit, ať už za to může píseň, přimáznutí nebo miniatura sama:) leclajr: nesvádět všechno na ospalost!:) dero: gratuluju k čtrnáctisté kritice:) Děkuju- za čas..

clovrdik
09. 01. 2004
Dát tip
Dero, jo jo, ta je taky dobrá :-))

Dero
09. 01. 2004
Dát tip
No, pak už snad jen Californication ... a to je z celého alba asi tak všechno. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru