Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sirotek

09. 01. 2004
2
0
2494
Autor
Bledulka

Tohle je letos moje první básnička, právě teď napsaná, omlouvám se za nedostatky, až dočtete, možná je pochopíte.

Bez Tebe jsem ztracená,

jak padající vločka,

tak zůstala jsem zmatená

a k zemi klopím očka.

 

Bez Tebe jsem zbytečná,

jak pramínek vlasů,

zůstanu snad netečná

do všech příštích časů?

 

Snížek lehce padá,

vše je krásně bílé

netušená zrada

čeká duše milé.

 

Tak se stále sebe ptám,

co jsem opět spletla

jednou Ti to pošeptám,

až uvidím světla.

 

Světýlka v očích Tvých,

jen chvíli planuly

pro mě

teď toužíš po jiných,

slzy Ti uschnuly

pro mě.

 

Zbytečná..................navěky.


Lancelott
13. 05. 2005
Dát tip
Ha...jak vidno...tuhle už jsem četl...ale bylo milé se k ní vrátit:o)

Bledulka
20. 02. 2004
Dát tip
Gabriel:Zkusím to, ale když se cítím šťastná, málokdy dokáži něco kloudného napsat.

Gabriel
27. 01. 2004
Dát tip
Mě se to líbí. Sice trochu moc beznaděje ,takže velmi souhlasim z Lancelotem"vidno že své jméno nenosí zadarmo " ,ale v jednoduchosti je síla. A hlavě je to od srdce.Jak říkáš upřímnosti je si třeba cenit .Tak nic neopravuj a příště třeba napiš něco veselého Ok?

Bledulka
13. 01. 2004
Dát tip
Dík za upřímnost,té si cením nejvíce, protože se postupně odevšak vytrácí.Možná to byla jen chvilková špatná nálada, třeba tuhle básničku jednou opravím.

Dero
09. 01. 2004
Dát tip
No ... nedostatky ... ty rýmy jsou ... ehm ... velmi slabé. :o)

Raspberryk
09. 01. 2004
Dát tip
ano, slabší... ale snad navěky ne!! do půl roku vše bude ok! :-)))

Lancelott
09. 01. 2004
Dát tip
Znám jedno vznešené moudro...Nad nikým se nepovyšuj a před nikým se neponižuj...nikdo není zbytečný...tvůj úděl ti snad ještě není dost zřetelný, ale stačí týden, den, někdy i okamžik a změní se ti celý život...já takovou změnu u jisté dívky:o) dokázal učinit:o) a jsme oba moc šťastní:o))) Ty rýmy byly trochu kostrbaté...hlavně mi vadila ta častá změna rytmu...ale jinak...hodně štěstí:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru