Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nelidská kůže

10. 01. 2004
6
0
7649
Autor
punkerka

No, tak snad všichni pochopí o čem to je...

Koupím si kožich drahý,

budu držet s vámi vrahy.

Je mi jedno, že abych byla in

musí norek zaplatit životem svým.

to je ale ironie, nikdy nebuďte takoví,

zvířata nevraždětě pro kožichy pitomý.

Snad sto křečků na tvůj kožich musí zemřít,

když to slyšim, chce se mi víc než blít.

Ty křesla jsou vážně drahý,

Proč?Jsou totiž z kůže pravý.

Sedíš doma na zvířeti, to je ti však jedno,

ty jsi kurva největší, ty vypatlaná bedno.

Myslim, že hovno v hlavě máš,

na to mi nic ani  něřikás.

Víš, že já jen pravdu mám,

svůj názor ale měnit nehodlám.

Tlustá bába kolem krku lišku má,

za obyčejnou šálu jí měnit nehodlá.

Důstojnost ke zvířetí jí nic neříká,

nemá boty z hadí kůže, a tak doma naříká.

Manžel běží koupit boty, k tomu ještě kabelku,

tlustá bába radost má, dělá velkou rebelku.

Mrtvejma zvířatama ověšená nažrat se jde,

cpe si bachor klokanem, skoro se tam nevejde.

Na držku si patlá smradlavý sračky,

od testující na zvířatech hnusný značky.

Nad krbem kouká jelení hlava pověšená,

před krbem bába mrtvejma zvířatama ověšená.

Tenhle barák je hřbitovem mrtvejch zvířat,

jejich synek chce  malýho psa hladem týrat.

K večeři maj žraločí mozek, to už je hnus,

smutnej přepych, týhle doby blbej vkus!


machal
26. 08. 2004
Dát tip
Ne že by to bylo špatný - tobě to určitě vyhovuje ale já moc Punk nemusím a z tohohle je to strašně cítit. Hmmm a je to takové moc směrované proti něčemu - to je jak kdyby mě někdo zastavil na ulici a vytýkal mi že napomáhám kácení deštných pralesů. Tak to je to co zrovna nemusím. Jinak si ale dost dobře dokážu tu píseň představit hranou - na střední sem měl Punkový kámoše a jen tak mimochodem dobrý kámoši - takže tím chci říct že to neodsuzuju akorát to není pro mě :)

Noe1
25. 08. 2004
Dát tip
klub

punkerka
20. 02. 2004
Dát tip
zaprděnec:víš proč tě nenapadá?protože znáš asi teda jen Sex Pistols a Totální nasazení.Zkus si sehnat třeba: Red Insect, Ilegality, Svině, Paragraf 119, Casualties, EX-TIP, Gauneři, Šanov 1, Zeměžluč a mohla bych pokračovat do nekonečna.Máme spostu výbornejch kapel....a S.P. byly komerční!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zaprděnec
16. 02. 2004
Dát tip
Já myslim, že punku můžu v klídku rozumět, zas tak složitej svět to neni. Nevim , čemu bych se mohl eště v tomhle směru novýmu naučit. Nic mě nějak nenapadá. Jo, a jak píšeš, že punk bez Sex Pistols by byl stejnej, tak to je blbost. Dead K. začali hrát až pod vlivem S.P. a Ramones - pf , to je jenom takovej bubble-gum punk. Takže nebejt S.P., tak tady máme samý Green Day, a žádný , ty vole ted mě vlastně nenapadá žádná dnešní dobrá punková kapela, ani česká ani nečeská, všechno sou to sračky - třeba Totální nasazení, ty vole to je píčovskej vopruz, atd.

punkerka
12. 02. 2004
Dát tip
Zaprděnec:ale Axsed je holka.A punku nemůžeš rozumět.Buďto seš punkáč nebo ne.A jestli seš, tak pořád se máš o punku co učit.Ať už to posloucháš 2 roky nebo 10 let!A nech mi mojí pusinku napokoji!

punkerka
12. 02. 2004
Dát tip
Jeheheman:ne, moc ne.On na to neni čas a nějak se nám teď situace zkomplikovala.ale nevadí.Někdy si zařvem,neboj..

ezra
29. 01. 2004
Dát tip
dokud bude tenhle svět, budem křišet punk´s not dead!! nedej se!jde přece o svobodu vyjadřování.

Zaprděnec
28. 01. 2004
Dát tip
Axsed: cože? že tady nikdo punku pořádně nerozumí? tos posral!

Zaprděnec
28. 01. 2004
Dát tip
Jestli já pořádně nerozumim punku, tak kdo jinej?

Jeheheman
28. 01. 2004
Dát tip
punkerka: Souhlasím v něčem s childem i s WiruZem, je fakt že trošku víc jsi si s tím pohrát mohla. U punku určitě není důležito aby byl rým dokonalý. V tom řevu to zanikne, takže text jsi mohla udělat podstatně míň kostrbatý (tohle by se mi zpívalo blbě..) a rýmy míň násilně než končící skoro vždycky na stejná dvě až tři poslední písmena. (Jedno- bedno, kabelku- rebelku..). Kdyby tam rýmy i úplně chyběly, myslím, že by to mohla být dobrá prdel:) Chování zvířat jen kvůli kůži se mi taky nelíbí. Zbytečnost kvůli oněm bábám. Dneska se dají vyrobit mnohem teplejší hadry uměle. Bylo by škoda, kdyby jsi sem přestala dávat. Moc se mi líbila ta tvoje věc Bída, pořád mi to ještě zní v hlavě " Vyhlásej válku chudýmu státu, děti se bojej o svýho tátu.":))) To je super, takové hezky naivní, ale.. no prostě to bych si s váma zařval z plných plic:´-))) Hrajete už veřejně?

punkerka
26. 01. 2004
Dát tip
No, je to kůže jako kůže, jenže ta na boty se zpracovává přirozeně po zabití zvířat (krávy atd.), aby se dál využila.To je normální.Ty taky nevyhodíš půl lahve limonády, protože už jsi se napila.Ale zabít zbytečně tolik norků, křečků a ani nechci mluvit o kočkách.Proč nenosej teda umělotinu?Je to hnus.Podle mě je to jen důkaz snobárny...A proč bych jako měla bejt pozérka...

punkerka
26. 01. 2004
Dát tip
Ale já si za těmi názory samozřejmě stojím a nechtěla jsem nikoho na nic navádět.Jen jsem chtěla, aby se lidi zamysleli taky nad něčim jinym.Neřikám, že milostná poezie je špatná, ale všechno se to opakuje a že by to šířilo nějakej názor, kromě heterosexuálních orientací se mi teda nezdá.a nebaví mě to sem dávat, protože většina lidí s tím nesouhlasí...Převážně proto, že je to nezajímá.Nemam ráda když mě někdo do něčeho nutí, tak taky nic nikomu nenutím, ale myslím, že zrovna tohle téma za úvahu stojí...

hippiesanda
18. 01. 2004
Dát tip
hmm, no tak avril lavigne za punk fakt považovat nejde, punk mam docela ráda, proč ne, nevím jestli je to spprávně, ale je z toho cítit lehká ironie. provedení se mi moc nelíbí, ale jestli by ti nevadil klub hipíků...

namathur
17. 01. 2004
Dát tip
tschusss (ad infinum) sss tak ty boty a kožichy, jo? rozhodně si raději vezmu boty z vepřovice, budu v teple, hodnej na lidi a ostatní netvory, než aby si kopyta nazul do důchodek, nechal do nich natýct tyhle pražskozimní sračky (to není vulgarismus, ale fakt), byl nasranej a nastydlej a doma nakop psa. prostě, cítím rozdíl mezi používáním bot z ideálního materiálu a nošením kožešiny jen tak pro "jo, čumte, mám na kožich" pocit. až se odstěhuju na Sibír, taky nepolezu na mráz v triku z ekobavlny, ale vyhandluju nějaký kůže. btw punkerka mi tady přijde jako nejmenší pozér ze všech, a to včetně mě. raději to pošlu, než to smažu punk is not dead, punk is freedom. 0 = 2

namathur
17. 01. 2004
Dát tip
a ten text je dobrej (místy rytmicky ulítlej, místy zadrhává: -Myslim, že hovno v hlavě máš, -na to mi nic ani neřikáš. ...jak tohle zpíváte? strašně to splývá a nevyznívá /na to mi radši nic neříkáš/ a pár dalších, akorát kdybych to přeryl, už by to nebylo tvoje). konec hodně supr tip

JITINKA
16. 01. 2004
Dát tip
Pro každého je důležité něco jiného. Některá témata jsou důležitá obecně (to tvoje)... (to moje) každý to vidí jinak. O něčem se píše lépe. Milostná poezie je asi starší než punk, neříkám, že je proto lepší. Být tebou neodsuzovala bych. Jednou taky budeš sedět a "babrat se ve vztazích" možná o tom nebudeš psát, ale každý asi píše o něčem, co ho zasáhne. A pokud přestaneš pod vlivem této zkušenosti prezentovat na Písmákovi své texty, přestože jimi chceš oslovit, pak si za nimi asi moc nestojíš - a pak nechápu, proč je píšeš. Přikládam mnohem větší význam kritikám, než tipům. Jde mi o to, abych lidi oslovila, abych rozvířila pozitivní i negativní reakce. Ještě nikdy jsem neměla tak dlouhý seznam KONSTRUKTIVNÍCH kritik jako ty. Závidím. (Dozvěděla jsem se mnoho o punku, předtím jsem nic nevěděla. Myslela jsem, že jsou to ti s tím chlastáním a blitím) Ale ty boty, ty ti podrazily nohy :-)

punkerka
15. 01. 2004
Dát tip
Milá Elyanne (A VŠICHNI OSTATNÍ):nevíš o mě zhola nic a nemusíš mě napadat že budu hned používat vulgární slova...Ano, lidé nosili kožichy.Ale věřím, že kdybys v tý době žila ty, jistě by jsi zasila len, sestavila tkalcovský stav, šicí stroj a nosila šaty.Dám ti zapříklad kapelu Zvlášňý škola=pubpunk´n´roll.Má to dobrou melodii a texty vtipný, ale co ti tahle kapela řekne?Nic.Přivede tě maximálně na myšlenku jít do hospody.A já chci aby lidi přemýšleli a aby věděli jak jsou některý lidi nechutný a že se bez toho dokážu obejít.Já bych prostě nedokázala zpívat o tom, jak jdu do hospody a když jdu z ní, že už zase bliju.Tohle téma by mělo mladý punkáče oslovit.Jen protože to někdo nenosí neznamená, že se ho to netýká.Nechci nikomu nic přikazovat, ale nemam ráda punkáče co si myslej, že být punk znamená chlastat a poslouchat punk.To ne.Punkáči vzdorovali, srala je společnost atd.Proto začli bát punk.Za pravýho punkáče považuju někoho kdo se o tuhle problematiku zajímá a kdo jen chlastá je pro mě skutečný odpad.A milý WiruZi, Sex Pistols zná dneska každej diskofil, stejně jako E!E atd.Visací zámek byla sice předrevoluční kapela, ale texty nebyly o ničem.Nic lidem neříkaly.Sami členové řekli, že to byla punkrock sranda.A ještě k těm Sex pistols.Doporučuji ti přečíst si Punk not dead od Eduarda Svítivého, abys věděl jak to bylo.Komerce je hnus.Já nevím, asi už vám žádné texty sem psát nebudu, protože kromě pár super lidiček jste jen parta zahleděnců do sebe, která jako zbytek společnosti považuje své já za nadřazené a nemá žádnou úctu ke zvířatům.A i kdyby jste měli, nevěřím tomu, že by jste něco udělali pro to, aby se změnilo co se vám nelíbí.Toť vše...Vlastně ne:Dejte se do řeči s pár dobrejma punkáčema a MOŽNÁ pochopíte o čem punk je....

punkerka
15. 01. 2004
Dát tip
child:díky za podporu.je vidět, že někdo se v punku vyzná a smýšlí alespoň trochu na úrovni.

punkerka
15. 01. 2004
Dát tip
Jo a opravdu jste všichni borci když se zabýváte takovýma kravinamama jako jsou básně o lásce.Jen to je pro vás důležité...To je dneska opravdu potřeba někde sedět a babrat se ve vztazích a pokládat si tak nicotný otázky o lásce když místo toho byste mohli věnovat čas mnohem lepším věcem....

punkerka
15. 01. 2004
Dát tip
JITINKA:proč image drsňačky?Myslíš, že jsem začla bejt punkerka proto aby se mě někdo bál?Jo je fuckt, že mam takovou image když jdu na koncert, ale za to je se mnou sranda a mám to v hlavě srovnaný...MÁM ráda lidi a ráda s nima komunikuju, ale musej za to stát...

punkerka
15. 01. 2004
Dát tip
paranormality:Punk bez Sex Pistols by byl úplně stejnej.Skoro ve stejný době to totiž rozjížděli Ramones a Dead Kennedys, takže si nemysli, že Sex Pistols vymysleli punk....Dík za pochvalu tématu.Opravdu je to hnus...

punkerka
15. 01. 2004
Dát tip
snuff:ne, chodim v kristuskách.Ale já o botech nic nepsala.Boty jsou samozřejmý.to je pochopitelný.Už tě vidim v plastovejch kozačkách... mmmm... 8o/

Elyanne
12. 01. 2004
Dát tip
Jen k tomu obtížnému klokanímu mateřství... KLOKANÍ POROD Dospělá klokaní samice je prakticky nepřetržitě březí, ve vaku má sající mládě a v děloze je připraven další zárodek, který tu několik měsíců může čekat, až se vak znovu vyprázdní. Říká se tomu utajená březost. Opravdová březost velkých klokanů trvá 32 až 34 dní, u malých druhů obvykle 27 dní. Vajíčko vačnatců obsahuje mnohem více žloutku než u placentálních savců. Jakmile se oplodněné vajíčko dostane do dělohy, vytvoří okolo sebe žloutkovou placentu (z biologického hlediska významnější než vak), ze které zárodek čerpá živiny. Jakmile je embryo schopné pohybu, stahy dělohy ho vypudí a dochází k porodu. Samice si jeden až dva dny před porodem začíná čistit vak a intenzitu vystupňuje hodinu až dvě před porodem. Porod je neobyčejně snadný, samice při něm většinou sedí opřena o strom, ocas mezi nohama směřuje dopředu. Celý akt trvá tři minuty. Embryo je totiž 30 000krát lehčí než matka, měří 2 až 2,5 cm. Embryo, které má silně vyvinutý orientační instinkt a orientuje se čichem a hmatem, šplhá po matčině srsti do vaku. Dlouho převládala teorie, že matka mláděti cestičku do vaku vylíže. Ukázalo se, že si matka pouze čistí srst od porodní tekutiny. Ve vaku se během několika minut pevně přichytí k jedné ze čtyř mléčných bradavek a dokončí embryonální vývoj. V případě potravní nouze nebo stresu je samice schopná je z vaku vypudit, a to hyne. V období, kdy je dostatek potravy, nosí samice jedno mládě ve vaku a druhé saje mléko zvenku. Od stáří 150 dní začíná vykukovat z vaku, ve věku 200 dní začíná vak opouštět, ale ještě se vrací. Teprve ve stáří 14 až 16 měsíců přechází plně na potravu dospělých. (Přejato z geografického magazínu Koktejl)

Děkuju, takovouhle práci s kritikou ? :)))

Notreal
11. 01. 2004
Dát tip
líbí se mi na tom ta nenávist vůči těm lidem, co jsou "ověšeni mrtvými zvířaty" - svým způsobem nechápu jak si někdo může myslet, že nenávist se dá napsat jiným způsobem (nějak mírněji, bez použití tvrdých slov). Zpracování a rýmy jsou docela v pohodě, ale myslím, že nejsilnější máš ten konec - prostě líbí :-)*

AngelHeaded
11. 01. 2004
Dát tip
nejsem fanda punku, tak se mi to moc nelíbí. Ale docela by mě zajímalo zpracování - třeba odkaz na mp3. Takhle mi to totiž příjde dost slabý (stylově) a nejde o to, že by mi "hustota" ve verších nějak vadila.

Elyanne
11. 01. 2004
Dát tip
Ad prolog - obávám se, že nikdo nebude mít to štěstí, aby to nepochopil... Milá slečno punkerko, která tak ráda napadáš všechny/o kolem sebe, pokud chceš vážnou kritiku, máš ji mít. Na rozbor textu si musíš počkat od někoho jiného. Za prvé je tam toho k rozboru a kritice tolik, že na to jednoduše nemám čas, protože chci jít dnes taky spát a už je přecejen 13:30, a za druhé - nedokáži si představit, že bych se ke jmenovanému textu měla ještě jednou vrátit. Nebudu tady psát nic o tom, jak debilní rýmy používáš, i když je tomu tak, jen bych se chtěla pozastavit nad několika drobnostmi. 1) Punková píseň je žánrem velmi svérázným. Má určitý náboj, jiskru, která pomáhá lidem, jejimž uším je píseň určená, aby lépe vstřebali a nejlépe vzali za svůj ten onen konkrétní protest, který autor a interpret písní vyjadřuje. (Samozřejmě pouze za předpokladu, že právě nezpívá o tom, jak mu bylo včera blbě po pařbě.) Tento náboj je tvořen z části vulgaritou textu a z části samotnou interpretací. Nemůžeš chtít, aby tady člověk, který si text jen přečte, jásal. Už proto, že kvalita textu tomu opravdu nenapomáhá. Tedy, chtít můžeš, ale jak to asi dopadne, to je, myslím, všem jasné. Punk je sice kult, nicméně to, že napíšeš nějakou zhovadilost, byť ji přiřadíš ke kultu, asi moc lidí neocení. 2) Ať už za to může Bůh či evoluce, člověk je tvorem všežravým. Živí se rostlinnou i živočišnou stravou. A už od dávnověku se člověk odívá do kůže či kožešiny. a) Když bude v revíru nemocná liška, hajný ji zastřelí. Pokud bude kožešina dobrá, proč ji nevyužít? Potom budeš nadávat manželce hajného za to, že se její manžel dobře stará o svou práci? b) Pokud lovec uloví jelena - což, vzhledem k tomu, že k podobným incidentům docházelo už v pravěku, je zřejmě přirozené - tedy uloví jelena pro maso, kůži prodá a někdo z ní ušije rukavice, budeš tomu, kdo je nosí, nadávat za to, že lovec měl hlad? c) Když má někdo farmu s norky, které chová pro kožešinu, není to úplně stejné, jako by měl pole s obilím či brambory? (Pomni, že i rostlina je živa!) d) Klokani jsou úžasná zvířátka, ale když se přemnoží... stane se to samé, jako když se přemnoží housenky - ničí úrodu. Kdyby se přemnožili ještě víc, začali by hynout hlady. Není tenhle způsob přece jen lepší? Mohla bych pokračovat do nekonečna. PS: Doufám, že jsi vegetariánka! S pozdravem kritička s mírně ironickým usměvem na tváři, do níž jí teď zřejmě bude vmetena pěkná dávka vulgarismů.

WiruZ
11. 01. 2004
Dát tip
Elyanne: souhlasim.....

Axsed
11. 01. 2004
Dát tip
Jéžiši,punkerko moje:-))To sou,ale blbý kritiky.Je to hezky pojatý.Když se to bude zpívat,nebo-li řvát ještě se to upravý do rytmu atd.Zatim to je na čisto.Mně se to líbí.Tady punku nikdo pořádně nerozumí(teda na pár výjimek např child).Punk je o tom,aby lidem něco řekl,ty texty.A tenhle text nám dává důvod k zamyšlení,nebo snad ne?Přečtěte si texty jinejch punkovejch kapel a zjistíte,že tenhle text je dobrej.Jsou punkový kapely,který mají texty o dost horší a ještě lidem nic neřeknou a jak už tady někdo řekl májí vyprodáno.TIP!!!!!!!!!!!!!

child
11. 01. 2004
Dát tip
axsed, přesně to o čem jsem mluvil

Axsed
11. 01. 2004
Dát tip
Milá Elyanne,ty opravdu nevíš o čem mluvíš.Ty sis ten tenx vůbec nevyloža jak bylo určeno a uděla si z něj něco co neni! To s tim,že lidé odpradávna nosili kožichy je sice pravda,ale co měli dělat,když jim byla zima a jinou možnost neměli.Ulovili zvíře,maso snědli a kožich si nechali.Ale v dnešní době, máš možnost výběru, buď budeš malicherná a budeš chtít být in a koupíš si norkový kožich za 200 000Kč, nebo si vystačíš s obyčejnou látkou z bavlny,nebo z jinýho materiálu.Lidé dřív dělali i jiné věci a dost špatně,ale vzdali se jich.Mně příjde nošení kožichů jako barbarství.Nepochopim jak někoho může hřát pocit, že má na sobě mrtvolu!Co se týče toho,že pěstování rostlin a chov zvířat pro kožich je to samé je naprostá kravina.Víš v jakých podmínkách sou chováni a potom naprosto zbytečně zabity?ZAMYSLI SE TY SLÍPKO!!!!!!!!!!!!!! Proti tomu,že lidé jedí maso nic nemám,aspoň to má logický vysvětlení. To,že je ta liška nemocná a zastřelí se to je taky naprosto normální,potom i chápu,že se to nějak zužitkoje. Ale punkerka proti tomutu nic ve svém textu neřekla. O tom,že ta bába jí klokana,tim myslela to, že si ničeho neváží a už ani neví co si má strčit do huby. A pokud by na světě bylo tolik lhostejnech jidí jako seš ty...........to by byla krása! Zbytek Ti myslim punkerka řekne sama.

Elyanne
11. 01. 2004
Dát tip
Zvířata na farmách jsou chována pro kožešinu. Kdyby je teď všechny pustili do přírody, museli by se vystřílet, protože by jich bylo moc. Ta zvířata žijí pro to, aby byla takto zužitkována. Pro to už se narodila. Vadí mi lov zvířat pro kožešinu, ale chov pro kožešinu je něco úplně jiného. Další věcí, která mě trochu zaráží - pokud už to mám rozebírat do hloubky - je to, že všem záleží na zvířatech, ale nikdo se ani na chvilku nepozastaví nad tím, že když se zruší všechny tyhle farmy na světě, docela dost lidí přijde o práci. Chovatelé (nemluvím o majitelích), koželuzi, krejčí, šičky... A můžou to být lidé, v jejichž okolí se jiná práce sehnat nedá. Takže - zničme spoustu pracovních příležitostí proto, abychom museli pozabíjet statisíce zvířat, která začnou škodit zemědělcům. Nejsem lhostejná. Jsem realista. Mimochodem, pokud jde o teplo, bavlna kožešinu jen těžko předčí. V punku se vcelku vyznám - alespoň co se hudební teorie i praxe (odvětví, kapely, písně) týká, takže si to dokážu představit v hudebním provedení. Jako píseň snesitelné, jako báseň, jíž text písně odtržený od hudby v podstatě je, žalostné.

Elyn
11. 01. 2004
Dát tip
děkuju za avi, ale už se k tomu nebudu vyjadřovat...

Axsed
11. 01. 2004
Dát tip
Jo,chov zvířat pro kožich to je teda priima.Víš,dřív žádný chovný stanice se zvířatama na tento účel nebyly a ty zvířata žila volně.A oni se nepřemnožili,příroda má svou vlastní rovnováhu.Měli svou svobodu a nerodili se pro ůčel kožichů.. Teď nemají,žádnou volbu.Při lovu mají,alespoň trochu větší šanci na přežití...já si myslim,že chov zvířat pro tento ůčel i lov je stejnej hnus.... Těch lidí zas tak extrémě moc neni,mimo to můžou dělat něco jinýho,třeba pěstovat zeleninu:-)Těch možností je víc i v tom okolí.Lidi májí volbu většinou vždy, zvířata ne,mi jim jí bereme. Opravdu nejhorší je jak už sem říkala,jak sou chováni.To bys měla vidět. Jo jasně bavlna kožešinu těžko předčí, to máš pravdu,ale já říkala i jinej materiál.....existují jiné vlákna!

Ale Elyanne, toto tvzrení je zcela nesprávné... To , že žijí zvířata na farmách , kde se jich tísní desetitisíce, kde jsou často v nelidských podmínkách a o jídle ani nemluvim , není polehčují okolnost , spíše naopak... na kožich z norka jich musíte zabít přes stovky. a o Přemnožení tu vůbec nejde !!! Stejně tak tvé tvrzení o klokanech je absurdní. Klokani se nepřemnožují , páč jejich mateřství je velmi těžké !!! jen informace , kterou jsem se dočetl v knížce o vegetariánství,byla zarážející! Zněla: Úbytek klokanů byl na území Austrálie v posledních deseti letech o 50% procent... zarážející!!! Srovnání s rostlinama je taky směšné... Pokud vyměníš své domácí zvíře za bramboru a budeš ji venčit, mazlit se s ní a vychovávat , pak prosím... Zvířata nás učí určité zodpovědnosti a úctě k druhému.... můj názor nelze vyjádřit slovy pro někoho , kdo je zcela opačného názoru než já ... P.S. Nejde o zavraždění zvířete , jde o masové vyvražďování citlivých tvorů!!! a vim , očem mluvim , jsem vegetarián !!! s pozdravem Para...*

child
10. 01. 2004
Dát tip
je to roztomilý, zapogoval bych si na to klidně..:)

punkerka
10. 01. 2004
Dát tip
můžeš.Až přijdeš na náš koncert. ;o)

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
ani jsem to nedocetl je to pitomy....ne to tema, to je v poradku (no ale jak sama kritizujes, ze v kozichu je byt in - tak ono je taky byt trochu in, tim ze jsem proti spolecnosti a vsecko kritizuju, ze jo?) sam nemam rad vrazdeni zvirat kvuli takovejmhle pi*ovinam, ale dost silne ti pokulhava to zpracovani.....

punkerka
10. 01. 2004
Dát tip
Taxi to přečti dokonce a zjistíš, že kulhavku máš leda ty!

child
10. 01. 2004
Dát tip
je to punkovej text, nemůžeš po tom chtít aby to bylo něčím čím to není..

punkerka
10. 01. 2004
Dát tip
WiruZ:jo!Já nemůžu za to, že jsi zarytej úchyl co píše samou lyriku.Uznávám, že je to umění, ale punk je kult a taky jistej druh umění!Víš co, zajdi si někdy na koncert.Možná to pochopíš.A vsadim se, že za punk považuješ třeba Avril Lavigne, Offspring, Green Day a jiné sračky co?

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
uz sem si to precetl az do konce....a nazor na to mam stejnej ikdyz mam mozna kulhavku....navic mi to prijde jako dost silny pozerstvi - tak ted poslu vsechny ty co jsou obeseny kozichama do pici a jsem fakt velka punkerka. Child: no jasny....ale i punkovy texty muzou mit jistou formu/uroven....ne?

child
10. 01. 2004
Dát tip
wiruz, nevíš co je punk...a když to někdo nevím tak nemá cenu se vůbec bavit...

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
Punkerka: jo ja vim, ze punk je kult a neboj opravdu za punk nepovazuju ty kapely co si vyjmenovala....punkovou scenu znam i kdyz uznavam, ze mi nic moc nerika, minimalne vsak znam ty slavny jmena...jako jsou sex pistols, clash, exploited aj.....neopunk (off springm green day,....aj....mi prijde dost uchylnej) lec neni to muj vyhraneny styl...a jestli jsem uchyl to sem zatim na sobe fakt nepozoroval, ale co neni.....

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
child vim co je punk...

Elyn
10. 01. 2004
Dát tip
WiruZ: mlčím tu s tebou...

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
o kolik lepsi je kuprikladu tohle, ze? God save the queen The fascist regime They made you a moron Potential H-bomb God save the queen She aint no human being There is no future In England's dreaming Don't be told what you want Don't be told what you need There's no future no future No future for you

child
10. 01. 2004
Dát tip
nechceš přece srovnávat nějakou amatérskou punkovou kapelu které píše texty sedmnáctiletá holka se sex pistols, snad? zasaď si tenhle text do kontextu mladejch punkovejch kapel a potom...

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
pokud vim tak jim nebylo o tolik moc let ne???? a predpokladam, ze kdyz tohle vzniklo, tak byli sex pistols taky jeste amaterska kapela....

child
10. 01. 2004
Dát tip
takže nic o punku nevíš, myslel jsem si to.. sex pistols a amatérská kapela.. kritizuje se v kontextu nesrovnáváš přece všechny zdější básníky s rimbaudem, ne?

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
ty si me nepochopil....napsal jsem "byli taky"...... a nesrovnavam vsecky s rimbaudem...to ne....ale napsal si tohle: "je to punkovej text, nemůžeš po tom chtít aby to bylo něčím čím to není.." tak jsem jenom chtel ukazat ze i punkovej text muze byt neco.....

child
10. 01. 2004
Dát tip
ale oni nebyli amatérská kapela..nikdy - byla to všechno komerční záležitost, manažer a tak.. punkovej text může být něco..pokud je od sex pistols stejně jako báseň může být něco, pokud ji napíše rimbaud.. jde prostě o ten kontext a tohle je v porovnání s textama ze stejné kategorie dobrý - tečka. :)

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
dobre mas svuj nazor....neberu ti ho.....ja ma svuj....nelibi se mi to....tecka ale nemusis mi rikat co byli sex pistols....jejich historii mam nactenou fakt:))))

child
10. 01. 2004
Dát tip
v tom případě nevím jak tě napadla ta věc s amatérskou kapelou, no což..čau:)

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
to je jedno......zapomen na to.... ale je fakt, ze kdyz clovek porovna tohle s nekterymi texty kuprikladu visaciho zamku tak z toho punkerka vychazi jeste dobre....:)

child
10. 01. 2004
Dát tip
no a to je to co jsem se ti snažil říct...já znám ještě mnohem horší punokvý texty a ty kapely mívaj vyprodaný koncerty.. jo jo..:)

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
no ale to nic nemeni na tom ze se mi to proste nelibi...coz by mela hlavne prave punkerka akceptovat uz jenom kvuli tomu, ze si preje hlubsi kritiku..a ne hned nadavat do uchylu....

child
10. 01. 2004
Dát tip
tak je to přece punkerka, nebude se s tím srát ( nicméně tys napsal že se ti to nelíbí aniž jsi to dočetl, což se taky nedělá )

JITINKA
10. 01. 2004
Dát tip
Zajímavá debata. Hezké, jak si punkerka udržuje image drsňačky i ve vyjadřování se k názorům kritizujících, a to navzdory tomu, že /stojí o hlubší kritiku/. Já punku taky nerozumím, takže se opravdu nemohu vyjádřit.

WiruZ
10. 01. 2004
Dát tip
no a ale nakonec jsem to docetl...a nazor mam stejny....

child
10. 01. 2004
Dát tip
wiruz : ok, já to beru

A jak by vypadal punk nebýt sex pistols ?! Punk - v překladu z angličtiny - odpad... a myslim , že to by vystihlo i muj názor na tohle dílko ... Prostě punk ... :/

A ještě ... Chválim výběr tématu ... Jsem proti masovému vyvražďování zvěře pro naše malicherné účely...

child
10. 01. 2004
Dát tip
paranormality : samozřejmě

zuzuzu
10. 01. 2004
Dát tip
myslim, že k punku patří jista omezenost, v tomhle se mi to dílo zdá výborný, stejně jako v lecčem....* ty kritiky jsem nedočetl, ale myslim, že i child trochu ujel..... ale zase-v pátek hrál v kapele, kterou lze nazvat opravdu punkovou... cyberpunk?

child
10. 01. 2004
Dát tip
zuzu : ujel jsem ujel...slečna je mi sympatická tak jsem se musel trošku zastat.. :)) a v pátek to byl PUNK !

Lilu
10. 01. 2004
Dát tip
furious....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru