Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

[radiohlava] - diskuze klubu

11. 01. 2004
1
1
13518

[radiohlava] - pro všechny fanoušky & ovlivněné tvůrce tvůrci britské skupiny radiohead!

 

topics:

- díla, klub, autoři etc.

- skladby, alba, artwork radiohead

- uáááááááá

- melancholie / psychedelie / láska

- linky!!! - z těch se poděláte!

- whatever

 

 

 


1 názor

Chmmm Most gigantic lying mouth of all time jsem viděl před dvěma lety Karlovejch Varech.. a nikdy jsem nic podobnýho neviděl.. Kombinace humoru a deprese.. je nepochopitelná. Ale příjemně.. Ale bylo-li by to o pár minut delší, zbláznil bych se.

ashentree
26. 04. 2005
Dát tip
začíná mi splývat nyx s písmákem :) zdravím kontraphunku a jak se nám představí gooooo? ;)

jo jo ahoj kluci! já to trochu apdejtnu,, tak kdyžtak sorry za zprávy...

ashentree
19. 10. 2004
Dát tip
Tak na w.a.s.t.u. vnucuji DVD The Most Gigantic Lying Mouth of all Time, toz esi se nekdo k temu dostane, tesim se na zazitky z konzumace ;) BTW. (offtop) cerstvy pocin The Frames "Burn the Maps" je uzasna zalezitost...ma ponurou atmosferu, hodi se jako predkrm k poslechu RHeadiku...jednu skladbicku si muzete stahnout zde...v pripade zajmu tam placnu i zbytek ;)

Mam pocit, ze se tyhle becka objevily uz na Comlag for Japan. Fog a Gagging order a tak. Moc pekny vecicky.

ashentree
06. 10. 2004
Dát tip
toz uz je tam i zbytek ;) That's right I aim to please Pay a visit to the nurse to have your head deloused Talk for hours about the politics of Mickey Mouse You know how it is...

Friday
06. 10. 2004
Dát tip
Ale šoufek a spud jsou přezdívky jedněch kolíků z Trainspottingu.. :) děkujúú-stahujůů

ashentree
06. 10. 2004
Dát tip
no, dyt ja vim, proto ten sickboy :-)

Friday
05. 10. 2004
Dát tip
Everybody's got to learn sometimes?!? OK, computer, play dEUSY, ať se jdu hudebně vzdělávat.. eši dík

eši:) říkáme mu šoufku nebo jenom eši....:D

Friday
05. 10. 2004
Dát tip
anó! :) Ale musim ti říct ... (chvíle napětí- vysokého) ... ... ....že se mi to hoodně líbí :) i když je to někdy hodně ..brutální (viz Zlá krev). Ale nejlepčí je Spud..murphy.

ashentree
05. 10. 2004
Dát tip
doplním tam k temu masakru zbytek, je to zatial enem půlka ;) ...a já zas tak k chlastu nepatřím :-)) ale říkejte mi jak chcete, třeba i sickboy... váš ešus. ;)

Friday
05. 10. 2004
Dát tip
chlast? ten spíš ani moc né- nebo nechápu. nebo nechápěš? oh, well, whatever, nevermind... ...jedEŠ !? :D

ashentree
05. 10. 2004
Dát tip
no soufek je pry mj. soucast znaku piva ci tak neco :-)

Friday
04. 10. 2004
Dát tip
eš: Khoiba? áá, tak to tě nepotěšim- slyšela jsem jen dvě písně, z čehož nemůžu příliš usuzovat, ale zdá se mi to nudný a hlas tý ženy je takovej pichlavěj a afektovanej a strašně stylizovanej (a vůbec celá nepovedená hudba) do britskejch kytarovek... ale to je jen můj názorrr:o) btw to all- Johny áá...jak se tomu řiká- génius?!?

ashentree
04. 10. 2004
Dát tip
taky by se nejakej rheadackej bootleg krucajs hodil...mam jich par vod juuu tuuu, ale co ti senilni drobci vypustili ted do terenu, radeji bych se zbavil ;)...co by ste za nej kdo chtel...krucajs, dyk mi secko uz sici mame :-) hele lidi, znate dEUSY, konecne vod nich mam vsechno...pro me nejuzasnejsi kapela po radiovkach...nekde o nich povidal i sam Thom...a taky Stipik je prej posloucha, asi zavidi :-)...doporucuju druhy album...sem sehnal v Londyne...nekam ho plesknu, az se k temu dostanu...a nebo du uploadovat rovou ted...zajima me, co kdo na to...sem pisnu odkaz az to tam bude...pssst.... Friday: me se po case uz libi jen ta posledni skladba, ale je ten pichlavej hlas, ten me prave dostal :-) no umet takhle zachazet s elektronikou, vyvadel bych...hraju neco uplne jinyho, takze me prekvapilo co se da vytocit z dvouakordovek...a da se to poslouchat ;)

ashentree
04. 10. 2004
Dát tip
tak co se stihlo nasosat je zde ;) z zadne skladby nelze vysledovat charakter ostatnich :-) texty tady... Back to Radiohead...esi nekdo nahodou este neslysel nektery becka poslednich singlu, jsou tu, tu, tu a tu...at muzu uvolnit flek ;)

Ice age coming, ice age coming, women and children first...ahoj, nenasel by se tu clovicek s par Radiohead bootlegama? Nejlepe z Hail to the thief tour (Florencie, Berlin, Paris,...)?

child
02. 10. 2004
Dát tip
mám floridu z hail to the thief tour :)

hoši, blur a radiohead oni jsou tak skvělý, doprdele blur já se z nich můžu posrat a bootleg by se mi taky sakra hodil

Ahoj, mam v compu nasledujici bootlegy - Blur: Live at the Budokan, Blur: The Best of Live....A potom bootlegy Radioheadu: Public Radio International 2003 Show, Glastonburry 2003, Live at BBC 2001, Live at Pink Pop Festival 2001, Live at Warington Victoria (Oxford) 2000, Planet Acustic 1995 a strasne moc nezaraditelnych live songu. Navic sem nedavno sehnal deseticd- set Towering Above The Rest Complete - coz je souhr vsech demacu, etc, etc....Klidne vam to nejak poslu ci vymenim. Funs by si meli pomahat:o)

CHCI GLASTONBURY 2003!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ou ou!

stoji to za to! u There there mi zkolaboval kardiostimulator:o)

greenwood jak hodí kytaru za záda a vrhne se na bubny a valí to tak skvěle!!! taky jsem to málem zalomil:)

A orgasmicky vrchol je pak Fake plastic trees. Slysel sem dost zivych verzi tohodle songu, ale co predvadi Johnny v Glastonburry, to je nepopsatelny. Hail to the feed beck,hail to the Johnny's telecaster:o)

mám nějaký strašný předsudky vůči český hudební scéně - totiž, roe deer jsem bůhvíproč neměl úplně rád, nepřišlo mi to jako dovíjak kvalitní hudba... i když měla celkem atmosféru - no a khoiba, kid b... nice traps- ale seženu si to a poslechnu žejo

ashentree
21. 09. 2004
Dát tip
hej, sorry za offtopic, ale slyseli ste nekdo Khoibu? naprosto pozer...rekl bych, ze se mi libi prave diky mymu vztahu k rheadum ;) a ta kocena je proste uzasna, ji fest miluju nebo co :-) barva hlasu, vyuziti efektu (decentni drive, modulace)...uff...

Friday
31. 08. 2004
Dát tip
mám triko s medvídkem... s tim zubatym heč:)

cože????? kde jsi ho sehnala???

Floyde, offtopicy částečně promazány, můžeš na to kouknout. empty, kid a taky miluju nejvíc nejvíc!!! je to strašná klasa! how to dissapear a taky optimistic!!! ááááááááá

mimochodem možná, že to sem ne upln? pat?í, ale stejn?, totiž, já na radioheady narazil práv? v tomhle po?adu:
paskvil's back! boužel bez katky kozákový, tu si z obrázku m?žete vymazat, má to moderovat iva jonášová, docela nic moc, nevadí, koukn?te na to!

Friday
31. 08. 2004
Dát tip
Morbid_Johnas: Vyrobila, ale psst! jestli nebudeš zlobit, Ježíšek ti přinese taky takový..:o)

no jo, asi to chce trochu promazat, sorry, nemám te? moc ?asu, m?žeš to ud?lat.... cylindry:) comlag stahuju, no problema, nemáš ho kde stahnout ?i co?? /dob?e smažíš na tu kytaru, sakra! erm já jen tak:)/

nemate pocit ze nektery basne jsou tu v posledni dobe trochu offtopic? ale super ze mame cylindry, tim se fakt muzem pysnit!! a tady jakoze zeprej nekdo sehnal comlag??

ashentree
17. 08. 2004
Dát tip
no jasan, že viděl..supeeer! mě na podobným místě visí jeden áčkovej spratek...ty trika se dají zas spáchat, když se najdou eště další dva zájemci o osvědčený rheadí triko za necelý pětikilo...

ashentree
16. 08. 2004
Dát tip
hmn, tak sem tu nějak zaspal :( kdyby to šlo přepálit i s tím bookletem, ten je totiž na tom nej...japonský překlady textů...a taky je tam kdesi otisk prstu Mardou, kdesi v mlze...to šecko zvyšuje hodnotu...ale kdybys měl zas někdy narozeniny či tak něco :-)

ashentree
16. 08. 2004
Dát tip
jo, a zdravím Empty!

a k tomu hail to the thief triko!!:D to pětikilčo bych sehnal a tak.... no ale viděls, na mý autorský stránce? ...sem dostal z ameriky!:D

Empty
15. 08. 2004
Dát tip
miluju RADIOHEAD! Miluju! A nejvíc Kid A!

Friday
21. 07. 2004
Dát tip
Morbide orbite, There's a gap there between, there's a GAP where we meet...there's a gap from the time we last saw ourself and time now... a to mne mrzí... protože musíme skouknout někdy někde tvoje Meeting people is easy a já ti musim předat dárek k narozeninám (ale to ber jako záminku protože to vlastně žádnej dárek nejni...). víte vy co, jdu ti napsat. a je to.:) paranoid android: Děkuji že ses sem podíval a neignoroval jsi mou zprávu:o)

fajn, to by bylo skvělý, ...................co bys za to chtěl.....? erm, bydlim v praze......

ashentree, přijeď do prahy a dej mi to. :D ...ale kdybys chtěl, můžeš mi to klidně přepálit a tak a kdybys něco chtěl za to, tak si řekni a tak.... hrrrrrrrrrrradiohead

ashentree
22. 06. 2004
Dát tip
dalsi utrata na konto Radiohead...da se tu dostat za ctyri kila to japonský THE COM LAG 2+2=5 EP, obsahuje béčka ze všech Go To Sleep singlů a z There There...Remyxomathosis je na me moc remix :-) Skvele je I am wicked child a uplne uzasne Gagging Order, L.A. verze I Will taky ujde...Remix Skttrbrain mi jako jediny z remixu prisel poslouchatelny :-) CD ma fajn obal, jinak to je treba chapat jako "sing singlu" :-)

ashentree
14. 06. 2004
Dát tip
čubrním :-)

29.6. roxy praha - 650,- ...strašně moc - AIR. **************************************************** ...........khoiba udělala kid b.

child
13. 06. 2004
Dát tip
ale já fakt vím kterej to je tam jak bydlí mardou ne?:)

ashentree
13. 06. 2004
Dát tip
přesně ten, childe :-)

child
13. 06. 2004
Dát tip
no jo.. já se fakt vyznám:)

child
04. 06. 2004
Dát tip
přesně vím o kterým recyclu binu je řeč

ashentree
04. 06. 2004
Dát tip
..je jich vsude kopa, ale tenhle je vyjimecnej..favourite..green&fake plastic..a kolik psu se na nej este uprimne vypisne :-)

ashentree
03. 06. 2004
Dát tip
skoro jako ten green plastic recycle bin z vinohrad, co je tam u billy, jak jsem cekal a zpival si :-)

NO A ANGLIE STEJNĚ RÚLUJE!! PROSTĚ MILUJU!
:DD

proč srpen a mimozemšťana, Mardou??:-)

ashentree
23. 05. 2004
Dát tip
Taková malá perlička z příjemného povídání "na skok" s Glenem Hansardem (The Frames) po nedávném Valmezáckém koncertu. Čirou náhodou jsem měl na sobě HtTT map, však nejen proto to patří jakožto topic=link sem :-)) Účastna byla ještě skupinka mých přátel, např. Martik, který stojí za tímhle a tímhle webem, a taky Lu a spousta dalších nepísmáků :-)) Ash: Hi Glen, we would like to thank you for a very nice concert,
G.H.: oh, thank you for listening, thank you very much
Ash: you know, we've travel a lot to see you again ;) but not as lot as you :-)))
G.H. :-)) you've got the right T-shirt, good music!
Ash: yes, I like them very much, they're all my inspiration...
G.H.: I've to tell you something. Once after our gig in London Thom came to me and said "you're the only irish band for me, guys..."
Ash: Oh, really? That's nice!...I think that Thom is right ;) You know, your music puts natural irish expressiveness in front of rock and grungy sound...That's really special!
Lu: We have to travel home, Glen...
G.H.: Where are you from?
Lu: We travel to Brno...
G.H.: That's a long way...Have a good travel!
Ash, Lu: Thank you very much, see you at some other concert!
Z rozhovoru jsem odfiltroval debaty okolo dalšího Glenova koncertování a natáčení nové desky Frames. Kdyby chtěl někdo začít s poslechem Frames, doporučuju skladby Revelate, Fitzcarraldo (album Fitzcarraldo), Head long a hlavně Santa Maria (zatím poslední studiové album For the Birds). A kdyby zaujalo, dejte vědět, pošlu :-) Proč tu o tom tak klábosím...Glen mi mocmocmoc dal...V přístupu k hudbě...A navíc má rád Radiohead a je jim svým způsobem exprese docela (po svém) blízký...Hlavně poslední tvorba ;)

child
25. 04. 2004
Dát tip
jejda no fakt, to mě nenapadlo - že vídeňský sluníčko jsou taky radiohead :)

child
25. 04. 2004
Dát tip
help me call the doctor put me inside put me inside put me inside put me inside put me inside

jo, přesně z týhle pasáže jsem řval don't look in the mirror at the face you don't recognize help me call the doctor put me inside put me inside put me inside

child
25. 04. 2004
Dát tip
vole sentimentální - spíš si všímej pěknýho vlka! :)

tak jo, no, vlk výbornej!:) ta modrá. a jak má ten jazyk geniální nářez, no:))

child
25. 04. 2004
Dát tip
jo geniální jazyk? :) ty jo včera jsme se sun potkali na nádraží výbornýho rastafariána a ten byl teprv geniální - vypadal asi takhle :

a pravděpodobně byl odsud :

a nejspíš měl taky leccos v sobě, třeba tak :
( na MaLáá!:)

child
25. 04. 2004
Dát tip
takovej on byl!

sakra, chtěl bych žít na jamajce nebo tam někde. ale poslouchal bych stejně
anebo
heya - nejlepší, jak prostě jenom řekne heya

child
25. 04. 2004
Dát tip
budou v olomouci zase jednou psí vojáci, ho ho ho, to bude zase obrovská spousta ožralejch pankáčů a zoufalců a básníků a ztroskotanců...jo jo jo...a do toho hypnotyzující filip topol.. a já bych poslouchal

nebo taky :
:)

child
25. 04. 2004
Dát tip
vsadím se že leckterej vlk se jmenuje lupus záleží jak se to vezme hej marííí já se těším až půjdem někam na něco a já budu kouřit třikrát víc než když jsi mě viděla naposledy..))) mmmmmmmmmm

child
25. 04. 2004
Dát tip
There's a starman waiting in the sky He'd like to come and meet us But he thinks he'd blow our minds There's a starman waiting in the sky He's told us not to blow it Cause he knows it's all worthwhile He told me: Let the children lose it Let the children use it Let all the children boogie

child
25. 04. 2004
Dát tip
ne ne ne.. já mám jenom asi tak čtyři nebo pět alb..a tohle nemám ( sakra ale vím o někom kdo ho má myslím :) ale zase mám David Bowie´s The Rise and Fall Of Ziggy Stardust and Spiders from Mars:))

child
25. 04. 2004
Dát tip
hééja ten nápis je peklo - please don´t link my pictures:))

child
25. 04. 2004
Dát tip
tenhle je lupus! fůůj milé děti, nezadávejte do googlu lupus, nebo špatně dopadnete.. no nic, uklidníme to

child
25. 04. 2004
Dát tip
a jenom o trošku delší vlasy než já o pár cm a zase zpátky

mě se zdálo, že s kamarádkama máme projížďky v horách v legoautíčkách.

mardou díky za geniální autíčko!:D - jo a tyvole totálně jsem zapomněl, že se mi zdálo, že jsem byl s Thomem Yorkem!!!! totální sympaťák - mluvil jsem s nim a přišel Johnny Greenwood a opravil mě a já mu řek, sorry, anglina mi tolik nejde. to je kurva zvrhlý. někdy půjdu a naskenuju sem svůj diář.

child
24. 04. 2004
Dát tip
je to vtipný.... ( dneska jsem jsem měl celou noc pořád dokola puštěný sail to the moon a vždycky když jsem se vzbudil tak to hrálo - myslel jsem že se z toho zblázním a k tomu se mi ještě zdálo o tom jak fotím obrovský černý sopky..:)

child
24. 04. 2004
Dát tip
jenže ta sopka byla tak ohavná..prostě obrovská a tichá a černá, na svahu nějakýho kopce takže trčela v podivným úhlu jako nějakej vykotlanej zub..

child
24. 04. 2004
Dát tip
protože ta sopka byla někde na slovensku, to vím určitě.. a byla jsi tam ty a utíkala jsi lesem v těch svých černých silonkách a já jsem tě nejdřív chtěl dohonit a dát ti ten silmarillion, jenže potom mě to nějak přešlo tak jsem začal fotit..všechno bylo tak rozmazaný, různý obličeje a sochy vpletený do těch okolních skal a kamenů, jezírka s něčím co vypadalo jako třikrát podivnější latimérie podivná - a potom ta sopka..

child
24. 04. 2004
Dát tip
jo..tak si ještě vzpomeň u koho v pokoji jsi ho poprvé slyšela akusticky..:) ommadawn!

child
24. 04. 2004
Dát tip

child
24. 04. 2004
Dát tip
a ještě

jooo!!!!! o tom mi vyprávěl Veveřák a jsem z toho totálně paf!!! SKVĚLÝ! uooooooooooooohh!!! the raindrops the raindrops the raindrops

Friday
20. 04. 2004
Dát tip

Friday
19. 04. 2004
Dát tip
The Dinosaurs roam the Earth The sky turns green Where I end and you begin... Child: pic skvělej, jenom mi tam na tý rozpraskaný půdě chybí kostra člověka MP: Co Air? Do you like Cherry blossom girl, která už nevimkolik týdnů vede v hitparádě R1? (už jsem KONEČNĚ viděla (goood) klip na Good song!!!:)) [Dýdžé šadó ]

air jsem neslyšel na r1, ale jejich album 10 000 Hz Legend, to je síla!!!!!! good song klip rulez:-))

KONEČNĚ


child
18. 04. 2004
Dát tip
dinosaurs will rule the earth!

child
18. 04. 2004
Dát tip

dinosaur adventure 3D

child
17. 04. 2004
Dát tip
rychlý šípy vemte mě do klubu pdosím!

muahahaha bird of pray, tu jsem měl hodně rád:-)) (viz. Tvoje autorská stránka) a co takoví AIR?!

já jenom že ahoj FloydTheBarberovi a taky cufktishovi AHOJ a já to furt posílal přes zprávy, ale to asi neni tak dobrý, takže teď tady na diskuzi to máte.... a Floyd viděl & věděl, no jasně:). pocém.... kid a! a taky děkuju, že ještě fungujeme protože pořád koukám přidáváte díla a přidáváte a posloucháte rh a vůbec, no skvělý!

ok, přečtu, abyss mimochodem, 4hero....

Abyss
23. 02. 2004
Dát tip
doporucuju vam k precteni DIAGNOZU od Vree!!!! je to fakt SKVELY!!!! ( a nedoceneneee!!!!!!) ACHTUNG!!!

Abyss
23. 02. 2004
Dát tip
let's READ!!! :)

Abyss
23. 02. 2004
Dát tip
(btw. koukam ze krom radiohead mate dobrej fkus i jinak!!! (psi vojaci, bjork etc..) jooo je to halt dobrej klub!!! (trikrat slava morbid_)

Mathew
22. 02. 2004
Dát tip
hele hele, přes psí vojáky jsem tady já..:) je pravda že od té doby co jsem byl na jejich koncertě není nic takový jako bylo předtím... jéé a hned si je pustím!:)

tchíííí, no a já jdu na tu bjork:)

Mathew
22. 02. 2004
Dát tip
ona bude bjork? někde? já ji stejně nežeru... :)

nené, já jako že si jí jdu pustit... a UNKLE taky. nářez.

Mathew
22. 02. 2004
Dát tip
jo táák..tak to už vůbec nežeru... ho ho ho :)

he he he:) tak to je v háji:))

sakra, ty jsem neslyšel - to je filip topol, že jo? hodně by mě to zajímalo...

cypress hill jsou dobrý, ale k radiohead....tsss :)) ale mám je rád, to jo

adamator
27. 01. 2004
Dát tip
there's someone on your shoulder there... there's someone on your shoulder there... cus vespolek

Friday
19. 01. 2004
Dát tip
ashentree: No tak se přidej do klubu (jestli v něm už nejsi...nějak ztrácim přehled sakra).Já tě pozívám:)

child
18. 01. 2004
Dát tip
nííííc, taky se mi líbí, ale tahleta věta by se dala docela úspešně vimplantovat do rozhovoru dvou třináctiletých děvčátek o lunetic, no ne?

....v lunetic přece žádnej thomik nebyl, ne, voe?;)

wooxy
18. 01. 2004
Dát tip
jonáš se nějak orintuje :) ... ale když už jsme u toho - nebyl, no :)))

sem to povidal:-)) tam v luneticu by přece nemohl(i)y mít takový stvůřičky, jako je tady pan yorke, no ne?:)

child
18. 01. 2004
Dát tip
morbi, čekal jsem kdo si toho všimne - seš bystrej!

ashentree
18. 01. 2004
Dát tip
tak i já se přidám...v tomhle stavu...hmmm...právě vykašlávám svoji poslední...my iron lung... jinak nutno tu dát jeden odkaz -> na www.nyx.cz máme klub "RADIOHEAD... HAIL TO THE THIEF, our commander in chief...", takže i tam vás vítám...

ashentree
18. 01. 2004
Dát tip
jinak abych se představil...jsem jeden divnej strom...a taky mám strach... I don't want to be crippled cracked Shoulders, wrists, knees and back Ground to dust and ash Crawling on all fours... modrou nemám... pohlaví muž... vlasy mám... vidím... zatím... k radiohead mne přivedl kdysi kamoš -> autor stránek radiohead.wz.cz...

Friday
17. 01. 2004
Dát tip
to child: něco proti mý primitivně vyjádřený pravdě?? co? :oD

child
15. 01. 2004
Dát tip
že prej si tady člověk připadá jak ve fanklubu lunetik, bez urážky...:)))

mno jo:-), asi občas, zvednem úroveň a z the bends ( ne, album - písnička - ta mi nepřijde dobrá, wow, ) se přesuneme k you and whose army :)) - psychedelic!!! sssshhh

child
15. 01. 2004
Dát tip
i wish it was a sixties i wish that something happen ho ho ho:))) zavízuj mě až budete u ok computeru:)

Friday
14. 01. 2004
Dát tip

Friday
14. 01. 2004
Dát tip
Jo! Díky:o) tady je Thomík úplně dokonalej:))

yeesssssss:))

Friday
13. 01. 2004
Dát tip
Jéé dík tak já to zkusim:o)

Friday
13. 01. 2004
Dát tip
//www.followmearound.com/images/thom//t040.jpg>

Friday
13. 01. 2004
Dát tip

to nevadíííí!!!!!!:-)))) a pak zas tuhle závorku - bez mezery!>

už sem přišel na to, jak Ti to ukázat, koukej: :))

Friday
12. 01. 2004
Dát tip
Já ty medbídky a kresbičky prostě žeru!

se koukni na ty linky, friday! uuaaiii!:))

Friday
12. 01. 2004
Dát tip
jo já ty linky cos napsal ty znám, ale ten od Mardou ne....tam toho je! zajímalpo by mě, jak se sem dávaj obrázky:o/

napíšeš < potom img src="adresa obrázku" potom > a je to...

jo, takže: ahoj mardou!! ahoj všichni - tohle je link, kterej nám poslala mardou -> http://www.saunalahti.fi/hoge/kidart.htm - kid a artwork....

přesně tak... ale tohle jsem Vám chtěl ukázat followmearound.com - radiohead artwork - tam je toho taky tuny radiohead.co.uk treefingers.com radiohead.sk

child
11. 01. 2004
Dát tip
konverze mariky k radiohead je skoro víc fascinující než moje konverze k dylanovi

ho ho ho

k jednomu mýmu dílu: smutek 2 - řekl bych, že by se mohlo zařadit... můžete? ....a do psychotic & melancholic, anebo soft&so? --- děkuju

tak jo, ewko, děkuju:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru