Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nečekaný zvrat jinak celkem nadějného dne života zklamaného jedince

12. 01. 2004
24
0
9652
Autor
Empty

Žijeme ve zmatené době plné zmatených lidí...

 

 

   Procházím se kukuřičným polem a sluníčko mi svítí nad hlavou. Je ve mně nahromaděna spousta energie. Začnu proto rozverně poskakovat a tančit mezi kukuřičnými klasy. Na chvíli pociťuji opravdové štěstí a euforii.

   Mé veselé skotačení však zarazí hrůzný pohled. Kráva. A požírá jeden z plodů kukuřice. „Proboha co je to za krutost?!“ ptám se sám sebe ve stavu absolutního zděšení. „Jak může někdo něco takového udělat? Takovým způsobem devastovat sémě naší matičky Země?“ V očích krávy se zračí chladná krutost, zároveň tam však vidím výsměch. Výsměch mé osobě, mé lítosti. Klekám si na kolena a začínám usedavě plakat. Kráva pootočí hlavu a upřeně se mi podívá do očí. Takhle pohrdavý pohled jsem snad ještě nezažil. Úplně je z něho vidět, jak si to podlé zvíře myslí cosi o mé ubohosti. V tuto chvíli pociťuji opravdovou a čirou nenávist. „Kdepak! Já ubožák nejsem! Ubožák jsi ty, kdož jsi bez citů!“ křičím se silně emotivně zabarveným hlasem na krávu. Tentokrát však této zlo rozsévající bytosti nestojím ani za pohled. Ale to mě přece nezlomí, ba naopak. Cítím povinnost jednat. Hromadím v sobě všechny své síly a po hlavě se rozbíhám směrem ke krávě. Následuje ohromná rána a já padám do mdlob.

   Asi po půldni se znovu probouzím. Už se stmívá a mě příšerně bolí hlava. O kus dál leží nehybně v kaluži krve kráva. Je mrtva. Jen na malou chvíli pociťuji lítost nad svým činem, ale má právo takhle krutý tvor vůbec žít? Jsem skálopevně přesvědčen o tom, že ne. Srdce mě však doopravdy zabolí při pohledu na ohryzaný plod kukuřice. Přichystám mu provizorní hrobeček a z opodál se válejících klacíků sestrojím úhledný kříž.    

            Jak tak jdu za stmívání po polní cestě domů, přemýšlím o spoustě věcí. O životě, o smrti, o vině, o trestu, o spravedlnosti… Vzpomínám, jak se vlastně stalo, že ze začátku tak příjemný den dospěl k tak ošklivému konci. Zítra se musím probudit a začít znovu.
mad_orgasm
14. 07. 2005
Dát tip
eee.. a ja je mam tak rada.. kravy :) t*!

Empty
04. 07. 2005
Dát tip
avi

Eileen
04. 07. 2005
Dát tip
Zítra se musím probudit a začít znovu. vubec jsem se u ni nesmala. nevim proc. dostala me..

Rabb
27. 06. 2005
Dát tip
Chudák kráva:) T!P

Empty
01. 04. 2005
Dát tip
Rád:-))) Ty jo, mám novou fanynku:-))) asi si založim Fan klub Emptyho:-)))

Empty
01. 04. 2005
Dát tip
Néééé!!!! Lucie fakt ne. Nesnášim jí.

Empty
25. 03. 2005
Dát tip
:-))))díky, když sem si přečetl tvojí poezii, došlo mi, proč se ti moje prasácké povídky líbí.-)))

sidonia
24. 03. 2005
Dát tip
PANEBOŽE!!!!!! CO VĚTA, TO PERLA!!!!:)))) nádherný obraty... šíleně mi připomínáš jednoho člověka.. je jeden z nejbližší mi ze všech lidí na světě... stejnej způsob vyjadřování... jo, to je to, co mě na tobě tak bere, už sem na to přííííšláááá je to skvělý.. fakt skvělý, kurva!!!:) *t

Tress
06. 02. 2005
Dát tip
Hlavní hrdina by si neměl hrát v konopí...tip

Petr_Měrka
06. 02. 2005
Dát tip
no až na ten konec se mi to líbilo, jak píše vian vyvaruj se ošklivých věcí a podej je s lyrickou brutalitou a něhou usmvěvaého sadisty Ale určitě lepší předešlé, kterou jsem četl petr

AudreyR
28. 01. 2005
Dát tip
nu co mám říkat? Ty víš...

leenai
02. 01. 2005
Dát tip
uf, tak to je na mě moc

Máš dobrý jazyk.

Yasmina
01. 01. 2005
Dát tip
Moc dobrá a zábavná. Příjemné počteníčko ..:) típek

gabio
31. 12. 2004
Dát tip
chicht...:) (chudinka kukuřice, můžu přijít na funus???) Petr_Pan: taky mi to připomnělo malýho prince t

Petr_Pan
30. 12. 2004
Dát tip
první odstavec fajn, druhej nejskvělejší - z něj mám pocit jako z rozčilenýho malýho prince - úplně přesně takovej .. :-) Třetí dost drsnej a čtvrtej se mi zase líbí dost :-) Jako celek rozhodně nadTIP ;-))

Skvělé :o))

ondrech
31. 10. 2004
Dát tip
je to dobre, cetl jsem si to dneska na srazu. asi si tě dám do oblíbenejch, píšeš docela vtipne, což ti ukrutně závidím.

Lancelott
31. 10. 2004
Dát tip
Téměř bez komentáře:o)) Tip

Kalunka
02. 10. 2004
Dát tip
líbí se mi tam ty paradoxy.. prostě: líbí. tip.

xavíček
02. 10. 2004
Dát tip
První tři věty nic moc dalších 99997 nevim, nezanevři na mě

Empty
02. 10. 2004
Dát tip
xavíček: Tady se někdo zlobí:-) Zkus někdy přečíst víc než tři věty chlapče a nezlob se, ale díla typu:Úryvek z románu: Karla šla nakoupit, ale v tom přišel Fred, poškrabal se na svém plnovousu a usmál se jsou nesmysl....

noeran
28. 08. 2004
Dát tip
chvíli jsem nevěděla a pak jsem dospěla k závěru, že k tomuhle budu muset výrazněji vyburcovat to cosi, co mi při prudčích pohybech chrastí někde za očima, jo, ten, mozek... takže kdybych se už neozvala, bylo to nadměrnou aktivitou tamtoho... sakra, tomu říkám sebevědomí... tak jo... zatim Ttt

horák
21. 03. 2004
Dát tip
hele, ty jses moje krevní skupina, dam si te do oblibencu, aby mi neutikaly tve veci *

Nicollette
07. 03. 2004
Dát tip
Píšeš humorně asi i když nechceš....... Ale promiň, moc ráda bych viděla krávu s pohrdavým pohledem nebo snad dokonce krutým... na to sem kydala moc hnoje, abych něčemu takovýmu věřila.......... pokud si ovšem krávu nepřirovnal něčemu jinýmu, jako že kráva navenek, ale v skrytym významu je to něco jinýho..... nevim, jak se to nazývá, no :)) tip

Empty
22. 01. 2004
Dát tip
O.K. Kandelábře, díky Johanko!:) Medvídek Pú bohužel účast v tomto příběhu striktně odmítl, proto se nehodlám o tom lumpovi nikterak vyjadřovat, promiň Jirříku....

Empty
22. 01. 2004
Dát tip
O.K. Kandelábře, díky Johanko!:) Medvídek Pú bohužel účast v tomto příběhu striktně odmítl, proto se nehodlám o tom lumpovi nikterak vyjadřovat, promiň Jirříku....

johanne
20. 01. 2004
Dát tip
ze začátku mě trochu zarazil dlooooouhej název a kukuřičná pole mi připomněla akta x :o ale je to moc hezky napsaný :) tip tip tip :D

Kandelabr
18. 01. 2004
Dát tip
hehehe, velice oblíbená věta mnoha autorů. nepochopení = slabomyslnost čtenářova. osvětli prosím natvrdlému zoufalci velikost tvého díla :)

Empty
18. 01. 2004
Dát tip
Mluvit a velikosti je samozřejmě směšné. Já ti nebudu vysvětlovat, co v tom máš hledat, to si musíš najít sám, jinak to nemá cenu. Mě spíš připadá žes to v rychlosti přečet a moc se nad tím opravdu nezamýšlel, což nemusí být hned slabomyslnost, jen nepozornost a lenost...

j_i_r_i_k
18. 01. 2004
Dát tip
No, jednak to můžu vzít jako geniální úlet, zasmát se a jít dál... Nebo se dosměju, zamyslím a vidím metaforu, pak to může být opravdu o lecčems, neboť tento svět je opravdu zmatený, může to být klidně o vznešených myšlenkách jako kde je vina v dlouhotrvajících sporech, kdo má právo posoudit, co je kruté, kdo má právo vůbec soudit apod., ale může to být i o tom, kam si dal Medvídek Pú hrneček s medem, záleží na čtenáři, jaké myšlenky se mu zrovna honí hlavou... Takže pro mě je to geniální úlet, který si zaslouží tip...

Empty
18. 01. 2004
Dát tip
díky!

j_i_r_i_k
18. 01. 2004
Dát tip
A žádná reakce na Medvídka Pú? No tak nic, no :)... není zač, děkuju já :)...

Kandelabr
18. 01. 2004
Dát tip
já neříkám, že je to kravina nebo tak, spíš mě pobavilo, že okamžitě hledáš chybu na mé straně. nemyslím, že bych byl nepozorný čtenář, nebo líný se zamýšlet nad významem textu. tvá věc mi prostě nesedla.to se může stát ne?

Empty
16. 01. 2004
Dát tip
Mám pocit, že ses zřejmě nad podstatou věci příliš nezamýšlel, sorry

Kandelabr
13. 01. 2004
Dát tip
no teda....těžký život militantního vegetariána? :) pevně doufám, že je to fór :)

fungus2
12. 01. 2004
Dát tip
Líbilo se mi to. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru