Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jeden den ze života technaře

15. 01. 2004
0
0
1738

Všechno to začalo jednoho nepříliš dobrého dne...

Všecko začalo jednoho zkurveného dne, na který budu do konce svého života vzpomínat jen ve zlém, šel jsem z mohutného hecu koupit flašku TECHA, pln očekávání co se z toho vyklube. Hned v ten osudový pátek jsem se zkusil nadechnout výparů z této vzácné tekutiny, no prostě odvaz, takovou lišu jsem už dlouho nezažil, cítil jsem se jako bych byl propojen pomocí jedné blbé a navíc studené stěny, zažil jsem poprvé MATRIX nedá se to popsat no prostě odvaz na celé čáře. A tak to v tomto duchu pokračovalo asi celý týden možná i déle. A už zase byl pátek a já společně s partou přemýšlel co budeme dělat v sobotu, půjdem do ERKA nebo co, někoho napadlo že budeme večer fukat. Já už jsem měl trochu více odfučeno a tak jsem nevěděl s čím vlastně souhlasím. Po chvíli jsem zahodil sáček a začal střízlivět a konečne jsem se zapojoval do debaty "co bude". Nakonec z toho vyšlo, že já a M půjdeme koupit v sobotu TECHO a VÉČKO.Domluvili jsme se, že půjdeme již o půl osmé a tak se taky stalo. U mostu nám zastavila paní M. Byli sme ještě v liši a nemohli jsme otevřít dveře od jejího auta. No sprotě prdel. Ta nás dovezla až do toho Města. Nejprve jsem šel koupit TECHO do jedné z místních prodejen potom jsem šel zase šel do OBCHODU S KOLAMA a tam koupil dvě VÉČKA. A těd deme do MARKETU za J a tam koupíme nějaké sáčky a kapesníky. J nám řekla ať ještě deme koupit další dvě VÉČKA ať má každá aspoň dvě. Tak jak řekla jsme také uďelali. Po nákupu jsme se vraceli domů a na půl cesty říkam tam jede L. Zastavil a zeptal se nás co je mi mu něco nakecali a řekl že nás sveze, ale nejdřív musím jet nakoupit jelikož naši mají výročí svadby. Tak jsme byli na cestě zase do toho MĚSTA. Naše první zastávka vedla do vinárny tam jsme koštli vínko samozřejmě že ne řidič to jen já a M. Potom jsme jeli do MARKETINGU koupit něco na jídlo. Po návratu do VESNICE sme šli do KAMCLU a tam všechno vyložili. Já zavolal K, že všechno máme  vše může začít odbití sedmém hodiny.M zase zavolal J a řekl ji to samé co já K. M navrhl musíme to TECHO zkusit jestli je dobré nebo jak, výsledkem bylo konstatování je jako řízek. Vyfukaní jsme šli poobědvat a ještě předtím jsme se domluvili že se sejdem o půl druhé a půjdeme navšívit kamoša do JINÉ VESNICE na smluvené místo. Ten blb tam však nečekal a mi šli s nepořízenou domů. Po cestě nazpět jsme zfoukli pár fajek. Po příchodu do naší VESNICE jsme šli opět do KAMCLU a tam jsme si zas fukli. V tu ránu přiletí K s brečem. Co je sme se zeptali. Mám hroznou depresi a začala mlet o Nostradamovi a o hypnoze. Mi jsme ji moc neposlouchali jelikož jsme byli již v dobrém rozpoložení. K nám ukázala papírek s PERNÍKEM a  mi shodně odpověděli, že takového nic nechceme. Po debatě jsme se odešli připravit na večer. Okoupal jsem se najedl jem se a zapnul si kompa a v tu ránu SMS párty začína již o půl sedmé tak dojdi. Rychle jsem se oblékl, vzal kolo a jel do KAMCLU. Když jsem dojel do KAMCLU všichni už tam byli a čekali na mě. K dokouřila poslední cigaretu a mi mohli jít konečně na věc. Zavřeli jsme dveře a okna pro případ nežádoucího vniknutí. Sedl jsem si společně s M do jednoho rohu a Ja K do druhého. Po pár úšklebcích jsme konečně začli s akcí. Frrrrrrrrrrrrr a nic. A najednou jsem se probral a měl jsem jakýsi cizí jazyk v hubě po chvíli jsem zjistil, že to asi nebude můj a on to fakt nebyl. No dobrý. Probral jsem se ještě víc a zjistil jsem, že se líbám s K v úplně jiném rohu než jsem seděl dřív. Díval jsem se tipickým TECHO pohledem kde jsou ti dva. Ti byli na druhé straně a dělali možná to co mi, ale nevím to přešně, protože jsem před sebou viděl imaginární strom. K si šla zakouřit do okna. Když dokouřila vzal jsem ji opět do našeho rohu, abychom pokračovali tam kde jsme skončili. Dali jsme do mozku ještě pár dávek. Vtom kdosi říká, že už jde a fakt, že šel jelikož jsem se probral asi po pěti minutách, kdy nám jeden ocas svítil autem do okna. Chvíli jsme střízlivěli. Potom jsme rožli a viděli tu ukrutnou spoušť, která tam zbyla. A teď jak to uklidit. Napadlo mě, že je tu kamošova bunda, kterou tu kdysi nechal  a že už ji asi nebude potřebovat. Vzali jsme ji a naskládali do ni všechny sáčky co jsme zpotřebovali. Naslědně jsme šli na místní hřistě kde jsme bundu i obsah zapálili. Hořela fakt dobře a dlouho. Po fairu jsme se opět vrátili do KAMCLU a dali si něco na posilněnou před odchodem dom. Ani nevím jak jsem se dostal domů. No asi dostal kdyby ne tak bych asi zmrzl venku. Druhý den jsme opět šli na místo činu. Moc si mi nechtělo protože jsem přes noc ještě nevystřízlivěl úplně do latě. Co to bylo pro mě v té době do latě asi jak pro vás v prdeli na třicetšestou. No nic tak jsme se dali do úklidu bylo to fakt hrozný jelikož se trochu TECHA vylilo na každé straně a to rozleptalo boty aproto bylo všude plno černých čar. Společnými silami jsme to, ale zvládli. A byla zase pohoda a nebyly bychom to mi kdybychom tuto akci pořádně neoslavilili. Dali jsme pár fajek tentokrát to byl menší vzorek od  K. Byly fakt masný. No a abychom se dorazili dali jsme já a M TECHO a K si dala VÉČKO, kterého bylo málo, ale jí to stačilo. No zase sme byli v prdeli. A už nic nevím co bylo dál. Tak to je vše...


Z hlediska sociologického to tak třeba i mohlo být... vono asi když se někdo zhulí jak je popisováno, tak to asi splývá, jestli 1 nebo 10, a pochybuju, že to vůbec rozlišuje. Ale to tam psáno je.

PS.Z hlediska vyššího principu mravního je to ovšem dost děsivý obraz toho prázdna, který jsme si zvoněním klíči v roce 1989 tak nadšeně vyzvonili..... Je to svoboda, ale na blití. ( To píšu tak jak písmena stojí, ne že bych byl militantní odpůrce drog. Myslím, že je blbost, že tu nemáme holandský styl a normy, chodím pokud se občas dostanu taky rockový a punkový koncerty, a vím, že při skončení akce i víc lidí tam vypadá takhle nějak. Prostě že ani dnes spousta lidí se neumí bavit jinak, než že se ožere nebo zhulí, ke konci akce se už šlape ve střepech z rozbitých pivních sklenic, pivo rozlitý různě po parketu, koukal jsem že je teď docela móda se rozpřáhnout a chrstat po davu tancujících pivo atd. ) Holt taky jedno z možných provedení JAK SI LIDÉ HRAJÍ.

Kézlo
15. 01. 2004
Dát tip
ty si ale ... viď?

Kézlo
15. 01. 2004
Dát tip
ty si ale ... viď?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru