Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční

12. 01. 2004
3
0
3532
Autor
Hanca

Taková Vánoční veršovánka.

Vánoce

 

Když přijde Vánoční čas,

něha a láska je v nás.

Vánoční doba přichází,

kometa lásky vychází.

 

Sype se bílá peřina,

krásně nám to začíná.

Celý kraj oděný v háv bílý

v této sváteční chvíli.

 

Světlo štěstí svítí z Betléma

a na stařičké téma

časy písní nadejdou

u stromečku s koledou.

 


Mila_cik
31. 08. 2004
Dát tip
...TIP

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
nenene, nic novýho, trochu otřepaný

Hanca
25. 02. 2004
Dát tip
Při Vánocích vždycky zpíváme koledy a taky od Suchýho Purpuru. Ta je moc krásná.

Candy
24. 02. 2004
Dát tip
...i když už je únor, ráda jsem si vzpoměla na vánoční čas. Vybavila se mi jedna básnička(od J. Suchýho) VÁNOCE Vánoce nejsou jenom betlém, to nejspíš leckdo netuší, že Vánoce jsou také světlem, co padá lidem do duší. To světlo kýmsi požehnané nejen, že jasnou žáří plane, ale je dosti důkazů, že hřeje duši za mrazu.

Co dílo, to štěstí, smích a veselí. (Nemohu si zvyknout, že čtu také díla, která se netaobírají jen sami sebou.)

Jolina
14. 01. 2004
Dát tip
Taky fajn, jen občas mi to přijde jako laciný rýmy, ale to se dá určitě vylepšit:)

mirek
14. 01. 2004
Dát tip
podle těch rýmů - v kategorii Písmáci dětem - by to bylo moc pěkný...souhlas se sidonií ale v téhle kategorii...je to bohužel slabé

ABCI
12. 01. 2004
Dát tip
je to roztomilý...

kminnek
12. 01. 2004
Dát tip
milé * tip

sidonia
12. 01. 2004
Dát tip
písmáci dětem?milé:)

Hanca
12. 01. 2004
Dát tip
Dá se říct Vánoční melancholie pro děti. Díky za kritiky.

spíš vánoční nostalgie. vánoce už byly a takovéhle - už dlouho ne :)

Hanca
12. 01. 2004
Dát tip
No víš bylo to psáno v té době, ale nějak jsem se nemohla dostat k netu.

v jaký době? dyť tyhle věci dneska lidem při nákupech a svátečním přejídání akurát vadí. o vánocích je lásky a radosti ze sněhu jako šafránu. proto ta nostalgie...

Hanca
12. 01. 2004
Dát tip
To máš pravdu, že je málo sněhu, přiroda zničená a lidé blázní po nákupech, ale já taková, alespoň trochu, nejsem. Svým psaním se snažím nabádat k vrácení se k přírodnímu životu a k starým tradicím.

amen, to jest tak jest a třeba i někdy zase bude :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru