Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocity_21

14. 01. 2004
5
0
2665
Autor
kaktusik

Keď je človek dieťaťom, často sa čuduje svetu a svet sa často čuduje človeku.

Keď sa prestane čudovať aj človek, aj svet, vzniká vzájomná dospelosť.

 

Duch človeka sa stal súčasťou anonymného sveta.


Lihomerka
28. 01. 2004
Dát tip
detstvi je vazne vic nez cela anonymni dospelost :o] zas me nekdo prinutil zamyslet se... a me se to libi :o] t*

KayTee
16. 01. 2004
Dát tip
úsmevné a pravdivé... t+k

studanka
16. 01. 2004
Dát tip
nevycházím z údivu...:-)

Seregil
16. 01. 2004
Dát tip
Jo... asi umřu, protože jsem moc dospěl....

studanka
16. 01. 2004
Dát tip
Neboj- stále ještě se dokážeš divit, radovat a těšit! Já to vím....

zvedavec
16. 01. 2004
Dát tip
A ja sa stále čudujem, možno stále viac...to znamená, že (už) detinštiem?

maia
14. 01. 2004
Dát tip
* nechcem vzajomnu anonymnu dospelost. Chcem byt nekonecnym dietatom...;o( Pekne napisane. Zasa ma nutis zamysliet sa. :-)

Elyn
14. 01. 2004
Dát tip
:) akorát myslím, že máme o dospělosti takové zapšklé představy..;) Dospělost může být naprosto udivující a údiv přinášející záležitost..;)

Lilie
14. 01. 2004
Dát tip
Souhlas s Elyn ...

kaktusik
14. 01. 2004
Dát tip
Ďakujem všetkým za odozvu :-) Elyn, Lilie - :-) .. aj dospelosť v sebe skrýva detskú hravosť a teda môže byť "naprosto udivující a údiv přinášející záležitost" - nemožno nesúhlasiť, pekne napísané :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru