Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řezník

14. 01. 2004
3
0
2741
Autor
mirek

...určeno hlavně těm, kteří sledují mono\\dia\\tria-log mezi řezníkem, kouzelníkem a jejich láskami... :-)) pro ostatní, obyčejná blbůstka...;-)

Jó, život za řeznickým pultem v masně,
nebývá lehký mávat sekerou či noži,
někdy se vracím domů lehce zasněn, 
večeře, televize, potmě se zas množit. 

Nahoru nad hovězí pro Delvitu,
pověsil jsem si tvoji podobiznu,
když zahledím se zblízka na tu kýtu,
často se při krájení masa říznu.

Kdo si má pořád máčet ruce v krvi, špíně
a tak si brzy řeknu o příplatek,
vždyť mi sem chodí samé krávy nebo svině
a to si nemyslete, nejen z jatek...


Sieben
06. 03. 2004
Dát tip
tak sem si dočetl hokejistu,koiuzelníka ...atd:o) a v řezníkovi kromě srandy je i kousek pravdy...v tom konci... ale obdivuju..to bych nedokázal... Všechno moc pěkný...T*

mirek
15. 01. 2004
Dát tip
...ty si fakt nedáš pokoj, tohle je teda vážně přístup, když rozhodlo se tvoje oko, kochat pohledem na nudistu... ;-))) ...chtělas nudistu a ještě workoholika k tomu ...máš ho mít ;-) ...stav se pro něj u mě...;-))

Elyn
15. 01. 2004
Dát tip
:)) se zakrytýma očima jdu se na něj podívat..:)

Elyn
14. 01. 2004
Dát tip
:) Super.........................:))) Kam ty na ty nápady chodíš?:)) Vidím, vidím, že bude nějaké úterý brzy, což?:)

mirek
14. 01. 2004
Dát tip
no, popravdě řečeno, ten úplně původní nápad přece není můj...s řezníkem přišla Craerassy, já se toho jenom chytnul...;-) ...koneckonců, vlastně jsi byla u toho...;-)) ...chudáka řezníka mi bylo trochu líto, že si k tomu zatím nemohl říct svoje, tak...;-) úterý, úterý... když vezmu trochu svíčkové, co nedám do prodeje, tak možná se mi podaří předběhnout toho čaroděje...;-))

adrift
14. 01. 2004
Dát tip
řezník ;c) super námět

Craerassy
14. 01. 2004
Dát tip
:-))) opravdu..kampak ty na to chodíš..:-))) ..přeci jen, trošku jsem přemýšlela, řezník je sice švarný kus těla, jenže těch chlapíků... jééé..těch je tolik.. asi víc líbil by se mi..nudista workoholik. Potom mám tedy volno častokrát.. krom úterků..to kouzelník mě učí..čarovat..:-)))

Craerassy
14. 01. 2004
Dát tip
A musela jsem se vrátit..a bez zaujetí...ten tip si zasloužíš!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru