Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přelomová

19. 01. 2004
6
0
3908
Autor
Toxman

Tak ještě jedna silvestrovsko-novoroční. Pokud by se Vám, milí čtenáři, zdálo, že jsou zde použita některá slova možná trochu uměle, vězte, že tomu tak skutečně je. Zadání ovšem znělo: "Napište 'dílo' v němž se vyskytnou čtyři věci, které si vytáhnete z bedny." Tak schválně, jestli ty 4tyři věci uhádnete (je to ale celkem lehké, protože tmu jsem si z krabice asi těžko vytáhl ;o))

Přelomová


 

Plápolá svíce
a ohně hoří
Již nikdy více
koně či oři
nebudou pást se na lukách

                                     neb přišla zima.

                             Setý hrách
s fazolí míchá plotnami.
To další (k)rok je za námi,
loučí se sněhem a mrazem.

 

 

A jedlou sodou zcukrován
s bělobou bílků sšlehaný
svah - vrní těly černých vran.
Z vyznání jak se vymaní ?

 

 

Pak padnou hvězdy oblohou na zem.
Strůjcové ohňů - roztřpytí.
Ty nové hvězdy zazáří rázem
tmou
a starý rok tím zhasí ti.


Toxman
20. 09. 2004
Dát tip
Eilil: No vy dva jste se tu pěkně sešli: Lilie a Eilil ;) (jenom ještě pro jistotu zopakuju ty čtyři věci: svíčka, fazole, jedlá soda, vajíčko)

Eilil
20. 09. 2004
Dát tip
ha.. tak už to bylo kdysi v diskuzi zapsáno.. no já jsem si ji řádně asi nepřečetla.. :o)))

Eilil
17. 09. 2004
Dát tip
kůň, fazole, bílek, soda :o))) tipuji si ta slova tedy.. ta básnička je ale dost dobrá :o) ta následující povídka byla ze stejné krabice.. (jestli jo.. tak jdu hledat koně.. ) :o)))

Miroslawek
02. 02. 2004
Dát tip
a na topele podle skal akvamarínový mužík zatleskal ;o)))

Toxman
02. 02. 2004
Dát tip
Miwo: Tak nějak - dáš si pentličku ? :o))

Toxman
20. 01. 2004
Dát tip
Lil: Och promiň, to já nerad - zmátla mě ta sukýnka ;o))

Lilie
19. 01. 2004
Dát tip
Svíčka, fazole, jedlá soda, vajíčko :-)

Lukri
19. 01. 2004
Dát tip
řekla bych to samé co Lilie- tj. svíčka, hrách nebo fazole, jedlá soda, vajíčko... ...

chalmin
19. 01. 2004
Dát tip
mel jsem vcera tatranku, jakou asi mela prichut? jakou barvu maji ponozky, co nosim po kapsach? kolik bylo tech slov jejichz cteni bylo prijemne jako dostavat udery hlavou dlazebni kostku na body v osmem kole? kolik dni ztrati clovek cistenim zubu?

Toxman
19. 01. 2004
Dát tip
Lilie vyhrála první cenu... ale sponzoři bohužel neposkytli věcné ani peněžní dary, takže se musí spokojit jen se srdečnou gratulací :) Hele, ale přiznej se, žes Tys tam byla ;o))) Chalmin: - tatrankovou - to bych být Tebou nedělal - záleží kolik snese Tvoje hlava - když já si celý den zuby nečistím :)

Lilie
19. 01. 2004
Dát tip
Děkuji za gratulace, jen příště v mužském rodě ... Díky :-)

Rowenna
19. 01. 2004
Dát tip
:-)

guy
16. 01. 2004
Dát tip

Nové hvězdy ti ukážou na které cesty se má jít na kterých se má zastavit které jsou slepé, které lžou ...


Rowenna
16. 01. 2004
Dát tip
fazole, hrách, jedlá soda, bílek. :-) ***********

Elyn
16. 01. 2004
Dát tip
:)

Toxman
16. 01. 2004
Dát tip
Reb: Obávám se, že tyhle věci by se do krabice (odhadem od bot) nevešly :o) Rowenna: Jsi samozřejmě velmi blízko. Pokud zatím nebude "konec světa", tak konečné skóre vyhlásím ve středu mohlo by se totiž stát, že sem omylem ještě nějaký člověk zabloudí a o "tipování" (anóoo tipýý sééém ;o)) by nerad přišel. guy: Díky, fajn galaxie a samozřejmě i to modré pod tím :). Děkuji samozřejmě všem čtenářům.

Toxman
16. 01. 2004
Dát tip
reb: To si piš, že jsem si tu ehem... tedy ty věci vyhmát :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru