Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rumovej sen

16. 01. 2004
5
0
4194
Autor
houmles

ve stínu.. v lahvi.. v poledne..

Stín stromu řeže prosluněnej den
schoulený v láhvi rumu
Skrývám se pod jeho skalpelem
a jenom doufám že usnu
Láhev je hrdlem ke kmeni
a tak se co chvíli převalím vpravo
Zle je mi z toho kutálení!
..stín mě však následuje (s bolavou hlavou)

A já? stále doufám že usnu
přitom však právě z toho mám strach
Usnu a zůstanu z dosahu stínu
skrze sklo paprsky slunce - můj vrah

škraboška
18. 02. 2004
Dát tip
máš chlastat slivku, když ti barevná voda nedělá dobře

alim
06. 02. 2004
Dát tip
tak tohle vypada na spravnou kocovinu...:-))libi

A mně se to líbí! :-)))

teqrilla
04. 02. 2004
Dát tip
fakt dobře napsaný, líbí se mi styl, zkusim od tebe ještě něco...

houmles
03. 02. 2004
Dát tip
chces kazajku, mirdo? lapiduch s.r.o.

Miroslawek
03. 02. 2004
Dát tip
Nepotřebuji, nicméně text by to možná potřeboval, aby ti držel pohromadě a také z něj netrčely kusy na všechny strany.

houmles
03. 02. 2004
Dát tip
ale ale ale ale.... zjevne ti nikdy nebylo blbje po rumu. srdecni rytmika zrychluje, blici kytara hrabe do zaludecnich strun v necekanych intervalech (rekneme 1-2x za takt), pot po celem tele ale jen kdyz chvilku lezis bez hnuti, mno nebudu to napinat zkratka kdyz hnus tak hnus. samozrejme necham si poradit od odborniku jak asi rumova opice vypada, od jiste doby az na vyjimky rum nepiju (lhani lhani.. to me dycky bavilo). takze zaverem: tve nicmene me vicemene nerozhodilo, zkus si navodit autenticky pocit a pak mi napis jak ti bylo.

Miroslawek
03. 02. 2004
Dát tip
bylo... a nejen po rumu... popisovanou situaci si tudíž představit dovedu, o to neměj strach, stačí mít v pořádku paměť... ale došlo tady k mýlce, pocit ani situaci, reálie ti neberu, jen na způsob jejích zpracování do výsledného pokusu o umělecký text mám jistý názor.

houmles
03. 02. 2004
Dát tip
ax tak... jenze tady se dostavame asi k jadru pudla: ty myslis ze basen musi byt nutne "umelecka" ? me to slovo zni dost jako "vyumelkovana".. mno myslet si to muzes, to ti asi tezko budu brat. nakonec co clovek to nazor. jen se divim ze u ledaskerejch paskvilu zrovna tobe sviti vyberu a typu az se hory zelenaji, pritom te kostrbatosti a neucesanosti tam mas ze by ani vypolstarovanej brloh bez dveri nesvazal jich v jednu hromadu..pravda? ta je nekde venku...

Miroslawek
03. 02. 2004
Dát tip
houmles: ;o))))))))))))))))))

Miroslawek
02. 02. 2004
Dát tip
Moc málo svázané a moc vypovídající, tudíž nezasáhlo... o řemeslné práci nemluvě...

Litochowitz
29. 01. 2004
Dát tip
...hezká práce....T-p.

clovrdik
18. 01. 2004
Dát tip
dobře napsaný ... TIP

gabio
18. 01. 2004
Dát tip
mně se to taky líbí...:) t. g

Roman_Tik
17. 01. 2004
Dát tip
To je teda pěkně hnusnej sen, já mám po rumu daleko lepčí a srandovnější..

Vinki
16. 01. 2004
Dát tip
no...

Temno a tma, mizérie života.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru