Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

......

16. 01. 2004
2
0
1991
Autor
qark

Svíce plápolá

ve tmě září

nůž neodolá

tančí po oltáři

 

Tančí po těle

výsměch svatozářím

jsme teď v kostele

a nenávist se tu sráží

 

Sráží se v plamenech

nožem se ohání

decentní trápení

ubohé pokání

 

Pokání za ty

co žijí v přeludu

co staví sochy

věrným "Pánu Bohu"

 

Za ty co žijí v kruhu

 

 Tedy i za sebe


Wakarimasen
15. 02. 2004
Dát tip
Nezlob se, občas mi rýmy trošku nesedí, ale myšlenka se mi líbí...:-)

Plicnik
27. 01. 2004
Dát tip
Já myslim, že záměr, skrytý za občas nedobře sestavenými verši, byl dobrý a žádná básnička není jen tak. Někdy člověk prostě něco cítí a nejde to dost dobře napsat... Verš se časem vystříbří - trénovat!!! A vzkaz pro Roman-Tik(a) - "Nebuď tak výbušný!"

Roman_Tik
17. 01. 2004
Dát tip
Si ňáká přemoudřelá, kulhající mrzák se ctí, lepší než vzpřímeně chodící kurva milá Elyn a Dero. Trochu stručné, ale slušné!

Dero
17. 01. 2004
Dát tip
Oho, kroť se, chlapče romantiku a přemýšlej o tom, co píšeš.

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
jo, i to je názor... Pokud nechceš žádnou kritiku, nezaškrtávej při vkládání díla, že o ni stojíš - nezastavím se a nenapíšu ji. hezký den..

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
pardon, jsem se špatně podívala na autora... to mělo být pro Roman_Tika... a tím pádem beru zpět vše o zaškrtávání kritiky...

Roman_Tik
17. 01. 2004
Dát tip
Já že nechci kritiku? Jestli chcete, tak si mě tu klidně zfleku zkritizujte, mě je to fuk...

Roman_Tik
17. 01. 2004
Dát tip
Já už to chápu! Vy ste mysleli.... že... já....No TOTO, takhle já bych svojí básničku nikdy neobhajoval!! Teda....

Elyn
16. 01. 2004
Dát tip
oprav si "nenávist".. občas ti to kulhá...

Dero
16. 01. 2004
Dát tip
Občas to kulhá ... na obě nohy ... ;o)

Ano i ne. Na můj vkus příliš stručné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru