Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vypjatá

Výběr: dapler
16. 01. 2004
3
0
3847
Autor
dismorphia

mininátury

 

 

a ta kůže

kterou si z prstů

stahuju

padá na zem

a stydne

 

pod tím vším

je koberec

z plechových vláken

a je to on

kdo mě požírá

 

pak máma

se zavřenýma očima

luxuje pokoj

a vraždí kus dcery

poněkud vypjaté

 

 

 

 


a vraždí kus dcery poněkud vypjaté I zde je konec na místě; podtrhuje název.

dapler
27. 01. 2005
Dát tip
Maceškám...a ámen. v

katugiro
11. 09. 2004
Dát tip
bublino...

dismorphia
07. 09. 2004
Dát tip
katu, jo, přesně tak - dceruška se jen tak rozpínala a praskla, ale všechno jen tak, bez příkras :)

katugiro
05. 09. 2004
Dát tip
na takových věcech katugiro sedí a žízní hyne, protože ho nenapadne, že koberec z plechových vláken není ničím jiným než kobercem z plechových vláken vlastně mě docela popudilo, jak se tady smnažím a dceruška se jen tak rozpíná... myslím, že kdybych k tomu přistupoval bez očekávání a jazykem jen přejel po povrchu, hodnotil bych to úplně jinak.. no nic, příště nebudu zatahovat cizí slova do ztemnělých průjezdů :)

Craerassy
24. 04. 2004
Dát tip
ten konec...dlouho jsem přemýšlela nad tím slovem..vypjaté..a máš pravdu, jiné by sem ani nešlo..:-)

JiKo
04. 04. 2004
Dát tip
Souhlasím s posledním řádkem :-/

cmukina
28. 03. 2004
Dát tip
aj ja som si obhryzala ale nie nechty ale kozu okolo nechtov.....fuj! ale dielko je pekne.... :-))

Simona
18. 03. 2004
Dát tip
Líbí;o)*t

Lyryk
17. 03. 2004
Dát tip
mininátura je krásné slovo

Plicnik
08. 02. 2004
Dát tip
je to krutý, smutný a nevim jak přesně říct - nesvobodný, omezující, svazující ... něco kolem toho... pokud jsi to ty, tak říkám: sakra, krutý stavy... chytla bych depku, ale napsaný je to fakt pěkně... obraty neuvěřitelný... fantazie nepolapitelná...

Romantička
03. 02. 2004
Dát tip
Všechno co píšeš je o tom samým a není to vůbec romantické. Nelíbí!!! Na druhou stranu se ti tu hlavně konec vcelku povedl.

dismorphia
03. 02. 2004
Dát tip
Romantička: všechno, co píšu, je především o mně, čili to často rotuje, avšak pokaždé v jiném úhlu, troufám si trvdit. Romantické to asi není, což ty básně vůbec nepodkopává.

Romantička
03. 02. 2004
Dát tip
Rotuje je ošklivý slovo, ale to co se snažíš říct je pravdivé a krásné. Velmi jsem se přenáhlila, když mi to připadalo pořád stejné. Není to totiž vůbec stejné, jen zbytečné. Jinými slovy: v druhém bodě ustoupit nemohu. Co není romantické, to není. A to platí jak ve světě, tak na Písmáku. Promiň.

dismorphia
03. 02. 2004
Dát tip
Romantička: Jenže to je tvůj pohled na svět, se kterým zase nemohu souhlasit třeba já, nebo jistě ne tak docela. Kdyby si někdo našel jakýkoliv jiný důvod, proč myslí, že jé mé psaní zbytečné, možná by mě i po čase přesvědčil, že tomu tak je. Ale v žádném případě ne argumentem, který jsi uvedla ty (a dalšími subjektivními pohledy) a pravděpodobně by to ani nebylo tady - na Písmáku:)

drfaust
18. 01. 2004
Dát tip
To že jsou ta vlákna z plechovek:), neznamená, že vlákna jsou plechem... libovolný kov, je li dostatečně delší než širší, nazýváme drátem... a na tloušťce tu vůbec nezáleží... můžeme mít metr tlstý drát, ale pokud má velkou délku je to drát... To jsem si nevymyslel já, toť říká norma... Ale zmírňuji svůj protest, neboť je pravda, že v běžném jazyce je to jedno... ------------------------- ad koberec To mě zaujalo. Jsou tam jen tato "plechová" vlákna nebo je tam ještě něco... Jak je to pospojováno? Jak je to přeskládáno?

dismorphia
18. 01. 2004
Dát tip
Dr: Asi tolik nesleduju normy a už vůbec si je netahám tam, kde na ně chci trochu zapomenout... trochu víc, než se jinde ještě toleruje.. Koberec. Nejsem kobercový odporník a nevím ani zhruba odpověď na Tvé otázky:) Však troufám si odhadovat, že tam jsou pouze tato plechová vlákna, bez uvozovek:)

Vio
17. 01. 2004
Dát tip
a vraždí kus dcery poněkud vypjaté :-)

drfaust
17. 01. 2004
Dát tip
Plechová vlákna? Víš ty vůbec, co je to plech.... tuhle licnci nebereu... to je blábol... mezi plechem a drátem je sakra rozdíl... A ty máš teplou kůži na prstech? Zvláštní:))) Já mám asi nízkej tlak, protože tyhle periferie se mi prokrvujou špatně...:)))

ulita
17. 01. 2004
Dát tip
doktore zase začínáš??

dismorphia
17. 01. 2004
Dát tip
Dr: :) Existují koberce (no fakt, já ho mám v pokoji), jejichž vlákna jsou vyráběna z plechovek..Takových, ve kterých si kupujeme pivo třeba:) Proto plechová vlákna a to jsem ještě sakra hodná, že to tu vysvětluju:) Kup si Ginkoprim:) Vio: lepší by bylo napnout se, ale to nešlo...:) (překvapil jsi mě)

Vio
17. 01. 2004
Dát tip
Čím? ;-)

dismorphia
17. 01. 2004
Dát tip
Že ses tu ukázal, jako že ukázal:) Ď:)

Vio
17. 01. 2004
Dát tip
Když je chuť a čas... ;-) NZ ;-)

snoof
16. 01. 2004
Dát tip
já nesnášim to okusování nehtů...

Dero
16. 01. 2004
Dát tip
O tom to není ... ;o)

dismorphia
16. 01. 2004
Dát tip
o "tom" možná ne, o tamtom ano:)

Rufus
16. 01. 2004
Dát tip
Zajímavě pojatý... :)

Pisces
16. 01. 2004
Dát tip
Zvláštní. Každopádně pěkné...sedlo mi to :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru