Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň ve stylu Vissel

19. 01. 2004
14
2
8722
Autor
Voloďa

K této básni mne inspiroval autor Vissel svoji tvorbou.

Skřehotám křehce

jsem ale magor

půlnoční traktor

lenivě odjel v pol

maluju na papír

ňáký cáry

je mi stále líp

a je mi to jedno

 

dám ti lásku

všanc

ztopořený

tapýre

JiřinaJiřinaJiřina

jen pro tu

mé srdce

stoná

kokodák.

 


2 názory

Voloďa
29. 11. 2006
Dát tip
No dobrá, zkritizovala jsi jakoby mé začátky - první tři básně, které jsou sice už dnes považovány zde jakoby za legendy, ale kvalita v nich teprve bujila, což skromně přiznávám. Nechci nějak navádět nebo se vnucovat, ale pokud stojíš o ještě vyšší kvalitu přečti si díla spíše jakoby pozdnější.

Imminici
24. 11. 2006
Dát tip
První odstavec mě úplně nadchnul - fakt dobré :-), ale druhý už ne...

Baziliška
11. 06. 2006
Dát tip
Bez prologu je to geniální hovadina:-)))

drfaust
07. 02. 2005
Dát tip
no pane jo:)))

drfaust
07. 02. 2005
Dát tip
vidět čílícího se Vissela! :-)

alter__Nick
01. 02. 2005
Dát tip
nečetlo jsem to, ale tip

Gonsales
27. 12. 2004
Dát tip
obzvlast druha sloka me chytla..smeju se kdykoli si vzpomenu na ztoporenyho tapyra a tve srdce sttonajici kokodak;))

Luky_0001
22. 10. 2004
Dát tip
Vážně u tohoto (rádoby) díla stojíš o hlubší kritiku???Tak jo. Ztrácí to smysl, verše jsou hrozný (do pol..). Jinak obraty jako ztopořený tapýr, mně minimálně uvádějí do rozpaků..A třikrát Jiřina???

houmles
27. 07. 2004
Dát tip
hele volodo to ze zavreli paru neznamena ze se z toho ukdakas!

houmles
27. 07. 2004
Dát tip
doslo uhli.

machal
22. 07. 2004
Dát tip
za "pol" a "kokodák" ti dám Tipa - ale jinak je to pořád stejný - Voloďa a jeho styl :)

soňa
29. 04. 2004
Dát tip
!!

Kratas
15. 04. 2004
Dát tip
Osobně si myslím, že ego některých autorů utrpělo, protože jsi velice humorně zaútočil svou "tvorbou" na tu jejich. Držím Ti palce i tomu se říká poezie. A ještě dám tipa :-))) ****

katugiro
22. 01. 2004
Dát tip
jsi bav jsi itch

Poezie
22. 01. 2004
Dát tip
Postrádá to logiku...Půjdu si přečíst Vissela...snad pak pochopím. Ale již teď z toho mám pocit, že jde o kritiku která se má psát pod dílo autora... v tomto případě Vissela...a né jako hloupý humor...MÉ DÍLO, NA UKÁZKU JAK PÍŠOU JINÍ (mimochodem...hodně čtení a dobře klasifikovaní autoři)

Sylvie
21. 01. 2004
Dát tip
skvělá ptákovina -))*

Elyanne
21. 01. 2004
Dát tip
Obávám se, že za tohle může příliš přístupný internet. Já bych to zrušila. Mladí autoři, kteří se teprve hledají, sem přijdou a jsou ovlivněni jakýmisi podivnými individui, z nichž někteří si dokonce (uáá) říkají básníci. Místo aby psal tiše do šuplíku, předkládá nám, cynickým a bezcitným zrůdám světa poesie, své výlevy citu. A my je rozerveme. Styďme se! Teď všichni čelem vzad, k předchozím dvěma dílům a povinně nasázet tipy! Howgh. Checht.

Rowenna
21. 01. 2004
Dát tip
Jo, a vybere se (checht) chudák ještě tak podivné autorky, jako Vissel a Rowenna. Už jen ten problém, jak se má chudák kluk napasovat do laktační psychózy postarší ženy a nějakého skřehotání.

maličká
21. 01. 2004
Dát tip
Dámy, děkuji za avízo...:)) Rowenna: poklona..;) Pišta : jo, ten lenivý traktor a křehké skřehotání.., no, musím dát avi..:))

Voloďa
21. 01. 2004
Dát tip
rowenna a vissel: Jak to divné autorky, já to vybíral podle tipů. Vissel je taková svižnější Rowenna a Rowenna je taková hodná paní. A já se musím jít učit biologii na pozítří.

hippiesanda
21. 01. 2004
Dát tip
no, teda vissel píše líp, a tim že budeš napodobovat moc ničeho nedosáhneš. ale ten půlnoční traktor se mi líbí, tak tipnu.

Rimmer
20. 01. 2004
Dát tip
Tohle mě rozesmálo. Graduje to :) A smát se potřebuju. *tip

Neznám Vissel, takže mi asi spousta uniká, nicméně si dovolím pár postřehů - jako celek je to popravdě ptákovina, snaha nacpat se do veršů někoho jinýho taky nikam nevede, ALE vyskytuje se tady pár zajímavých obratů a spojení. Na 99,9% jde asi o kouzlo nechtěného, hlavní přínos vidím v tom, že se autor zase naučil pár nových slovíček, a třeba je časem začne spojovat v něco zajímavějšího. P.S. "lenivě odjel v pol" ...... :)))))) Skvělostné, je-li to tvoje.

Dero
19. 01. 2004
Dát tip
lol ... ;o) avi M_P ... ;o)

Voloďo, wiruZ ruleZ, poslouchej ho, buď svůj ....piš co myslíš, tohle je evidentně moje ( naše ) ( některejch z nás ) chyba... to, že jsem Ti tak zdrásal Tvoje básně:)) - piš, co Tě napadne, nemusíš nutně přikrášlovat & makat makat makat dřít!!! a čekat, až Ti řeknu ( řekneme ), že jsi dobrý. uuaaiii ( jakřiká abyss:) ) !!! - důležitý je, abys něco řekl (!!TY!! - Ty sobě), takový ty verky typu rým / rytmus / ...poezie ;), to přijde časem, skoro určitě. dík dero tip za to, že čteš.(!výborně!)

maličká
19. 01. 2004
Dát tip
:) Báseň ve tvém stylu, nikoli Vissel... výsledkem pak bude vždy jen sysel...

angelik
19. 01. 2004
Dát tip
volodíku, začínáš být jedním z nejčtenějších písařů na Písmáku:) Hodně zdaru ti přeju rozhodně a za vytrvalost a očividnou snahu najít nějakou svou polohu, ti dávám***:)

Jeheheman
19. 01. 2004
Dát tip
angelik: Konečně někdo přišel na to o co asi Voloďovi jde:o)))))

angelik
19. 01. 2004
Dát tip
třeba jo:) ale pochybuju, že při tom, co tady píše, by byl tak lehce průhledný:)) (voloďoš, promiň:), nic ve zlém)

Někomu se možná bude líbit.

Ano, zlepšuješ se, ovšem zatím málo.avi

Voloďa
19. 01. 2004
Dát tip
děkuji

Jeheheman
19. 01. 2004
Dát tip
To musím dát rychle avi Vissel aby ti mohla přijít dát Tipa:o)

Kajman
19. 01. 2004
Dát tip
velice originální a hlavně už to nemá jehovistický podtext

WiruZ
19. 01. 2004
Dát tip
bud svuj....

Voloďa
19. 01. 2004
Dát tip
já jsem netvrdil že je to originální přečtěte si prolog.

Rowenna
19. 01. 2004
Dát tip
no jo, ty Himaláje jsi holt nepřeletěl. :-) :-) tohle je prostě jenom hloupost.

Voloďa
19. 01. 2004
Dát tip
hloupost? a já si dal tak záležet.

Rowenna
19. 01. 2004
Dát tip
Když já to vnímám jako truc. Tímhle směrem by cesta mohla vést, kdybys věděl, proč píšeš, co píšeš. Je mi líto, ale nahromadit zdánlivé nelogičnosti - a mít pocit, že se vetřeš do veršů někoho jiného, kdo ty nelogičnosti v díle přitom nemá vůbec - takhle ne. :-)

ulita
19. 01. 2004
Dát tip
nejlepší je ztopořený tapýr :)))

Damon
19. 01. 2004
Dát tip
ulita - máš recht .

Voloďa
19. 01. 2004
Dát tip
já jsem použil jenom asi čtyři slova!

Voloďa
19. 01. 2004
Dát tip
nevím

Patricie
19. 01. 2004
Dát tip
Myslím, že i "půlnoční traktor" stojí za pochvalu. Ale ňák mi tam chybí ta protidrogová osvěta. tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru