Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*nahá*

20. 01. 2004
6
0
2787
Autor
Lukri

lidská mysl nezná mezí... zklamanost, otázky proč, myšlenky jak oplatit bolest, a odpověď hledat v léčivém čase..

 

Poláme stromy

 

hrozba z nebe,

 

když nahá

 

projdu se tebou ?


LaMouette
20. 09. 2004
Dát tip
... neocernis svedomi skutky svymi....*

adrift
22. 05. 2004
Dát tip
takhle je trošku slabší. ale ta myšlenka za těma větveme je. jen je trošku odhrnout.

guy
22. 01. 2004
Dát tip
park: měl jsem na mysli pouze to s tím léčivým časem ... jestli tobě čas léčí všechno rychle a spolehlivě, tak jsi šťastný člověk :-) s Kamilou nic neznám, akorát s Karinou ...

Rowenna
22. 01. 2004
Dát tip
To je zvláštní, nejsem si jista, jestli úplně rozumím, a přesto to na mě zvláštně působí. tip

park
22. 01. 2004
Dát tip
guy: máš pravdu, Karino je tam, já to čet před dvaceti lety tak už se pletu. A mě opravdu čas nic neléčí! Čas je produkt lidské mysli. Jak řekl jeden herec - abychom věděli od kdy do kdy a co za to...... Pokud nežiješ v čase (myslím uvnitř sebe), nemusíš odlišovat minulost, přítomnost a budoucnost. Tím pádem žiješ teď v tomto okamžiku, veškeré radosti a strasti jsou teď prožity a vyřešeny, tudíž není co s sebou vláčet a mordovat se.... ;))

park
21. 01. 2004
Dát tip
píši Vám Kamilo a nevím zda jste živa.......tos myslel guy? tak to bych tu jaksi neviděl....ale není to můj šálek kávy :)

možná příliš jako silvestrovskej valčík... a možná nevidim skrz ty polámaný větve :)

Noe1
20. 01. 2004
Dát tip
*t líbí

Lukri
20. 01. 2004
Dát tip
polámané větve, jsou následky toho, když bych někomu oplatila bolest mého já..

nechci se dotýkat tvojeho bolavění; to byl můj dílek k tvýmu dílku :)

Lukri
20. 01. 2004
Dát tip
věř, že nedotýkáš :o) děkuju za kritiku

Nějak mi nedochází, jak by hrozba mohla cokoliv polámat.

Lukri
20. 01. 2004
Dát tip
hrozba z nebe= hřích myšlenek, máš chuť někomu něco vrátit, ale máš své svědomí, co za tebe přemýšlí..

Tomu rozumím. Takže odpověď na tvou "zelenou" otázku je - ne. Jestli chápu správně.

Lukri
20. 01. 2004
Dát tip
Ano, chápeš správně :o)

guy
20. 01. 2004
Dát tip
Někdy je hodně těžký odpovědět si, když zklamání je hodně hluboký a někdy čas neléčí, když nechce ... jak poznal i Orten ***

clovrdik
19. 01. 2004
Dát tip
... to je otázka ... myslím, že v prologu jsi pocit z dílka sama přesně vystihla ... cmukotip jen pro tebe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru