Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kam s tebou ty hnědý šperku? Na veverku???

23. 01. 2004
7
0
7028
Autor
Roman_Tik

Tohle mě napadlo, když jsem jednomu myslivcovi ze srandy pokálel celičký posed. To vám byla legrace...

Slez z toho posedu!

Nebo se poseru!

 

Běda běda! Vždyť už je pozdě!

Hnědé šperky patří tobě temný hvozde

 

Dřevorubec dal mi návod

Jak udělat z posedu záchod

 

Ušlechtilé poslání

Nicméně k posrání

 

Nestoupejte pod posed

Pokud nejste hovnojed...


ondrech
13. 11. 2004
Dát tip
jo, to zní skvěle.**TIP

Škoda. Název navnadil, báseň samotná nic moc. Diskuse pod dílkem na téma první a druhý Zdenda je lepší. :o)

Ajuschka
14. 06. 2004
Dát tip
:o)))))))))))

Hip_Zdenda
15. 02. 2004
Dát tip
:o)) Hustost :o) TIP :o)

Ne ? Tak my tě sežerem ! Po pérkách a blatnících bodneš. Bodneš ji, Romane ?

Roman_Tik
31. 01. 2004
Dát tip
My tobě taky ne Stando!

Jenže já jsem na to sám, a to je mnohem horší !

Roman_Tik
31. 01. 2004
Dát tip
My si tady nikdo nerozumíme, jsme jen hromada nechápajících blbečků a předstíráme, že si vzájemně rozumíme, tak koukej předstírat taky, ať nevypadáš trapně...

Jo tak ! Tak tomu rozumim. (je to tak správně ?)

Roman_Tik
31. 01. 2004
Dát tip
Jo, jasně vm klídku, jaký byly včera ty palačínky?

Ále, ani mi nemluv..... Asi jsem vzal špatnej balíček, nebo co. Byl jsem nucen posvačit náhradní pérka do propisek.

Roman_Tik
31. 01. 2004
Dát tip
To já sem jednou svačil blatníky s pionýra a ještě k tomu zablácený!

Fou_
31. 01. 2004
Dát tip
Zato já vám úplně rozumím ! :)

Roman_Tik
30. 01. 2004
Dát tip
disuicident? To je něco jako disebevrah? Jak bys mi popsal takového klasického disuicidenta?

Roman_Tik
30. 01. 2004
Dát tip
Já myslel že aspoň nějakej poeřádně natuněnej, to je ale pech...

Já vám nerozumím !

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
Tak se pořád nechlub Zdenku, osumdesátkrát sem to stejně četl já...

Zdenek:a tipy sem ti poslal já z mejch dalších nicků Roman. neviděli jsme se u Stalingradu, seš mi nějak povědomej

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
To těžko, já byl zrovna na kanárech...

tak to byl asi Roman Tik reloaded, tak sorry vole

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
Ten byl zase na skřivanech, jaktože ses na mě vysral a nejsi ve straně? Žádnej disent tu trpět nebudu...

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
hele, je to Klub Romanba, Zdenka, standy a Mariana, rozumíš, Mariana. Jmenuje se po tobě, tak honem!

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
Já nevim, včera sme se vo tom učili ve škole

hele já nejsem žádnej disident, jedině tak disuicident, snad nepochybuješ vo mý stranický věrnosti, kurňa

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
denkem jen dva a teď sme si tu vytvořili moc príma partu a kolektiv. přidejte se k nám přátelé! Moc prosím! Navrhuji založit klub Romana, Zdenka a Standy. Co vy na to?

já taky Mílo!!!

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
Na tebe jsem Mariane dočista zapoměl, chvíli počkejte....

Joooooo !

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
Jmenuji vás mými zástupci a předsedy. Ty se Zdenku budeš starat o vnitrostranické záležitosti, Standa bude třeba stranický pokladník a Marian bude dělat zatím jen úředníka, ale můžeš to dotáhnout dál Milane! V našem klubu rádi oceníme schopné lidi! Už sem to založil a čekám až mě to potvrděj...

eště že ste mě neudělali pokladníkem, bych to prochrup...

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
Tohle přede mnou Mariane ani neřikej, poněvadž by to nemusela být moc dobrá vizitka tvého kádrového profilu. To bysme nechteěli, přece...

nejsi teda trochu škrob Romane? s tvojí minulostí? to bys asi mezi námi neobstál.

Roman_Tik
29. 01. 2004
Dát tip
Zdenku, to nebylo na tebe. Mariane, co ty víš o mé minulosti? Máš na mysli mojí komunistickou minulost, nacistickou minulost, nebo rakousko-uherskou minulost?

Krisa
26. 01. 2004
Dát tip
no...ty jsi docela dobrej pošuk... Tip!

No.... myslíš to opravdu, opravdu upřímně ?

Roman_Tik
25. 01. 2004
Dát tip
Stando, já jsem ztělesněná upřímnost, věř mi chlape! Já za to stojím...

Kluci...... DÍKY ! Budu se snažit, abych vás nezklamal !!!!

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
:-/

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
Já myslel že jsme kamarádi Zdenku a ty se tady do mě takhle ostře navážíš. To mi od tebe příde docela jako podraz... Začínám dokonce pochybovat že ty si ten Zdenek, kterýho hledám. Hluboce jsem se v tobě zklamal a nevím jestli ti budu schopen vůbec kdy odpustit. Já tě měl, Zdenku, moc rád! Tak proč si mi to sakra udělal, he???!!!!

Neplač. Budu teď tvým Zdeňkem já. Chceš ?

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
Rozhodně asi budeš daleko lepší Zdenek než tenhle. Ale dám mu ještě jednu šanci: Zdenku? Slyšíš mě? Máš poslední šanci to napravit. Já si můžu sehnat takovejch (a lepších) Zdenků, kolik budu chtít!!

No ale rozhodni se včas. Donekonečna na Tebe čekat nebudu ! Nehodlam bejt furt jenom "ten druhej Zdeněk", hnusáku !!!!!

Se mi zdá, že sem tady zbytečnej ! No jó, jen si nostalgicky vzpomínejte na starý časy, ten blbeček Pišta bude čekat v koutku, a až ti zase bude ouvej, tak přiběhne..... Chce se mi brečet, nevděčníče !!!!!!!

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
Pojď mezi nás Pištíku, mohu ti říkat Standa? Vždyť ve třech je to také krásné! Už nebudeš jen druhý Zdenek, budeš první a jedinečný Standa, co ty na to? Tohle je hodně férová nabídka! Tak už si ty slzy utři Stando a usměj se na ten svět, co?

Rozverná volnomyšlenkářská poézie. Trochu anarchie proti myslivcům nemůže nikomu poškodit, ani myslivcům samotným... TIP!

Empty
23. 01. 2004
Dát tip
Připomělo mi to větu "Donalde slezte z toho lustru!" Sice nechápu, jak se kačer dostal na posed nicméně bych to tipl na tip...

Trochu o hovnu, řekl bych...

Zaprděnec
23. 01. 2004
Dát tip
zase dobrý! prdel, tip, čau!*

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
Je to sice o hovnu, ale je to k posrání ne?

Já bych řek, že se s tím moc sereš.

dobrej prolog :-))

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
To mě vážně sere Pišto, že si tohle myslíš, já se totiž moc snažil abych na tom něco neposral...

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
Maryline, kdybys viděl potom ten posed, tak to je ještě lepší, vážně! Díky snuffíku, každého tahle tematika vyloženě zaujmout nemusí, rozumím ti...

Barbie
23. 01. 2004
Dát tip
:-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru