Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

snad...

23. 01. 2004
1
0
2587
Autor
Charlien

co zbývá
když
rozum zahalil cit
závojem utkaným
z pavučin babího léta
zachycených
v korunách stromů
mlčky lemujících
cestu zapomnění...
jen zvednout obočí
proti slovům
jež doutnají pod krustou
skrývající tvář smutku
a
bolesti...

snad jenom čas...


Rowenna
28. 01. 2004
Dát tip
Myslím. Takhle jednodechózně to sice podtrhuje význam toho, co píšeš k té závěrečné gradaci, ale klade to na čtenáře neúměrné nároky. :-)

Charlien
28. 01. 2004
Dát tip
sleeping_beauty : mně se líbí, když je pointa obtížněji lapitelná... Rowenna : neúměrné nároky?? podle čeho tak soudíš?? já myslím, že je to naprosto jasný... a nechci aby to vylezlo syrověji...!!

Rowenna
28. 01. 2004
Dát tip
Podle základních zákonitostí každého textu - čím šroubovanější a delší souvětí - tím obtížnější srozumitelnost - a zbytečně obtížná. V básni je to totéž. Ale to je můj názor - a mám pocit, že ti asi ani nedošlo, o čem se to tady vykecávám. Omlouvám se. :-)

Charlien
28. 01. 2004
Dát tip
neomlouvej se... od toho to tu je... ale skutečně mluvíme každý o něčem jiném:-)

Rowenna
28. 01. 2004
Dát tip
zřejmě, protože já nehodnotím obsah - který se mi zdá zdařilý, ale celou dobu jen formu. :-)

Rowenna
27. 01. 2004
Dát tip
Ale veď, pánko, som použila iba vašich slov. :-) Sešněrovaných do (dle mého skromného názoru) do lepších zástupů a pořádků a řádů. :-)

Charlien
27. 01. 2004
Dát tip
a já Ti to nezazlívám... to vůbec ne... jenom nevíš co je za tím... no asi tak.

Rowenna
27. 01. 2004
Dát tip
Ona ta tvoje básnička tak komplikovaná k pochopení není. :-)

Charlien
27. 01. 2004
Dát tip
myslíš??

Charlien
26. 01. 2004
Dát tip
sleeping_beauty : a Ty víš co bylo smyslem??

Charlien
25. 01. 2004
Dát tip
ale děvčata... Rowenna : Tvoje verze je výborná... ale smysl se pro mně trochu ztrácí...

Elyn
23. 01. 2004
Dát tip
ubrala bych nějaký ten přívlastek... vyleze to syrověji.. jenom čas...

Rowenna
23. 01. 2004
Dát tip
rozum zahalil cit závojem utkaným z pavučin babího léta zachycených v korunách stromů mlčky lemujících cestu zapomnění... tohle krkolomné vysvětlování je k ničemu. napsat to kupříkladu takhle, hned ti vyjde (dle mého názoru) úplně jiná věc: rozum zahalil cit závoj je utkán z pavučin babího léta V korunách stromů jen mlčky lemují cestu zapomnění...

Elyn
23. 01. 2004
Dát tip
chudero, teď jsme ti to daly..;)

Rowenna
23. 01. 2004
Dát tip
No, ale vždyť jde o autorčina slova, jen snad trochu lépe poskládaná, aby to tolik neřvalo těmi přívlastky. :-)

Elyn
23. 01. 2004
Dát tip
(je to chlap..;)

Rowenna
23. 01. 2004
Dát tip
aj. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru