Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Genetika

25. 01. 2004
6
0
5770
Autor
mirek

...geny si bohužel...nevybíráme... ;-)

Jeden je nadán k psaní esejí,
druhý se po otci rád nalije,
třetí, ten zdědil talent k hokeji,
čtvrtý kvalitní geny Thálie...
mirek
02. 02. 2004
Dát tip
tebe samozřejmě zajímá ta výzbroj pouze v zaplněném stavu, že...;-) no jo hokejista...toho ještě nemáme ve sbírce povolání...tak už tam je...;-))...máš ho u mě u ledu...;-)))

Elyn
02. 02. 2004
Dát tip
:)) podívám se, jen nestíhám..:) Nádhera, veršoválníci..:)

Craerassy
30. 01. 2004
Dát tip
Tyhle kvalitní geny Thálie... zvědavost velí zkoumat, jak to s nimi je... Abych však bylo všemu učiněno zadost, prohlédnout hokejovou výzbroj udělá mi snad taky radost.:-)))

dík za tu nápovědu, kdyby tam bylo: "čtvrtá kvalitní geny Thálie... " možná bych si všiml, takhle jsi mě dostal... :-)

Gerzon
27. 01. 2004
Dát tip
T* - asociace: Jeden je nadán k psaní esejí, druhý se po otci rád nemyje, třetí, ten zdědil talent k hokeji, čtvrtý kvalitní geny propije.

mirek
27. 01. 2004
Dát tip
...taky dobrý, ale lepší mít kvalitní...že?...;-)...viz poslední řádek (malá nápověda pro ty, co tam nenašli pointu té blbůstky...poslední dvě slova...;-)

per_zay
26. 01. 2004
Dát tip
hmmmmmm ........ T :-)

papouch
26. 01. 2004
Dát tip
A naše paní dochtorka má rent-gen :-)

Feanor
25. 01. 2004
Dát tip
v poslední sloce by bylo lepší jednotné číslo u genů dobrý, má to nápad, roztomilý epigram.

mirek
25. 01. 2004
Dát tip
Feanor: množné číslo je tam právě důležité, na něm stojí celá ta blbůstka...;-)

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
ty opičáku :))) já tady dumám a dumám.... nad tím posledním řádkem...a ...jéžiš :)) Počekj, až dorazí Roman_Tik, to zas bude mela.....:)))

lovi
25. 01. 2004
Dát tip
Tip!:-)

pátej dostal zadara, filmovýho...

mirek
25. 01. 2004
Dát tip
Elyn: ..co sis to tam zase našla?...jakákoli podobnost s jiným jednoslovným výrazem je čistě náhodná...;-))) snuff: já?...určitě nic ze zmíněných...a asi ani to, co tady zmiňuje Elyn...;-)))

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
:))) náhodná, tak to budu věřit pohodnýmu, ale ne tobě :))))

mirek
25. 01. 2004
Dát tip
Proč pohodnému uvěříš, prozraď a čekat už mě nenech, mé slovo vážíš na peří, asi to nebudu mít v genech. ;-))

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
Pohodný snad hodný je a pravdu neukryje a geny Thálie? Bůh ví, jak s nimi to je :))

mirek
25. 01. 2004
Dát tip
pohodný si na hodného jen hraje, to všichni chlapi, jen mě vyjímaje, navenek slušný chlapík, milý hlas, jinak to doma bývá pěkný ras, co by ti vytáh obě ouška, tak si dej pozor na antouška a zepat by ses měla jeho ženy, jak je to s Thalií a těmi geny... ;-)))

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
:))) Kdyby tak Zdeněk věděl... počkej, až se staví Roman_Tik_reloaded :))

(závorka)
25. 01. 2004
Dát tip
..pátý...pak: kolo u vozu... :-)

mirek
25. 01. 2004
Dát tip
i to bys mohl najít v genu, jakou kdo z nás má cenu, já hledal v těch svých cenovku, prý stojím sotva za stovku... ;-)) ...poslední řádek je nezměnitelný, kvůli němu jsem to psal...;-))

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
nezaměnitelnej - hm, a pak, komu tady věřit...:) Já říkám, pohodnýmu..:)

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
chrouste, no dobře, tak jsi mě teda přesvědčil, že táhneš s mirkem...:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru