Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dejme tomu život...

27. 01. 2004
3
0
2734
Autor
Sasinka

Při hodině zeměpisu...

Když se někdy podívám,

do jeho temných očí

sama a tichá se kolíbám,

čekám až do vody skočí.

 

Neskáče...

on zůstává dál.

Nepláče...

ten nůž za to stál.

 

Řeže a řeže do těla,

krev nepřestává syčet.

Neříkej,že si to nechtěla!

Chce se mi moc a moc křičet.

 

Já stejně budu zticha,

nevzdám se jen tak snadno.

Střep proniká do mýho břicha,

sny přiletí, usnou a padnou.

 

Já s nimi naposled usínám.

Spím..

V duši si svý světlo zhasínám.

sním!


Belit
19. 03. 2004
Dát tip
Chudák Mestek...

Sasinka
19. 03. 2004
Dát tip
jako proč? Ten jeho pohled! On je má životní inspirace.... haha... Teda pokud mu nehlidam ty jeho dve cacorky.... s mejma sestrenkama je to smrtelna kombinace....

Sasinka
05. 02. 2004
Dát tip
No jak kdy... ale vestsinou ani moc ne... inspirativni je spis to "obludarium" kolem... =o))) Diky moc!

Peeta
29. 01. 2004
Dát tip
holky, neverte slibu, delate velkou chybu.. mate inspirativniho zemepisare.:-)

lukas_84
28. 01. 2004
Dát tip
Mě se líbí Je tam zase vylejvání citů k nějakýmu hajzlovy kterej něco provedl. Je to svinstvo tip

Sasinka
28. 01. 2004
Dát tip
Naprosto přesně!!!!

Sasinka
28. 01. 2004
Dát tip
Jo tak proti tomu názvu protestuje dost lidí... a víš... jak jinak ten život popsat??? P.S. Děkuju!!!

Sasinka
28. 01. 2004
Dát tip
Jo... asi máš pravdu... ale bylo mi děsně smutno... a když je mi smutno... nedovedu to jinak vyjádřit... a brečet... brečet UŽ fakt nechci...

1917
27. 01. 2004
Dát tip
zvláštní útvar, ale říkám si kolik už sem viděl básní z tímto názvem. no myslím že dost a to od lidí, kteří se navzájem neznali. změň název básně, nijak mi to s tou docela pěknou básní nejde dohromady. (proti vulgárnosti ale nic nemám)

Sasinka
27. 01. 2004
Dát tip
Jo jasně... ale já to tak cejtim... pochop... jakej název by tomu jako podle tebe "slušel"?

1917
27. 01. 2004
Dát tip
nevim, co si při tom cítila? co tě napadlo, zkurvenej život je proklatě obecný název pro báseň. je to nekonkrétní, chce to jěco jiného, já nevim co by tomu "slušelo", mě to je v podstatě úplně jedno jak se to bude jmenovat, jen že mi to přijde dost "pubertální" takto nazývat básně.

Charlien
27. 01. 2004
Dát tip
možná je to "pubertální název", ale přesně to vystihuje...!! mrazí to až do morku kostí... je to hrozně smutný... A mně se to moc líbí...!!

Charlien
27. 01. 2004
Dát tip
ještě TIP

1917
27. 01. 2004
Dát tip
ja netvrdim, že je ta báseň špatná, naopak, jen že když mě bylo patnáct tak sem taky napsal báseň a světe div se, víte jak se jmenovala. myslel jsem si, že když dám do názvu sprosté slovo, tak si toho lidi všimnou a bude jim to drásat nervy. ale nevšimli. dnes mohu říct, že je to dobře že si toho nevšimli, a proč taky že? tahle báseň je pěkná sama o sobě a nepotřebuje mít takovýto obecný název, každý víme, že je život zkurvenej, tak do prdele proč o tom furt psát, proč raději nenapsat proč ten život je zkurvenej a v čem. už mě dávno nebaví obecné debaty, těch sem se nabažil dost v hospodě.

ShArKeY
27. 01. 2004
Dát tip
jseš nihilistka.. nasaď si modré brýle, do ruky si vraž nějakou knížku a všichni tě budou mít za revoluční anarchistku... ach jo...

Nevímkdo
27. 01. 2004
Dát tip
jo jo nevzdávej to... usmívala jsem se u čtení, za to tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru